Rieju RS 2 125

wertty
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
9.4.2005 18:58

ViestiKirjoittanut wertty » 4.5.2007 17:06

painat sitä alempaa nappia niin kauan pohjassa kun alkaa kello vilkkumaan tai ylempää
Colbolt
Liittynyt:
17.12.2006 10:36

ViestiKirjoittanut Colbolt » 4.5.2007 19:25

Tais saatana osua joku maanantai kappale ku ei jarruvalo pala yms. pientä häikkää :(
wertty
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
9.4.2005 18:58

ViestiKirjoittanut wertty » 5.5.2007 16:00

ei rieju mikään tykki ole kun testasin nopeuksia gps:ssään
112 kmh oikea 102.4
80kmh oikea 74.1
60kmh oikea 57
elikkä omat huiput kun on ollut sen 124kmh mittariin niin eihän se kuljekaan kun sen 115 maximissaan
--JK--
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut --JK-- » 5.5.2007 18:46

wertty kirjoitti:ei rieju mikään tykki ole kun testasin nopeuksia gps:ssään
112 kmh oikea 102.4
80kmh oikea 74.1
60kmh oikea 57
elikkä omat huiput kun on ollut sen 124kmh mittariin niin eihän se kuljekaan kun sen 115 maximissaan
Muute näyttää samalta ku omas, mut itel ei kyl kusase toi 112 km/h noin paljoo..maksimissaa itel ehkä jonku 7-8 km/h, ei silti, ei se mikää tykki oo :D
dumbbi
Paikkakunta:
kerimäki
Liittynyt:
25.9.2004 19:59

ViestiKirjoittanut dumbbi » 6.5.2007 21:15

129 on ollu huiput mittarissa, enkä tiputtanu kalliolta, ajoin tasasella myötätulleen (ei alamäkeen!) ottasin kuvan jos se vielä ois max. näytössä, purin mittarin taustan vaihdon vuoks ja se siitä enkasta :D :D on kyllä p*aska tuo kaasari ku ei oo ilmaruuvii :S ei oikee toimi tuolla stage6 putsarilla, saa liikaa ilmnaa, tosin muutin just äske neulan asentoo ja tuntu ainaki paranevan huomattavasti. sen näkee sit ku tähä asti on ollu tiukaa yhen 50cc viri dtn. kanssa (tässä kaikille rieju kehujille :S ) ni jos se nyt sit jää enemmän ku renkaan mitan ni säätö onnistu :D nyt ei kyl oo muuta sanomista ollu ku mittari ku se otti vesisateesta itteesä, ja sit startti joka tomii millon haluu :S kuvia vois ottaa uusia, on taas "vähä" tullu thuunattuu:D (peilit,mittarin taustat, etuvalojen reunukset kiiltävän mustat ja paaaljon pikku juttuja.) ois ketjut/rattaat ja rengas uusittava(,ois 22mm mikuniki tiiossa ;) )..ja on vielä yritettävä kehuu, nyt menee nokka ilmassa jo iha kohtuullisesti,ykkösellä saa pumpattuu useemman metrin.:D (jep jep,sen näkee rattaista :S) .ja rehellisesti oon sitä mieltä etku ne tajuis vaa tehä tuota premmala moottorilla ni tuossa vois olla ainesta, ilman lapsen vikojaan siis, hyvä toi musta on ajaa.
guggelisguu
Paikkakunta:
Juuka
Liittynyt:
24.9.2006 20:57

ViestiKirjoittanut guggelisguu » 6.5.2007 22:17

Dumppi, mistäpä olet hommaamassa tota 22 mm kaasaria? Ja paljonko maksaa? Semmosen olisin hommaamassa..
-Rico-
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
11.8.2006 16:40

ViestiKirjoittanut -Rico- » 6.5.2007 22:37

Koskas olis toi kaasari tulossa sulle? mutta tuskin se nyt paljoo vaikuta, kiihtyvyyteen ehkä vähän, vai??
eskoal
Liittynyt:
31.3.2005 18:11

ViestiKirjoittanut eskoal » 7.5.2007 8:36

guggelisguu kirjoitti:Dumppi, mistäpä olet hommaamassa tota 22 mm kaasaria? Ja paljonko maksaa? Semmosen olisin hommaamassa..

eikös 22mm ole aika pieni teiän mielestä ? Ennemmin kokeilisn jotain 28mm, riippuen tietysti sitten venojen koosta..
Bensaa suonissaan!
dumbbi
Paikkakunta:
kerimäki
Liittynyt:
25.9.2004 19:59

ViestiKirjoittanut dumbbi » 7.5.2007 12:41

no niinno, onha se pieni, onhan täälä yks rieju mihin on tulossa 28, kysykää siltä auttaako (se fighter), mut ite saan sen 22. halvalla, kaverin sendasta. (siinä on kaiket aika laila sama moottori ja siinähän on 8.3 kw, eli kai se sit tuohon tuo saman tehon, en tiiä. tietysti kiihtyvyys paranee ainakin.) ois tietty ihana kokeilla isompaa mut luulen et jo nyt on ongelmia sovittaa putsariin ja imukaulaan. sitä paitsi, siinä tunnistus laatassa imupuoli on merkitty 23mm, en tietty oo varma onko se imukaula, vai imuaukko. tutkitaan kunhan keretään :D mut kyllä himoja ois jo tuota 22kassuuki kohtaan..
jermu_
Liittynyt:
7.5.2007 23:02

