Tomppade kirjoitti:Joo, itelläni oli pipercrossin kanssa 210 suutin, samoin kuin powerfiltterinkin kanssa. ja jos gammat ei tunnu kulkevan kuin sen 120-125, niin kannattaa käyttää pannu auki ja tsekata missä hapessa on. itellänikin oli hiton väljä aluksi eikä kulkenut tuon kovempaa, välit oli 16/42 ja nelosella otti huiput sitten 0.5mm kannesta pois, porautus, uus mäntä, 14/42 välit niin kelas 155 mittariin...
-Late kirjoitti:vika löytyi. jostain ihmeen syystä bensanpinta oli oikeen kunnolla poskellaan.. kysyin isän työkaverilta joka on noiden kilpamoottoripyörien virittäjä että mikä mahtaa olla vikana. käski ottaa kaasarin irti ja testata bensanpinta. kohon läppää joutui vääntämään n. 2mm. alemmas mitä se vakiona on jotta sai bensapinnan normaalikisi. en tiedä mistä johtui että neulaventiili sulki ennen vasta niin myöhään mutta kumminkin asiat ovat nyt hyvin. pistin kaasarin kiinni, kokeilin ja hyvin tuntui toimivan..
imake kirjoitti:sun pitää ottaa vasemmanpuoleinnen koppa irti ja hammasrattaat pois niin siel on kansi minkä alla on se pumppu jos on merkit. merkit kohalleen tyhjäkäunnillä.
Hector Lopez kirjoitti:Lievästi nakertaa... Ostin siis sen pärrän ja onnellisena ajelin sillä kunnes kävi ilmi että myyjä olj tökänny sinne PV:n vakiotulpan mikä on käsittääkseni liian lämmin Gammaan. Katos kummaa, mäntään ilmesty sellanen kiva reikä. Ja oli vielä niin mukava myyjä että väitti pytyn olevan poraamaton vaan löytyhän sieltä sitten 1,5mm ylikokoo eikä tietenkään saa osia. Onneks kaverilla oli varastossa 56mm pytty ja mäntä, ei nekään mitään priimoja kon siinä on jotain lämpöleikkaamisia tullu mutta pitää ny yrittää saada pelaamaan niillä. Tilasin just MopoSportilta uudet männänrenkaat siihen kaverin mäntään. Tuntu olevan ainoo paikka mistä nyt ylipäätään löyty Gamman osia... Että pitää ihmisellä käydä huono tuuri!
Niin joo, olihan mulla jotain asiaakin. Minkä männän tohon mahollisesti sais käymään noin niinkun korvaavana elementtinä? Joku puhu TS:n männästä joka kävis helmoja lyhentämällä, liekö miten totta ja millanen mäntä täsä on ny kyseessä? Pitäs kumminki tuohon ny joku oikiampi ratkasu keksiä vaikka pytty poraamalla ja uus mäntä soveltamalla. Kertokaa tietäväisemmät miten pääsen ahdingosta!