Ilman mitään toimenpiteitä keväällä pressun alta paljastuu varmuudella aika surkea näky missä mikään ei toimi avaamatta ja hoitaamatta, ja jos se menee kovin rujoon kuntoon et aikanaan luopuessa saa ruosteen ruvettamastas mitään hintaa enää. Yritä ny löytää joku kuiva ja mielellään lämmin paikka, kylmistä taas mieluummin vaik autokatoksen perältä - ei lato eikä etenkään karjasuoja mis voi olla ruostumista kiihdyttävää nitraattia. Lämmin paikka saa imho maksaa satasen ja ylikin, jos lasket säästyneelle kevään huoltotyölle ja pyörän kunnon parempana pysymiselle rahallisen vasta-arvon.
Käsikirjan 2010-malliin asti saa ladattua Hondabikes-linkistä:
http://www.hondabikes.fi/jalleenmyynti-ja-huolto/125-ccSieltä varmaan löytyy missä jäähdytysjärjestelmän ns. paisuntasäiliö sijaitsee mihin vettä lisätään tarvittaessa (tislattua siis, ei kraanavettä), tai mistä nesteen pakkaskestävyyden voi mitata. Syylarin korkki on ainakin Shadowssa varmistettu lukitusruuvilla, eli sitä ei normaalisti avata ku nesteet vaihtaessa. Tarkista myös, että käytät täsmälleen oikeanlaista nestetyyppiä (muistaakseni sellaista missä ei ole silikaatteja, tiedustele) jottei järjestelmä ala vuotaa vuoden päästä kun tiivisteet on ehtiny lahota.