Anonyymi122 kirjoitti:Joo, on kyllä aika ihme juttu.
Keksiikö kukaam minkään muunlaisia tarroja noihin sivukatteisiin, kuin alkuperäiset? jossain välissä pitäis teettää ne uudet tarrat ja jos laittais jotain mainstreamista vähän erottuvaa?
|Psychosocial| kirjoitti:ja taas vähän ilmaisen ammattitaitoani mutta siis kun ei näistä prätkäöljyistä oo kauheesti kokemusta toisin ku auton joita jankattu koulussa liikaaki kaiken maailman luokituksia yms niin mitä ominaisuuksia 2t lootaöljyssä on/ei ole mitä 4t kone vaatii?
|Psychosocial| kirjoitti:ja taas vähän ilmaisen ammattitaitoani mutta siis kun ei näistä prätkäöljyistä oo kauheesti kokemusta toisin ku auton joita jankattu koulussa liikaaki kaiken maailman luokituksia yms niin mitä ominaisuuksia 2t lootaöljyssä on/ei ole mitä 4t kone vaatii?
LeKe96 kirjoitti:|Psychosocial| kirjoitti:ja taas vähän ilmaisen ammattitaitoani mutta siis kun ei näistä prätkäöljyistä oo kauheesti kokemusta toisin ku auton joita jankattu koulussa liikaaki kaiken maailman luokituksia yms niin mitä ominaisuuksia 2t lootaöljyssä on/ei ole mitä 4t kone vaatii?
Joo kyllä täällä ammattitaito paistaa, kytkin lisäaineet ja muut 2-t öljystä löytyy semmoinen pikkujuttu kuin moottoriöljy siitä tosin puuttuu, kun 2-t pyörässä on tuore/seosvoitelu, niin 2-t lootaöljyissä ei moottoriöljyä tarvita toisin kuin 4-t pyörässä, jossa sekä loota-, että moottoriöljy on yksi ja sama, eli periaatteessa sama kuin kakstahdilla ajaisi ilman öljyjä. Ja koska 4-t öljystä löytyy samat ominaisuudet kuin kuin 2-t ja enemmänkin sitä voi 2-t pyörään laittaa, mutta ei KOSKAAN toisinpäin.
jenääss kirjoitti: