Kymco Quannon 125

ÖsQ
Pyörä:
kymco quannon -09

ViestiKirjoittanut ÖsQ » 29.7.2009 1:08

Hukkis kirjoitti:pyörä lunariin ja 2440 e tilille kypärän kanssa :S aika vähän kun aluksi luopaili 2900 kypärän kanssa :/
joku kyseli niitä kuvia niin otan tänään ja pistelen nettii :)

itehhän sain 1900e kypärän kans. vaikka oli ajettu 1000km ja 2v vanha pyörä.
sehän on aika perseestä ku ne kertoo sen vahinkoilmotuksen nii pitäs olla varmaanki jotain 4000e eestä vahinkoa että ne antais semmoset 3000e siitä. :paha:
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon

ViestiKirjoittanut Hukkis » 29.7.2009 3:01

samuli91 kirjoitti:Niinno ihan ok hintahan toi on vaikka enemmänki olis saanu antaa 3500e pyörästä. Ite ku pyytelen pyörästäni n.2000e nettimotos :)

Jos ei kaupan mee niin pitää kans kehitellä joku suunnitelma miten sais lunariin :lol: vitsivitsi :D

no mutta mun pyörällä oli ajettu 6k ja se makso 3600 e ...
ja kun ne lupaili sitä 2700 + kypärä eli 2900 :/
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon

ViestiKirjoittanut Hukkis » 29.7.2009 10:56

Hukkis kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:Niinno ihan ok hintahan toi on vaikka enemmänki olis saanu antaa 3500e pyörästä. Ite ku pyytelen pyörästäni n.2000e nettimotos :)

Jos ei kaupan mee niin pitää kans kehitellä joku suunnitelma miten sais lunariin :lol: vitsivitsi :D

no mutta mun pyörällä oli ajettu 6k ja se makso 3600 e ...
ja kun ne lupaili sitä 2700 + kypärä eli 2900 :/

perseestä ... jos on täyskasko niin aina vaan uus tilalle ;D se olis hyvä
samuli91
Pyörä:
1000cc

ViestiKirjoittanut samuli91 » 29.7.2009 13:10

Aika kusetusta ainaki ösQ tapaukses :s Mä sain oman kymconi 2900e. Oli vimppa 07 malli ku 08 oli jo markkinoilla niin anto ale hintaan ;) Vaikkei mun tietääkseni malleis oo muuta eroa kuin vuosimalli :)
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon

ViestiKirjoittanut Hukkis » 29.7.2009 20:07

samuli91 kirjoitti:Aika kusetusta ainaki ösQ tapaukses :s Mä sain oman kymconi 2900e. Oli vimppa 07 malli ku 08 oli jo markkinoilla niin anto ale hintaan ;) Vaikkei mun tietääkseni malleis oo muuta eroa kuin vuosimalli :)

no mutta jos se on vanha niin se on vanha ja kaikki vanha myydään aina alennuksel :D vähän kun ruokakaupois :D
-[reaper]-
Pyörä:
Yamaha yzf-r6 -05

ViestiKirjoittanut -[reaper]- » 30.7.2009 0:11

Hukkis kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:Aika kusetusta ainaki ösQ tapaukses :s Mä sain oman kymconi 2900e. Oli vimppa 07 malli ku 08 oli jo markkinoilla niin anto ale hintaan ;) Vaikkei mun tietääkseni malleis oo muuta eroa kuin vuosimalli :)

no mutta jos se on vanha niin se on vanha ja kaikki vanha myydään aina alennuksel :D vähän kun ruokakaupois :D

mä sain kymconi 3199€+tk eli joku 3400 muistaakseni ja -08 malli :D
Kievari
Pyörä:
Kymco quannon 125 09
Kymco Quannon 125

ViestiKirjoittanut Kievari » 30.7.2009 23:55

Nyt alko vaihteisto jotain omiaan palloilemaan... Rullailin liikennevaloihin ja etsin ykköstä, neloselta räpsyttelin sit siis alaspäin ja jäi kolmoselle jumiin eikä millään vaihtunut, sitten onneks oli punaset aika pitkät niin ränkkäsin vaan edestakas pari kertaa ja työntelin pyörää ja sitten vasta meni ykköselle. :s Olis melko persiistä jos jäis liikennevaloihin ensimmäisenä ja vihreet vaihtuis. Onneks sentään toimii että ei jää kokonaan jumiin. Ei tollasista pikkuominaisuuksista kuulu suuttua kun kuitenkin on mukava ajella korttelirallia :D Meikäläisen kymco maksoi 3100, 09 malli ja ei yhtään ajettu :)
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon

ViestiKirjoittanut Hukkis » 31.7.2009 1:41

Kievari kirjoitti:Nyt alko vaihteisto jotain omiaan palloilemaan... Rullailin liikennevaloihin ja etsin ykköstä, neloselta räpsyttelin sit siis alaspäin ja jäi kolmoselle jumiin eikä millään vaihtunut, sitten onneks oli punaset aika pitkät niin ränkkäsin vaan edestakas pari kertaa ja työntelin pyörää ja sitten vasta meni ykköselle. :s Olis melko persiistä jos jäis liikennevaloihin ensimmäisenä ja vihreet vaihtuis. Onneks sentään toimii että ei jää kokonaan jumiin. Ei tollasista pikkuominaisuuksista kuulu suuttua kun kuitenkin on mukava ajella korttelirallia :D Meikäläisen kymco maksoi 3100, 09 malli ja ei yhtään ajettu :)

tosta tuli muuten mieleen että mulla teki pyörä kanssa tollasta ... koitti vaihtaa 5 alas päin saatto mennä pari vaihdetta sitten jos ei mennyt vaikka kuinka ränkkäs niin kun vähän päästi kytkintä ja paino takas niin taas toimi täydellisetsti :D

en kyllä ikinä ajatellu että se olis joku vika tai jotain mutta en sitten tiedä
-[reaper]-
Pyörä:
Yamaha yzf-r6 -05

