Aprilia af1

JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 29.8.2008 0:36

Kyllä itellä otti paikallaan kierrättäessä 11 800.
Jee Jee
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 29.8.2008 9:02

kokeilin kahella eri mittarilla ja 500rpm ero huippu kierroksissa ;) mut 10 500 on aika keskimääränen... ja parempi niin, ei oo mikää vingutuskone.. jossain nsr.ssä normi ajo kierrokset joku 9k:D
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 29.8.2008 10:39

Eli siis tuo tasan punarajalle kiertäminen ajossa esim kiihdyttäessä onkin täysin normaalia?

kun osa sanoo tuolla edempänä että menee "mittarin pohjaan joka vaihteella" mutta olen taas jostain kuullu että ei pitäs kiertääkkää enempää kun punarajalle?
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 29.8.2008 11:30

EI ole mitään tarvetta edes kiertää yli punarajan. Itsellä menee neloselle asti yli punarajan, mutta kiihtyvyys on huonompaa jos kierrättää punarajan yli. Pitää vaihtaa punarajan kohdalla niin kiihtyvyys on paras.
Jee Jee
Kaistu
Pyörä:
Aprilia futura -91
Liittynyt:
30.7.2008 22:02
kierrokset..

ViestiKirjoittanut Kaistu » 29.8.2008 17:27

Mulla oli 5.. 130km/h ni 11000 kiekkaa... iha loppuu kokeillukkaan!
En ole gynekologi, mutta voisin vilkaista.
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 29.8.2008 19:08

Lyhyet välit sulla. Mitkä mahtanee olla?
Jee Jee
Kaistu
Pyörä:
Aprilia futura -91
Liittynyt:
30.7.2008 22:02

ViestiKirjoittanut Kaistu » 29.8.2008 19:27

Vakiot ne kait o... Navigaattoriin toi nopeus= oikeeta vauhtia.. ;)

38 takana.. ainaki
En ole gynekologi, mutta voisin vilkaista.
Kaistu
Pyörä:
Aprilia futura -91
Liittynyt:
30.7.2008 22:02

ViestiKirjoittanut Kaistu » 29.8.2008 19:51

onko teillä 34 kaasari ja vakio putki (TT) ja sit rave 1 tai 2? kulkee se paljon? Kortin saan ens perjantaina (inssi ajo) eli ihan varmasti :) , ei viel viiti kauheesti ajella...
En ole gynekologi, mutta voisin vilkaista.
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 29.8.2008 21:58

Nyt on uutta käytettyä, toimivaa sytkäpuolaa tulossa... Jos ei rupea pelittämään eli siis toi kaasu pohjassa kierrosten aaltoilu loppumaan loppuu myös keinot kesken koska koko helvetin virtapuoli on sitten vaihdettu
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 30.8.2008 11:04

Kyllä munkin ex sport pro kiersi yli punarajan (34mm, jollymoto, rave1/2 sekasikiö :D). huippuja kelasi oman mittarinsa mukaan tämmöisen 190/110 läskin alla 185 kunhan vaan jaksoi vinguttaa tarpeeksi kauan. Kuolemaksenikaan en muista paljonko oli kierroksia :( Kulmakunnan kovakulkuisin piikki kuitenkin, välit oli vähän turhan pitkät (oisko ollu 16/37, ku ei ollu isompia takarattaita silloin kaupassa).
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 30.8.2008 11:52

Tomppade kirjoitti:Kyllä munkin ex sport pro kiersi yli punarajan (34mm, jollymoto, rave1/2 sekasikiö :D). huippuja kelasi oman mittarinsa mukaan tämmöisen 190/110 läskin alla 185 kunhan vaan jaksoi vinguttaa tarpeeksi kauan. Kuolemaksenikaan en muista paljonko oli kierroksia :( Kulmakunnan kovakulkuisin piikki kuitenkin, välit oli vähän turhan pitkät (oisko ollu 16/37, ku ei ollu isompia takarattaita silloin kaupassa).


nii omaan mittariin ;) oikeeta siis sen 130-140km/h...
Kobudagod
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
24.5.2007 18:33

ViestiKirjoittanut Kobudagod » 30.8.2008 13:39

Kun virran kääntää päälle, niin pitäisikö pakoaukonsäätimen tehdä jotain niinkuin husseissa ja yamahoissa?
toke
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Karstula
Liittynyt:
22.10.2006 18:14

ViestiKirjoittanut toke » 30.8.2008 16:38

Kobudagod kirjoitti:Kun virran kääntää päälle, niin pitäisikö pakoaukonsäätimen tehdä jotain niinkuin husseissa ja yamahoissa?

Ei kuulu liikkua mihinkään.
Kobudagod
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
24.5.2007 18:33

ViestiKirjoittanut Kobudagod » 30.8.2008 16:44

toke kirjoitti:
Kobudagod kirjoitti:Kun virran kääntää päälle, niin pitäisikö pakoaukonsäätimen tehdä jotain niinkuin husseissa ja yamahoissa?

Ei kuulu liikkua mihinkään.

Harmillista. Nyt ei tiedä että toimiiko vai ei :D
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 30.8.2008 18:25

JGGA kirjoitti:nii omaan mittariin ;) oikeeta siis sen 130-140km/h...
No mä en ihan tollaseen mittarivirheeseen usko kun moottoritiellä pystyi helposti ohittelemaan jota ei kyllä autolla ~130 taulussa ajaen tehdä. Mittarivirhettä toki oli, sekin riippuu kuinka kulunut eturengas on, onko se edes oikean kokoinen ja jne. kyllähän tekniikanmaailmakin aikanaan tutkasi laiskemmalle AF1 Sintesi mallillekkin 155kmh, Sport Pro mallissa on muutama hevonen enemmän niin kyllä itse enemminkin arvioisin huippujen olleen 150-160 välissä, ennemmin kuin 130kmh, jonka kulkee melkeinpä jo cbr125r.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen