^limited^ kirjoitti:Ei vittu että on vittumainen homma tuo kaasarin säätö Läppien rajoittimistaki yks pultti paskana = ei voinu vaihtaa toista Veli vaihto niitä suuttimia ja siinä oli kaks päällekkäin, onko toinen niistä siis neulasuutin ja toinen pääsuutin? Niillä oli ainakin vitusti kokoeroa verrattuna tuohon 430 Ei oo ihan samanlainen kaasari ku derbissä
Hussessa on sama kaasari ja mielestäni ainakin helvetin hyvä ja nopea säätää. Riittää että löysää klemmarit kaasarin molemmilta puolilta niin sen voi kaataa kyljelleen ja ottaa suuttimen pikavaihtoluukun tai koko kohokammion irti. Tai sitten toisinpäin kyljelleen niin saa luistin pois. Ja joo, niistä päällekkäisitä osista alempi on pääsuutin ja ylempi on seosputki (/neulasuutin/suutinputki mikskä nyt sanotaan).