Kymco Quannon 125

samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 19.7.2009 12:00

ntjt kirjoitti:joo isommalla mennään ;) ja tasan 2 vaihtoehtoa, 510 husse tai lc4 kotari :P


Itekkin oon katsellu tota hussea kun suht halvalla sais. tehoakin se 53hp ;) Mut joo alkaa taas lipsua pois kymco aiheesta :lol:
Jamme
Pyörä:
Suzuki GS 500E '90
Liittynyt:
3.12.2007 19:15

ViestiKirjoittanut Jamme » 19.7.2009 15:59

Osaatteko kertoa missä on tyhjäkäynnin säätö kymcossa, omassa ainakin jostain syystä putoaa tyhjäkäynnillä kierrokset välillä todella alas, että pitää kaasulla auttaa.
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 19.7.2009 19:51

Jamme kirjoitti:Osaatteko kertoa missä on tyhjäkäynnin säätö kymcossa, omassa ainakin jostain syystä putoaa tyhjäkäynnillä kierrokset välillä todella alas, että pitää kaasulla auttaa.


Pyörän vasemmalla puolella, sivukatteen takana ja tankin alla. Hankala selittää ja hankala löytääkkin mutta kun kurkit katteen sisään niin näet mustan rullan jota pyörittää. Sivukatteen irrottamisella sen luulis löytyvän helpommin
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon
Liittynyt:
5.4.2008 18:01

ViestiKirjoittanut Hukkis » 20.7.2009 13:18

samuli91 kirjoitti:
Jamme kirjoitti:Osaatteko kertoa missä on tyhjäkäynnin säätö kymcossa, omassa ainakin jostain syystä putoaa tyhjäkäynnillä kierrokset välillä todella alas, että pitää kaasulla auttaa.


Pyörän vasemmalla puolella, sivukatteen takana ja tankin alla. Hankala selittää ja hankala löytääkkin mutta kun kurkit katteen sisään niin näet mustan rullan jota pyörittää. Sivukatteen irrottamisella sen luulis löytyvän helpommin


se on oikealla ...

E: eikä tarvitse mitään katteita irroitella että sen näkee ja pystyy säätämään
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 20.7.2009 16:23

Hukkis kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:
Jamme kirjoitti:Osaatteko kertoa missä on tyhjäkäynnin säätö kymcossa, omassa ainakin jostain syystä putoaa tyhjäkäynnillä kierrokset välillä todella alas, että pitää kaasulla auttaa.


Pyörän vasemmalla puolella, sivukatteen takana ja tankin alla. Hankala selittää ja hankala löytääkkin mutta kun kurkit katteen sisään niin näet mustan rullan jota pyörittää. Sivukatteen irrottamisella sen luulis löytyvän helpommin


se on oikealla ...

E: eikä tarvitse mitään katteita irroitella että sen näkee ja pystyy säätämään


Ainiin oliki :) Juu näkeehän sen tosiaan sieltä vaik helpommaski paikas vois olla..
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon
Liittynyt:
5.4.2008 18:01

ViestiKirjoittanut Hukkis » 20.7.2009 22:49

samuli91 kirjoitti:
Hukkis kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:
Jamme kirjoitti:Osaatteko kertoa missä on tyhjäkäynnin säätö kymcossa, omassa ainakin jostain syystä putoaa tyhjäkäynnillä kierrokset välillä todella alas, että pitää kaasulla auttaa.


Pyörän vasemmalla puolella, sivukatteen takana ja tankin alla. Hankala selittää ja hankala löytääkkin mutta kun kurkit katteen sisään niin näet mustan rullan jota pyörittää. Sivukatteen irrottamisella sen luulis löytyvän helpommin


se on oikealla ...

E: eikä tarvitse mitään katteita irroitella että sen näkee ja pystyy säätämään


Ainiin oliki :) Juu näkeehän sen tosiaan sieltä vaik helpommaski paikas vois olla..


jep :)
ÖsQ
Pyörä:
kymco quannon -09
Paikkakunta:
paskalomavaara
Liittynyt:
8.5.2008 17:27

ViestiKirjoittanut ÖsQ » 21.7.2009 3:28

aah tänään huolto ja vihdoinki pääsee ajamaan. oon oottanu tätä hetkee 2 ja puol viikkoo :D
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon
Liittynyt:
5.4.2008 18:01

ViestiKirjoittanut Hukkis » 21.7.2009 20:25

ÖsQ kirjoitti:aah tänään huolto ja vihdoinki pääsee ajamaan. oon oottanu tätä hetkee 2 ja puol viikkoo :D


mä en ees tiedä vielä mitä tolle mun pyörälle käy :/
ÖsQ
Pyörä:
kymco quannon -09
Paikkakunta:
paskalomavaara
Liittynyt:
8.5.2008 17:27

