Suzuki RG GAMMA 125

-Late
Liittynyt:
28.6.2005 21:35

ViestiKirjoittanut -Late » 28.4.2006 20:55

tietäispä vaan mistä pitää säätää :D
RG125
Liittynyt:
7.12.2005 17:38

ViestiKirjoittanut RG125 » 28.4.2006 22:30

-Late kirjoitti:tietäispä vaan mistä pitää säätää :D


nyt sain toimimaan, 190 suutin ja vapaavirtausputsari vakiokotelossa... eihän tuossa mennykään kun koko päivä suuttimia kokeillessa :D
RD^
Liittynyt:
24.4.2006 15:26
boksi

ViestiKirjoittanut RD^ » 2.5.2006 19:36

olisko kellä myirä (halavalla) CDI mötikkää?
RG125
Liittynyt:
7.12.2005 17:38

ViestiKirjoittanut RG125 » 2.5.2006 21:25

Mites on muilla gammat pelittäny? Mä oon ajellu nyt rempan jälkeen n.600km, rautalangalla ollu koko ajan kaasuvaijeri kiinni, kun holkki paskana :D Käykääs galleriassa mulkkaamassa uusia otoksia
ps. kannattaako ostaa 32mm litteäluistinen mikuni vai onko parempia ehdotuksia?
imake
Liittynyt:
4.4.2005 19:36

ViestiKirjoittanut imake » 3.5.2006 13:32

se on ihan sama et vaikka olis 38mm kaasari, kun imuaukko on vain 28mm... parhaan hyödyn saa kun kaasarin on imuaukon kanssa samankokoinen?
-Late
Liittynyt:
28.6.2005 21:35

ViestiKirjoittanut -Late » 8.5.2006 14:50

pitääkö syylärin paisuntasäiliöön menevä letku tulla kiinni siihen nippaan mikä on siinä itse syylärin korkin vieressä?tuli sitä tuossa ihmeteltyä niin huomasin että eihän syyläristä pääse ylituleva vesi millään siihen nippaan koska korkki tiivistää sen nipan reijän umpeen... jos joku hiukankin ymmärsi niin vois kertoa, koska on aikamoinen kiire saada toi kasaan kun pitäs huomenna kouluun päästä..
RG125
Liittynyt:
7.12.2005 17:38

ViestiKirjoittanut RG125 » 8.5.2006 21:53

-Late kirjoitti:pitääkö syylärin paisuntasäiliöön menevä letku tulla kiinni siihen nippaan mikä on siinä itse syylärin korkin vieressä?tuli sitä tuossa ihmeteltyä niin huomasin että eihän syyläristä pääse ylituleva vesi millään siihen nippaan koska korkki tiivistää sen nipan reijän umpeen... jos joku hiukankin ymmärsi niin vois kertoa, koska on aikamoinen kiire saada toi kasaan kun pitäs huomenna kouluun päästä..


no siis siihenhän se tottakai tulee, ja paisuntasäiliön alempaan nippaan...
stage666
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
30.8.2005 12:40

ViestiKirjoittanut stage666 » 9.5.2006 11:17

Onko tuo jäähdytys systeemin paisunta säiliö kuinka pakollinen?...
RG125
Liittynyt:
7.12.2005 17:38

ViestiKirjoittanut RG125 » 9.5.2006 21:45

en tiedä jäähdytyssysteemeistä, vastatkaa viisaammat... vähän on kaasarin koho taas vitullaan, käy epätasaisesti ja sammuu liikennevaloihin...
Tulkki
Paikkakunta:
Virolahti
Liittynyt:
7.11.2004 21:08

ViestiKirjoittanut Tulkki » 10.5.2006 21:10

Mulla ei ainakaan ole ollut ikinä ollenkaan paisuntasäiliötä se letku mikä lähtee jäähyttimestä on vaan siin irrallaan....
Jos jokin asia on varma niin sillon se on aivan varma
-Late
Liittynyt:
28.6.2005 21:35

ViestiKirjoittanut -Late » 10.5.2006 22:04

joo mullakaan ei ole nyt paisuntasäiliö toiminnassa.. hyvin toimii ja lämmöt on ok. olen itekki joutunu tota bensanpintaa säätelemään koholla ja sitten kun menee ajelemaan niin tuntuu että nyt on seos kohillaan mutta sitten seuraavana päivänä on taas jo vituillaan seokset.. aika vittumaista tulla koulusta 5 km kotiin kun sammuu 100 metrin välein.. tosin nyt olen saanut kohon kuntoon ja voin ihan hyvin ajella.
RG125
Liittynyt:
7.12.2005 17:38

ViestiKirjoittanut RG125 » 10.5.2006 22:11

-Late kirjoitti:joo mullakaan ei ole nyt paisuntasäiliö toiminnassa.. hyvin toimii ja lämmöt on ok. olen itekki joutunu tota bensanpintaa säätelemään koholla ja sitten kun menee ajelemaan niin tuntuu että nyt on seos kohillaan mutta sitten seuraavana päivänä on taas jo vituillaan seokset.. aika vittumaista tulla koulusta 5 km kotiin kun sammuu 100 metrin välein.. tosin nyt olen saanut kohon kuntoon ja voin ihan hyvin ajella.


miten sulla nyt on säädetty se koho, pystytkö selittämään??
-Late
Liittynyt:
28.6.2005 21:35

ViestiKirjoittanut -Late » 11.5.2006 12:19

en osaa selittää oikeen mitenkään.. mutta ota kaasari irti, ja sitten kohokammion pois ja pistät kaasarin vaikka viilapenkkiin kevyesti kiinni, niin että se on suorassa eikä kallellaan. sitten nostat sormella kohoa ylöspäin ja katsot missä kohtaa neula sulkee bensan tulon. sitten katsot kohoa jossa minulla ainakin oli jonkin näköinen bensanpinnan aiheuttama viiva. katsot onko se suorassa kohokammion tiivistepinnan kanssa. eli kun bensan syövyttämä viiva on vaakasuorassa, pitäisi neulan sulkea bensan tulo.
RD^
Liittynyt:
24.4.2006 15:26

ViestiKirjoittanut RD^ » 11.5.2006 18:36

mikähä idea ollu ku en tine omistaja on tukkinu rg:n tuarevoitelun. :/ onkoha joku pummpu rikki vai mikähä o..voiko tualla ajaa jos pistää vaa 2tahti bensaa tankkii? ja jos voi nii millähä seoksilla??
RD^
Liittynyt:
24.4.2006 15:26

ViestiKirjoittanut RD^ » 11.5.2006 18:51

ja eikös tuan tuarevoitelu johoron kuulu mennä sinne kaasarin alle sellaasee nippaan?