Purin tossa kaasarin ja siellä oli 120 suutin, kokeilin 130 suuttimella = ei jaksanut kiertää 9 tonnia enempää edes vapaalla. Sitte laitoin 125 suuttimen, en löytäny eroa tohon 120 mikä siellä oli, eli pyörä kiertää edelleen vaihteella punarajalle mutta ei yli, mutta edelleen vapaalla huudattaessa ei kyllä kierrä mielestäni niinkun sen pitäisi vaan rupeaa kakertelemaan, ei suoranaisesti rupea pätkimään niinkuin rajotin olisi mutta huomaa kyllä että ei huuda puhtaasti.
Neula oli kolmannessa lovessa ylhäältä laskettuna. Koko remontista oli se hyöty että toi neulan laskeminen autto vähän ja kiertää paremmin ja puhtaammin.
Onko kellään ideoita mikä tätä pyörää vaivaa?
Ja ravesta ei ole kiinni sitä on käännelty ja väännelty, kokeilin ilman laippaakin mutta sama homma.
Kuulemani mukaan tällänen TT-pyörä pitäisi kiertää sinne 13k saakka ja vapaalla varmasti ainakin kierroslukumittarin tappiin.
EDIT: Samanlaiselta kuullostaisi kuin Kaitsulla ja tz:ällä. Ostin tohon uuteen koneeseen uuden tulpankin, pitäisi olla jokin "iridiumkärki" juttu, ja kokelin pyörän mukana tulleella vanhalla mutta teki kyllä samaa