Katselin tuolt kans, kun piti jossai vaihees tuot mitoo ostaa. Mutta kävin kaupas koittaa sitä 525 uutta niin aika huono ajoasento tämmöselle n. 170cm kaverille. Rupes toi raptor vaan kiinnostaan, ja mieluiten oisin tietty uuten ostanut, mut... :<
Moottoripyöräilyä koskevat lait: ”Kaikki kiva on kiellettyä.” ~Tieliikennelain 2 §:n 2. momentti
Ronshu
Liittynyt:
15.12.2007 17:24
Kirjoittanut Ronshu » 8.5.2009 1:01
Minkäslaisia huippuja ootte raptorilla saanu? Itellä sigmaan 132,2 ja sit loppu suora. Ja kuinkas helvetisti toi mittari heittää? Mittariin päälle 140km/h ja sigmassa 107km/h
Joonn
Pyörä:
Löytyy
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
18.10.2008 14:22
Kirjoittanut Joonn » 10.5.2009 11:20
Roub kirjoitti:Moi! Tietääkö kukaan saako noit Raptoreita enään uutena mistään?
Riippuuhan tuo mistä haluaa Raptorinsa hakea. Saksassa näyttäisi nopeasti vilkaistuna uusia olevan ja Cagivan sivuiltakin -09 Raptorin bongasin. Suomeen ei taideta pyöriä enää tuoda, joka on harmi. Korjatkaa jos olen väärässä.
power upp kirjoitti:onks tällä raptorilla helppo kyytsätä, ja onko kyydissä olialla millaset oltavat?
Huonot pelkääjän kahvat, näyttää hyviltä mutta ei niistä voi ajossa pitää kiinni.
Life without racing is no life at all!
Roub
Pyörä:
Gillu
Paikkakunta:
Tampere City
Liittynyt:
4.1.2009 19:29
Kirjoittanut Roub » 29.6.2009 11:27
Moro! Oon nyt täs vakavasti harkitsemas, että vaihtaisin ton Gileran tommoseen raptoriin. Oon kattellut netissä tommosta millä olis ajeltu noin 10 000km, ja näyttäs ihan hyvältä, eikä hintakaan ole paha. Mietin vaan, että onkos tossa mitään remppaamista normaalisti siinä 10 000km- 15 000km välillä? Ja kuinkahan pitkään toi kone yleensä kestää, tietysti siis ihan kunnollisilla huoltoväleillä jne. enkä nyt sitä mitenkään aio rääkätä tai mitään.
Kiitoksia jos joku vaivautuu vastaan
Moottoripyöräilyä koskevat lait: ”Kaikki kiva on kiellettyä.” ~Tieliikennelain 2 §:n 2. momentti
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52
Kirjoittanut Rossoneri » 29.6.2009 11:41
Mäntä vaihtoon 15tkm kohdalla, isompaa remppaa 30tkm kohdalla.
Roub
Pyörä:
Gillu
Paikkakunta:
Tampere City
Liittynyt:
4.1.2009 19:29
Kirjoittanut Roub » 29.6.2009 12:56
Ahaa, okei. Kiitti vastauksest
Moottoripyöräilyä koskevat lait: ”Kaikki kiva on kiellettyä.” ~Tieliikennelain 2 §:n 2. momentti
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52
Kirjoittanut Rossoneri » 29.6.2009 13:12
Tosin jos pyörä on ajettu sisään A1 tehoissa (tai pahimmassa tapauksessa ollut koko ikänsä) kannattaa suosiolla tarkistaa männän kunto heti, kuristettuna nämä käyvät laihalla ja hajoavat herkemmin. Kuristetun pyörän mäntä kuluu nopeammin ja voi hyvinkin olla vaihtokunnossa jo 8tkm kohdalla.
Kato arrowin tehari kiinni suutin 130 isompaa takaratasta nii sit lähtee
Empty
Pyörä:
Cagiva
Liittynyt:
9.5.2007 16:23
Kirjoittanut Empty » 7.7.2009 13:26
Eikö oo 12tkm kohdalla kolmas määräaikaishuolto? Pitäisikö mäntä vaihtaa myös siinä huollon yhteydessä? Mitä luulette paljonko tulisi tälläinen maksamaan huoltoliikkeessä? Mitä ylipäätänsä pitää vaihtaa koneeseen ja missä km kohdalla?