ntjt kirjoitti:joo isommalla mennään ja tasan 2 vaihtoehtoa, 510 husse tai lc4 kotari
Itekkin oon katsellu tota hussea kun suht halvalla sais. tehoakin se 53hp Mut joo alkaa taas lipsua pois kymco aiheesta
Jamme kirjoitti:Osaatteko kertoa missä on tyhjäkäynnin säätö kymcossa, omassa ainakin jostain syystä putoaa tyhjäkäynnillä kierrokset välillä todella alas, että pitää kaasulla auttaa.
samuli91 kirjoitti:Jamme kirjoitti:Osaatteko kertoa missä on tyhjäkäynnin säätö kymcossa, omassa ainakin jostain syystä putoaa tyhjäkäynnillä kierrokset välillä todella alas, että pitää kaasulla auttaa.
Pyörän vasemmalla puolella, sivukatteen takana ja tankin alla. Hankala selittää ja hankala löytääkkin mutta kun kurkit katteen sisään niin näet mustan rullan jota pyörittää. Sivukatteen irrottamisella sen luulis löytyvän helpommin
Hukkis kirjoitti:samuli91 kirjoitti:Jamme kirjoitti:Osaatteko kertoa missä on tyhjäkäynnin säätö kymcossa, omassa ainakin jostain syystä putoaa tyhjäkäynnillä kierrokset välillä todella alas, että pitää kaasulla auttaa.
Pyörän vasemmalla puolella, sivukatteen takana ja tankin alla. Hankala selittää ja hankala löytääkkin mutta kun kurkit katteen sisään niin näet mustan rullan jota pyörittää. Sivukatteen irrottamisella sen luulis löytyvän helpommin
se on oikealla ...
E: eikä tarvitse mitään katteita irroitella että sen näkee ja pystyy säätämään
samuli91 kirjoitti:Hukkis kirjoitti:samuli91 kirjoitti:Jamme kirjoitti:Osaatteko kertoa missä on tyhjäkäynnin säätö kymcossa, omassa ainakin jostain syystä putoaa tyhjäkäynnillä kierrokset välillä todella alas, että pitää kaasulla auttaa.
Pyörän vasemmalla puolella, sivukatteen takana ja tankin alla. Hankala selittää ja hankala löytääkkin mutta kun kurkit katteen sisään niin näet mustan rullan jota pyörittää. Sivukatteen irrottamisella sen luulis löytyvän helpommin
se on oikealla ...
E: eikä tarvitse mitään katteita irroitella että sen näkee ja pystyy säätämään
Ainiin oliki Juu näkeehän sen tosiaan sieltä vaik helpommaski paikas vois olla..
samuli91 kirjoitti:Dayttoona kirjoitti:Miten ihmeessä nuo kytkinvaijerit paukkuvat näin aikasin? Joku tyyppivika
Siltä vaikuttais. Onneks monella varmaan takuuta jäljellä niin saa liikkeestä jos napsahtaa Itse oon ainaki pesun jälkeen ja ketjujen rasvauksen yhteydes koittanu tolle vaijerillekki saada voitelua.
Hukkis kirjoitti:samuli91 kirjoitti:Dayttoona kirjoitti:Miten ihmeessä nuo kytkinvaijerit paukkuvat näin aikasin? Joku tyyppivika
Siltä vaikuttais. Onneks monella varmaan takuuta jäljellä niin saa liikkeestä jos napsahtaa Itse oon ainaki pesun jälkeen ja ketjujen rasvauksen yhteydes koittanu tolle vaijerillekki saada voitelua.
mulla on ollu yks vika ja se oli valokatkasiassa ei pysynyt valot päällä. välillä välähti ja sammu tai sitten ne palo ihan normaalisti tai sit ne välkky muuta vikaa ei ole ollut