Aprilia af1

Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 23.8.2008 16:23

Tollee se on näyttäny aina ois se menny jo poikki jos olis ollu mennäksee
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 24.8.2008 0:12

stage666 kirjoitti:
Ansta kirjoitti:Mikä on kun ajaa 140 mittariin gbs näyttää 91 :paha:
johan on ukolla kunnon huippunopeuden nostaja :D tai sit sull on vaijerimenossa..

Tai sit gepsi kusee pahasti. Huomaat kyllä jos ajat 140 mittariin ja onkin oikeeta 90. Ei voi olla niin "tyhmä", että ei huomais.
Jee Jee
Kaistu
Pyörä:
Aprilia futura -91
Liittynyt:
30.7.2008 22:02
kierrokset..

ViestiKirjoittanut Kaistu » 24.8.2008 10:03

Tossa mulla on kaasarissa pääsuutin 152.. 34 on kokoa kaasarilla siis.. onkohan se liia iso ku ei niitä kierroksia ota kaasu pohjassa kun sen 8 tuhatta ja pienemmällä kaasulla kiertää sen yli..
En ole gynekologi, mutta voisin vilkaista.
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 24.8.2008 23:02

säädä neulaa.....
Kaistu
Pyörä:
Aprilia futura -91
Liittynyt:
30.7.2008 22:02
neulan säätö

ViestiKirjoittanut Kaistu » 25.8.2008 22:01

neulan sokka oli ylimmässä kolossa.. pistin kaks pykälää alas päin, mut ei ne kierrokset noussu 9 tonnia korkeemmalle pienemmälläkää kaasulla.. huÅnommaks man vaa :( Suutin pienempi ko kö?
En ole gynekologi, mutta voisin vilkaista.
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 25.8.2008 23:03

itelläni pääsuutin 148 ja tuntuu sekin isolta jos neula ylimmässä asennossa.. koita vähä pienempää suutinta..
Kaistu
Pyörä:
Aprilia futura -91
Liittynyt:
30.7.2008 22:02
suutin..

ViestiKirjoittanut Kaistu » 26.8.2008 17:45

Katoin ni siinä onki 155 paikoillaan.. pitää 150 kokeilla nyt seuraavaks!
En ole gynekologi, mutta voisin vilkaista.
Tz
Pyörä:
Aprilia AF1 -92
Liittynyt:
15.8.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Tz » 26.8.2008 20:22

Tänään tuo Aprilia sammui suoraan ajosta ja sitten vielä lähti käyntiin, mutta ei kiertänyt kun 2000 - 9000rpm. Nyt ei enää lähde käyntiin vaikka kuinka yrittäisi, joten mikäs tässä voisi olla vikana? Pitää huomenna alkaa purkamaan tota, jos se vika sieltä löytyisi. :roll:
SCR
Pyörä:
paska
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
10.8.2006 1:45

ViestiKirjoittanut SCR » 26.8.2008 22:27

Toinen männänrengas poikki?
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 26.8.2008 23:31

Tai molemmat... Koska toisen katkeaminen ei pitäisi vaikuttaa juurikaan koneen toimintaan. Mutta kyllä enemmän epäisin tulppaa. Suosittelisin sitä kokeilemaan ennenkuin alat purkamaan.
Jee Jee
Tz
Pyörä:
Aprilia AF1 -92
Liittynyt:
15.8.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Tz » 27.8.2008 23:16

JerQQ kirjoitti:Tai molemmat... Koska toisen katkeaminen ei pitäisi vaikuttaa juurikaan koneen toimintaan. Mutta kyllä enemmän epäisin tulppaa. Suosittelisin sitä kokeilemaan ennenkuin alat purkamaan.

Joo tulppahan se oli (onneksi). :)
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 28.8.2008 16:31

Purin tossa kaasarin ja siellä oli 120 suutin, kokeilin 130 suuttimella = ei jaksanut kiertää 9 tonnia enempää edes vapaalla. Sitte laitoin 125 suuttimen, en löytäny eroa tohon 120 mikä siellä oli, eli pyörä kiertää edelleen vaihteella punarajalle mutta ei yli, mutta edelleen vapaalla huudattaessa ei kyllä kierrä mielestäni niinkun sen pitäisi vaan rupeaa kakertelemaan, ei suoranaisesti rupea pätkimään niinkuin rajotin olisi mutta huomaa kyllä että ei huuda puhtaasti.

Neula oli kolmannessa lovessa ylhäältä laskettuna. Koko remontista oli se hyöty että toi neulan laskeminen autto vähän ja kiertää paremmin ja puhtaammin.

Onko kellään ideoita mikä tätä pyörää vaivaa?

Ja ravesta ei ole kiinni sitä on käännelty ja väännelty, kokeilin ilman laippaakin mutta sama homma.

Kuulemani mukaan tällänen TT-pyörä pitäisi kiertää sinne 13k saakka ja vapaalla varmasti ainakin kierroslukumittarin tappiin.

EDIT: Samanlaiselta kuullostaisi kuin Kaitsulla ja tz:ällä. Ostin tohon uuteen koneeseen uuden tulpankin, pitäisi olla jokin "iridiumkärki" juttu, ja kokelin pyörän mukana tulleella vanhalla mutta teki kyllä samaa :roll:
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 28.8.2008 16:39

Vähän epäilen että et saa Af1'sta kiertää 13k asti pelikkä tt osilla.
Jee Jee
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 28.8.2008 17:08

Miten pyörä käyttäytyy puolavikaisena? tuntuu että pätkis sytytystä

onks tässä pelkkä puola vai onko vielä jonkin sortin CDI boksikin?
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 29.8.2008 0:25

JerQQ kirjoitti:Vähän epäilen että et saa Af1'sta kiertää 13k asti pelikkä tt osilla.


Ei nämä kierrä kun sen 10500 niinkuin kierrosluku mittari kertoo!!!!! Tulis 13k varmasti toi kiertokanki kaasarin luistia moikkaamaan :D