mikki_-94 kirjoitti:mistä sais käytettynä teharin -05 GPR:ään, ku ei miulla oo rahaa uusiinkaan?? ja minkäkokonen suutin vois olla sopiva teharin kaa, ku itell on nyt tyhjennetty vakioputki ja 260 suutin ja tuntuu aika sopivalta.
zonzaz kirjoitti:Mikä se tt suutin pitäs olla? itelläni nytte 250 ja ryyppy päällä toimii täysikaasulla oikeestaan samalla lailla kun ilman sitäkin mutta puolikaasulla röpöttää? ja miten muka jotkut saa tuon kulkemaan 150-160 tasasella pelkkänä tt:nä??
jderb kirjoitti:zonzaz kirjoitti:Mikä se tt suutin pitäs olla? itelläni nytte 250 ja ryyppy päällä toimii täysikaasulla oikeestaan samalla lailla kun ilman sitäkin mutta puolikaasulla röpöttää? ja miten muka jotkut saa tuon kulkemaan 150-160 tasasella pelkkänä tt:nä??
Täähän on ihan pyöräkohtasta.. Itellä yllämainittu setti ja vakiovälit, meni 145 km/h gepsiin. Paskat välit, pitäs vaihtaa eturatas niin jaksas kutosella vääntää.
Suuttimet löydät vaan testailemalla, tärkeintä nyt on että käy tarpeeks rikkaalla. Mutta jos puolikaasulla jo röpöttää keskikierroksilla niin kokeileppa laittaa vähän laihemmalle. Jos sulla on tehari niin ehkä hieman isompi suutin voisi olla, ja neulasta laihemmalle.
Ihasproblem kirjoitti:Jos takarengas vaihdettiin niin se voi vaikuttaa asiaan, takarengas vaikuttaa välityksiin.
HimoHippeli kirjoitti:Ihasproblem kirjoitti:Jos takarengas vaihdettiin niin se voi vaikuttaa asiaan, takarengas vaikuttaa välityksiin.
Ei varmaan vaikuta jos vaihdetaan samanlaiseen takarenkaaseen?
mikki_-94 kirjoitti:mikä on ku ketjut ei meinaa pysyä kireella millää vaan kokoajan pitää tiukata??? oisko ne jos sit vaihettava vaikka ei niil oo ajettu ku parituhatta?? mistä vois tilata uusia ketjuja/rattaita??
nadiz kirjoitti:mikki_-94 kirjoitti:mikä on ku ketjut ei meinaa pysyä kireella millää vaan kokoajan pitää tiukata??? oisko ne jos sit vaihettava vaikka ei niil oo ajettu ku parituhatta?? mistä vois tilata uusia ketjuja/rattaita??
Laitat ne liian kireelle kun kiristät