ViestiKirjoittanut -[reaper]- » 31.7.2009 1:48

Hukkis kirjoitti:
Kievari kirjoitti:Nyt alko vaihteisto jotain omiaan palloilemaan... Rullailin liikennevaloihin ja etsin ykköstä, neloselta räpsyttelin sit siis alaspäin ja jäi kolmoselle jumiin eikä millään vaihtunut, sitten onneks oli punaset aika pitkät niin ränkkäsin vaan edestakas pari kertaa ja työntelin pyörää ja sitten vasta meni ykköselle. :s Olis melko persiistä jos jäis liikennevaloihin ensimmäisenä ja vihreet vaihtuis. Onneks sentään toimii että ei jää kokonaan jumiin. Ei tollasista pikkuominaisuuksista kuulu suuttua kun kuitenkin on mukava ajella korttelirallia :D Meikäläisen kymco maksoi 3100, 09 malli ja ei yhtään ajettu :)

tosta tuli muuten mieleen että mulla teki pyörä kanssa tollasta ... koitti vaihtaa 5 alas päin saatto mennä pari vaihdetta sitten jos ei mennyt vaikka kuinka ränkkäs niin kun vähän päästi kytkintä ja paino takas niin taas toimi täydellisetsti :D

mullaki pari kertaa jääny vaihteet jumiin mut kyl ne si on alkanu aina vaihtuun ku vähän on päästäny kytkintä :D
ÖsQ
Pyörä:
kymco quannon -09

ViestiKirjoittanut ÖsQ » 31.7.2009 1:51

kuka yritikään myyä joskus 16 etu lätkää
samuli91
Pyörä:
1000cc

ViestiKirjoittanut samuli91 » 31.7.2009 13:36

_reaper_ kirjoitti:
Hukkis kirjoitti:

mullaki pari kertaa jääny vaihteet jumiin mut kyl ne si on alkanu aina vaihtuun ku vähän on päästäny kytkintä :D

Mulla samaa ollu mut vissiin sama homma ihan kaikis kevareis jos oot paikalla ja 5 silmäs niin ei kovin helpolla mee. Polkekaa niitä vaihteita jo siinä vaiheessa alaspäin ykskerrallaan ku vedätte kytkimen sisään nii ei tartte valois polkea :D Ja kytkimen pieni päästö tosiaan auttaa..

ÖsQ osta kaupasta. honda cbrrän ja clr cityflyn rattaat käy. Varmaan myös skyteamin ja lifan koneellisten yms kiinalaisten, ainakin rattaan ulkonäön perusteella
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 1.8.2009 5:47

Toi vaihteiden "sisäänmeneämttömyys" on ihan yleistä melkee millä tahansa vehkeellä. Kytkimellä vähän auttaa, nii menee vaihteet sisää. Paremmilla öljyillä oon huomannu, että on harvemmi tollasta. Lisäks nykyää ainaki ite tottunu polkeen jo etukäteen vaihdetta pienemmälle (moottorijarrutusta ja pääsee paremmin lähtemään jos ja kun tarve). Kauhee ratakuski :lol:
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon

ViestiKirjoittanut Hukkis » 1.8.2009 12:31

Dayttoona kirjoitti:Toi vaihteiden "sisäänmeneämttömyys" on ihan yleistä melkee millä tahansa vehkeellä. Kytkimellä vähän auttaa, nii menee vaihteet sisää. Paremmilla öljyillä oon huomannu, että on harvemmi tollasta. Lisäks nykyää ainaki ite tottunu polkeen jo etukäteen vaihdetta pienemmälle (moottorijarrutusta ja pääsee paremmin lähtemään jos ja kun tarve). Kauhee ratakuski :lol:

en tiiä mutta ainakin ite aina tehny niin että jo jarruttaessa/hidastaessa vaihtaa tarvittavan vaihteen mutta silti teki sitä.
samuli91
Pyörä:
1000cc

ViestiKirjoittanut samuli91 » 1.8.2009 12:38

Hukkis kirjoitti:
Dayttoona kirjoitti:Toi vaihteiden "sisäänmeneämttömyys" on ihan yleistä melkee millä tahansa vehkeellä. Kytkimellä vähän auttaa, nii menee vaihteet sisää. Paremmilla öljyillä oon huomannu, että on harvemmi tollasta. Lisäks nykyää ainaki ite tottunu polkeen jo etukäteen vaihdetta pienemmälle (moottorijarrutusta ja pääsee paremmin lähtemään jos ja kun tarve). Kauhee ratakuski :lol:

en tiiä mutta ainakin ite aina tehny niin että jo jarruttaessa/hidastaessa vaihtaa tarvittavan vaihteen mutta silti teki sitä.

Niinno kyl se jumittaa vaikka viitoselta olisit jo ehtiny polkeen kolmoselle pysähdyttäes. Mäkin poljen aina ykköselle vielä kun nopeutta vähintään se pari kmh :) Ja niinku Dayttoona sano niin huonojen sekä vanhojen ja jäykistyneitten öljyjen kans voi olla tota tahmeutta vaihteistos..
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon

ViestiKirjoittanut Hukkis » 2.8.2009 23:57

siinä olis noi mun kevarin vahingot nyt http://www.motot.net/galleria/showgallery.php?cat=51479