ViestiKirjoittanut ÖsQ » 22.7.2009 3:33

jaa-a mulla meni 1-2 viikkoo vahinkoilmotuksen jätöstä siihen että mulle soitettiin
Ainii se syy siihen ku menas leipoa oli vanhat öljyt olin 1000km ajanu enkä ollu tehny 500km huoltoa..
Kievari
Pyörä:
Kymco quannon 125 09
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
20.7.2009 16:43

ViestiKirjoittanut Kievari » 22.7.2009 14:46

En oo löytäny mitään tehonlisäysniksejä quannoniin mut kyllä tuo vakiokin on ihan pirteä kulkemaan. Kytkinvaijeri pamahti poikki viime viikolla että ei oo kilometrejä kertynyt vaikka kova kuume päästä ajamaan taas... Torstaina menee jokatapauksessa 500 km huoltoon et jos se vauhti siitä piristyis. :)
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 22.7.2009 14:49

Miten ihmeessä nuo kytkinvaijerit paukkuvat näin aikasin? Joku tyyppivika :D
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 22.7.2009 15:44

Dayttoona kirjoitti:Miten ihmeessä nuo kytkinvaijerit paukkuvat näin aikasin? Joku tyyppivika :D


Siltä vaikuttais. Onneks monella varmaan takuuta jäljellä niin saa liikkeestä jos napsahtaa :) Itse oon ainaki pesun jälkeen ja ketjujen rasvauksen yhteydes koittanu tolle vaijerillekki saada voitelua.
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon
Liittynyt:
5.4.2008 18:01

ViestiKirjoittanut Hukkis » 22.7.2009 22:57

samuli91 kirjoitti:
Dayttoona kirjoitti:Miten ihmeessä nuo kytkinvaijerit paukkuvat näin aikasin? Joku tyyppivika :D


Siltä vaikuttais. Onneks monella varmaan takuuta jäljellä niin saa liikkeestä jos napsahtaa :) Itse oon ainaki pesun jälkeen ja ketjujen rasvauksen yhteydes koittanu tolle vaijerillekki saada voitelua.


mulla on ollu yks vika ja se oli valokatkasiassa ei pysynyt valot päällä. välillä välähti ja sammu tai sitten ne palo ihan normaalisti tai sit ne välkky :D muuta vikaa ei ole ollut
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 23.7.2009 1:10

Hukkis kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:
Dayttoona kirjoitti:Miten ihmeessä nuo kytkinvaijerit paukkuvat näin aikasin? Joku tyyppivika :D


Siltä vaikuttais. Onneks monella varmaan takuuta jäljellä niin saa liikkeestä jos napsahtaa :) Itse oon ainaki pesun jälkeen ja ketjujen rasvauksen yhteydes koittanu tolle vaijerillekki saada voitelua.


mulla on ollu yks vika ja se oli valokatkasiassa ei pysynyt valot päällä. välillä välähti ja sammu tai sitten ne palo ihan normaalisti tai sit ne välkky :D muuta vikaa ei ole ollut

Tuo kuulostaa tavalliselta kosketushäiriöltä.

Itse oon pyörissä havainnu hyväks ruiskuttaa CRC:tä vaijerin alkupäästä. Sitten vempannu esim. kaasuvaijerin tapauksessa kaasukahvaa, kunnes tuntuu siltä että alkaa olla hyvässä rasvassa, ainetta säästämättä. Sama juttu kytkinkahvan kanssa. En ole kuitenkaan vaivautunut kertaakaan purkamaan vaijeria esiin. Sen voi tehdä silloin kun katkeaa, ja samantien vaihtaa uuden.

Noh, ylipäätänsä CRC:tä kannattaa roiskia kaikkiin nivelpintoihin. :D En tiedä Kymcojen kumilaaduista, mutta ainakin kiinalaisissa vehkeissä tuppaavat kumiosat hapertumaan. Kuminhoitoainetta kannattaa pesun ja vahauksen yhteydessä siis laittaa.
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 23.7.2009 12:43

Mäkin oon tuohon CRC:hen turvautunu ja hyvin on paikat kestäny :) Ja tosiaan ainut "vika" oli se sulakkeen pimahdus ja nyt tällä viikolla on polttimo mennyt pitkistä valoista. Eli käytännös katsoen eipä täs kiinanvehkees kovin noita vikoja tuppaa olemaan :D