KTM 125 Duke

forse
Pyörä:
Ktm Duke 125, Rieju MRX -09
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
20.3.2012 17:58
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut forse » 18.7.2012 0:28

Prätkä jätkä kirjoitti:Ei kannata ite ronkkia, viet huoltoon vaan ettei tuu takuun kanssa ongelmia ku on ite räpelletty.


Juu, en itse aiokkaan ruveta purkamaan mitään. Oon kyllä tietonen, että aika tarkasti kattovat joskus, että jos on itse ruvennut säätämään jonkun vian jne. kanssa.

Sugee kirjoitti:Mitä siin näytössä lukee ku merkkivalo palaa?
Ja tosiaa suora huoltoo vaa niinku prätkä jätkä sano. Tuskin pystyt sille ite mitää tekee kuitenkaa


Ei lue yhtään mitään. Rupesin tuossa miettimään, että olisikohan ehkä akku tyhjentynyt jonkin verran, ettei jännite riitä edes pyörittämään starttia? Koitan vielä huomenna ladata vähän akkua, jos alkais pyörittämään starttia. Ja huoltoon lähtee ehkä huomenna, jos on parempi keli kuin mitä nyt parina viime päivänä. Aika paskaa touhua Bike Forumilla, kun 250km kohdalla alko syylärinletkujen välistä tiputtamaan jäähdytinnestettäkin.
Sugee
Pyörä:
Ex KTM Duke 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.9.2010 21:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Sugee » 18.7.2012 16:41

Voi olla akustaki kii, mut jos akku on tyhjä nii näytös lukee "battery low". Mut jos akku on tarpeeks tyhjä nii se voi olla aika himmee se teksti... Toisaalt jos akku tyhjenee ajokaudel nii laturissa on jotain vikaa todennäkösesti joten vaik hetkellisesti alkais toimii nii kanttii viedä huoltoo silti
Earth Works!
Duken vakio-osia!
-pkn
Pyörä:
KTM 125 duke, KTM SX 125
Paikkakunta:
paavola
Liittynyt:
13.7.2011 14:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut -pkn » 18.7.2012 18:06

minulta ne vaihto jännitteesäätimen ja jonku muun. oisko ollu staattorin.
forse
Pyörä:
Ktm Duke 125, Rieju MRX -09
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
20.3.2012 17:58
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut forse » 19.7.2012 2:21

Sugee kirjoitti:Voi olla akustaki kii, mut jos akku on tyhjä nii näytös lukee "battery low". Mut jos akku on tarpeeks tyhjä nii se voi olla aika himmee se teksti... Toisaalt jos akku tyhjenee ajokaudel nii laturissa on jotain vikaa todennäkösesti joten vaik hetkellisesti alkais toimii nii kanttii viedä huoltoo silti


Joo, no talutin 100m hiekkatietä virrat päällä, että pääsen asvaltille työntämään, niin sinä aikana tuli battery low mittaristoon, mutta ei kyllä mittariston valot ole sen himmeämpiä kuin ennenkään.
tinuxi
Liittynyt:
27.8.2011 10:57
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut tinuxi » 25.7.2012 22:12

Paljo duke kulkee 1000 huollojälkee ku selitettii et sit tulee toinen ruiskukartta? Onko kellää kokemusta tosta ktmn omasta sliparista?
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 25.7.2012 22:16

Ei muuta kulkua paljon mihinkään, sisäänajo kartta vain vaihdetaan normaaliin.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
tinuxi
Liittynyt:
27.8.2011 10:57
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut tinuxi » 25.7.2012 22:58

No paljo se kulkee gps ku itellä ei oo tällä hetkellä toimivaa
Daisarit
Pyörä:
Husqvarna sm 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2011 13:17
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Daisarit » 27.7.2012 0:18

Onko dukeen tulossa malossilta 180cc pyttyä jossain vaiheessa? :roll:
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 27.7.2012 0:21

Ehkäpä, putken ainakin ovat tehneet ni voi olla et bigbore sarjakin tulee, mutta mitään siitä ei ole huudeltu.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
leevi96
Pyörä:
KTM 125 Duke -12
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
12.2.2011 22:18
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut leevi96 » 27.7.2012 14:03

Tietääkö kukaan mikä voisi irrota/löystyä maskin sisällä/mittariston alla? Kun on alkanu kuulumaa sirinää sieltä. Kuuluu aina välillä, ei aina. Ajoa se ei sinänsä haittaa, on tosin ärsyttävä ääni. :|
JMatti
Pyörä:
KTM Duke 125
Liittynyt:
25.5.2011 21:58
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut JMatti » 27.7.2012 19:54

Rupesin täs miettimää et ku oon tolla dukella nyt n.850km ajanu ja arrowi tulee ens viikolla nii voinko asentaa putken heti kun se tulee, vai pitääkö mun oottaa et saan huollosta ajan ja käyttää duke tonnin huollos ja asentaa sit ?
Haittaaks se jotai jos vaihtaa putken jo ennen ku on käyttäny tonnin huollos vai onks sil mitää merkitystä et mikä putki on kiinni ? :roll:
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 27.7.2012 21:27

Takuu lähtee virityksen myötä moottorista, eli minä laittasin vasta tonnin huollon jälkeen koska siitä seuraava vasta sitten viidessä tonnissa, ja toimii se putkikin varmasti normaali ruiskukartalla paremmin mitä sisäänajokartalla.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
zerosku
Pyörä:
KTM Duke 125 -12
Liittynyt:
17.8.2011 22:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut zerosku » 28.7.2012 0:12

Giannellin putkella muna-asennossa 127 duken mittariin.

Mites muiden huiput? :D
JPuha95
Pyörä:
KTM Duke 125 -11, Rieju Mrt pro 50 -10, Honda monkey z50j -91
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
25.5.2012 13:17
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut JPuha95 » 28.7.2012 1:01

Prätkä jätkä kirjoitti:Ja mikähän liike kyseessä, kun akraa ei ole vielä markkinoilla, ettei ois ollu se kotarin oma sebring...?

Minulla on ollu akran putki dukes kiinni jo 6kk :)
JPuha95
Pyörä:
KTM Duke 125 -11, Rieju Mrt pro 50 -10, Honda monkey z50j -91
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
25.5.2012 13:17
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut JPuha95 » 28.7.2012 1:02

zerosku kirjoitti:Giannellin putkella muna-asennossa 127 duken mittariin.

Mites muiden huiput? :D

Rekan takana pystyssä 128 mut kun vierelle menny niin tippunu 120