Kokeiltu 28/34 kaasaria 135/160 pääsuutinta
VinskiMo kirjoitti:Moro. Oon kattellu tällästä crm. sanokaahan mielipide? sitten saatte luvan pitää mulle mainos puheen miksi juuri crm kaikki vara osien saatavuus, viritettävyys ym kivaa
Hösse kirjoitti:Ei kai RC valven kuulu toimia on-off periaatteella, kun mulla se ei mitään väliasentoa löydä millään kaasun asennolla? Alas palautuu nykimällä. Kellään mitään ehdotuksia mistä vois kiikastaa vai pitääkö uus servo hommata jos haluaa toimimaan? Miten NSR servo eroaa CRM:n vastaavasta?
Mr_Simppa. kirjoitti:Yo kirjoitti:onko kellään kokemuksia meneekö näsärin vanteet suoraa cermii?
Ei mee. Ite laitoin viikolla NSR än vanteet Cermiin eikä ollu helppo homma. Takajarru levyä pitää korottaa (Ite sorvautin sellasen palikan sinne alle, ja eteen pitää tehä adapteri jarrulle ja holkki.
snäädeli kirjoitti:Mr_Simppa. kirjoitti:Yo kirjoitti:onko kellään kokemuksia meneekö näsärin vanteet suoraa cermii?
Ei mee. Ite laitoin viikolla NSR än vanteet Cermiin eikä ollu helppo homma. Takajarru levyä pitää korottaa (Ite sorvautin sellasen palikan sinne alle, ja eteen pitää tehä adapteri jarrulle ja holkki.
kuin korkeen siitä palikasta teit sinne levyä korottaan?
rewquu kirjoitti:Onko näihin myynnissä mitään tehareita?