ViestiKirjoittanut jermu_ » 7.5.2007 23:05

--JK-- kirjoitti:
KaTaYa kirjoitti:itelläni on tämä kyseinen kevari...mun mielestä se on hyvä mitää vikoja ei ole viel ollut...mut sen näkee sit ku tarpeeks ajelee. :)tehareita ei varmaan ole viel riejuun ??tähän siis?
Hyvä ku tullee lissää riejun omistajia, nii saahan vähä eloa tähänki keskusteluu.
Tehareita löytyy ainaki yhtä mallia ja sivulta 25 löyty tällänen linkki :

http://www.turbokit.net/pdfs/ROAD4T.pdf

Ja ääninäytettä kyseisestä putkesta löytyy täältä :

http://www.youtube.com/watch?v=v0JWc_bDkz8

Mut sen verran vaa, et masco on melko tiukka tuon takuun kans, et tuon putken laittaminen jäi iteltäki välii just sen takia.

Itse liityn myös piakkoin tähän omistjien joukkoon :)
dumbbi
Paikkakunta:
kerimäki
Liittynyt:
25.9.2004 19:59

ViestiKirjoittanut dumbbi » 8.5.2007 11:23

onkoha tuosta putsarista enempi haittaa ku hyötyy, ku tuntus et lähtee paremmin, mut jostain takaraivosta tuli mielee sellane vanha sääntö noitten yks sylinterisien nelareitten suhteen. . suurin tehohan saavutetaan avaralla (mielellään pakoaukon kokoisella) putkistolla ja KOTELO ilman suodattimella. ajattelin kyllä kokeilla vielä sitä alkuperästä putsaria, pitää tehä uus kansi siihen ilmanottoon ja koeilla. en kyllä ymmärrä aivan sitä kotelon merkitystä, mut ainakinsiinä uudessa ktm. sm.ssä on perusteltu putkisto rakenne just suuren tehon saavutuksella. (ohessa mainittiin myös tuo kotelo rakenne.) en sit tiiä :D :D
mstr
Pyörä:
ZX6R -04
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
10.6.2006 0:39

ViestiKirjoittanut mstr » 8.5.2007 15:44

Oletteko minkälaisia/merkkisiä rähinäputkia tähän löytäneet? Yritin penkoa topikkia, linkkejä ja muita liikkeitä läpi, mutta tähän en löytänyt kunnon pakorööriä.
Colbolt
Liittynyt:
17.12.2006 10:36

ViestiKirjoittanut Colbolt » 8.5.2007 16:05

--JK-- kirjoitti:
KaTaYa kirjoitti:itelläni on tämä kyseinen kevari...mun mielestä se on hyvä mitää vikoja ei ole viel ollut...mut sen näkee sit ku tarpeeks ajelee. :)tehareita ei varmaan ole viel riejuun ??tähän siis?
Hyvä ku tullee lissää riejun omistajia, nii saahan vähä eloa tähänki keskusteluu.
Tehareita löytyy ainaki yhtä mallia ja sivulta 25 löyty tällänen linkki :

http://www.turbokit.net/pdfs/ROAD4T.pdf

Ja ääninäytettä kyseisestä putkesta löytyy täältä :

http://www.youtube.com/watch?v=v0JWc_bDkz8

Mut sen verran vaa, et masco on melko tiukka tuon takuun kans, et tuon putken laittaminen jäi iteltäki välii just sen takia.


Tossa on..
guggelisguu
Paikkakunta:
Juuka
Liittynyt:
24.9.2006 20:57

ViestiKirjoittanut guggelisguu » 8.5.2007 21:15

Tota noin, sattuukohan kukaan tietämään että mitenkä käy jos tuossa nyt vakiona rekisteriotteen mukaan on 7,5 kw ja sen piristäs sinne 11 kw, eli siihen sallittuun, että lähteekö takuita? Pitääkö muutoskatsastaa? Kaikkee tämmöstä? Että onko miten iso rosessi rueta sitä edes tuohon 11 kw laittamaan. Arvelin että suuttimella, änkän vaihdolla ja kaasarilla vois saada aika lähelle sitä 11 kw..
Snage
Pyörä:
450cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
7.5.2006 22:34

ViestiKirjoittanut Snage » 8.5.2007 22:48

guggelisguu kirjoitti:Tota noin, sattuukohan kukaan tietämään että mitenkä käy jos tuossa nyt vakiona rekisteriotteen mukaan on 7,5 kw ja sen piristäs sinne 11 kw, eli siihen sallittuun, että lähteekö takuita? Pitääkö muutoskatsastaa? Kaikkee tämmöstä? Että onko miten iso rosessi rueta sitä edes tuohon 11 kw laittamaan. Arvelin että suuttimella, änkän vaihdolla ja kaasarilla vois saada aika lähelle sitä 11 kw..


Ei päästä noilla vireillä lähellekkään. max.9kw asti riippuen vakiokaasarista.
lehmäx