Mikilon 125cc

_E_Z_
Pyörä:
FZR 600
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.9.2007 0:20

ViestiKirjoittanut _E_Z_ » 21.6.2010 22:06

Tankki oli aivan täynnä... Ei osaa sanoa.
Koneistus- ja hitsaushommia pk-seudulla
YV tai
eppu.rekila@kolumbus.fi
mikael34
Liittynyt:
10.4.2008 21:00

ViestiKirjoittanut mikael34 » 22.6.2010 11:18

_E_Z_ kirjoitti:Tankki oli aivan täynnä... Ei osaa sanoa.


Onko sulla käytössä sen 125 kaasari tai sähköt? Mulla teki samallalailla, mut ei tehny kertaakaan noilla isommilla koneilla.
_E_Z_
Pyörä:
FZR 600
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.9.2007 0:20

ViestiKirjoittanut _E_Z_ » 23.6.2010 5:14

125cc:n kassu on käytössä, täytyy kokeilla koneen vakiota...
Koneistus- ja hitsaushommia pk-seudulla
YV tai
eppu.rekila@kolumbus.fi
_E_Z_
Pyörä:
FZR 600
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.9.2007 0:20

ViestiKirjoittanut _E_Z_ » 1.7.2010 16:10

Huhhuh, eilen otin vauhtipyörän huvikseen irti... Sisäpuolella oli varmaan sentin kerros paskaa (tarkoittaen multaa :D). Vaihdoin sitten vielä tulpan. Ajoin noin viisi kilometriä ja toimi mallikkaasti. Takaisinpäin lähtiessä teki taas saman tempun mitä aijemminkin, rupesi rötäilemään ja vauhti hiipui 40 tiimoille. Mökille lähtö edessä, voisi reissun jälkeen sitä kaasarin vaihtoa kokeilla.
Koneistus- ja hitsaushommia pk-seudulla
YV tai
eppu.rekila@kolumbus.fi
_E_Z_
Pyörä:
FZR 600
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.9.2007 0:20

ViestiKirjoittanut _E_Z_ » 10.7.2010 13:35

Kuva
Lowrider

Iskarin korotus-sessiot meneillään... Marcelol kuvassa. :D Hahhah, on niin hauskan näköinen että oli pakko jakaa muillekin. Tulipa kaasari vaihdettua, samaa vikaa yhä, ehkä hieman lievempänä. Taitaa olla sytkässä jotain...
Koneistus- ja hitsaushommia pk-seudulla
YV tai
eppu.rekila@kolumbus.fi
mikael34
Liittynyt:
10.4.2008 21:00

ViestiKirjoittanut mikael34 » 10.7.2010 20:46

Kokeilitko ajaa sillä 150cc enskalla, ennenkuin vaihdoit ton koneen? Että oli ihan kunnossa yms
_E_Z_
Pyörä:
FZR 600
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.9.2007 0:20

ViestiKirjoittanut _E_Z_ » 12.7.2010 10:03

Ei sillä pystynyt, kun takavanteesta on puolet pinnoista paskana. :/ Ja vian ilmeneminen vaatii melko pitkän matkan ajamista tasakaasulla ('bout 2 kilsaa), ei täällä päin uskalla teille lähteä kokeilemaan. Kielisi kyllä kohokammion tyhjenemisestä.....
Koneistus- ja hitsaushommia pk-seudulla
YV tai
eppu.rekila@kolumbus.fi
_E_Z_
Pyörä:
FZR 600
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.9.2007 0:20

ViestiKirjoittanut _E_Z_ » 12.7.2010 12:28

Jees, pakoputken toinen kiinnityspultti meni poikki ajaessa.. Katkesi vielä parin millin syvyydestä, ei mitään mahiksia saada pihdeillä pois. Surullista mennä koneistamovierailulle kun itselläkin olisi taidot hallussa mutta ei ole jyrsintä eikä edes pylväsporakonetta. Voinpahan kysyä samalla työharjoittelupaikkaa sieltä! Ja vastakierretappia en lähde kokeilemaan, kauhutarinat on kuultu...

Kansi on nyt irti, virityspotenttiaalia näyttäisi olevan:
Kuva
30mm imuvena

Pakovena oli jotakuinkin 25 milliä. Harmi vaan että nokka on lohkossa, ei jaksa alkaa pelkästään sen vaihdon takia availemaan. Kannessa ei hirveästi madallusvaraa ole mutta kai siitä puoli milliä saisi kynnettyä. Pytystäkin pystyisi vissiin lähelle milliä ottamaan.. Kp-männän voisi kanssa kuvitella hankkivansa.
Koneistus- ja hitsaushommia pk-seudulla
YV tai
eppu.rekila@kolumbus.fi
mikael34
Liittynyt:
10.4.2008 21:00

ViestiKirjoittanut mikael34 » 13.7.2010 19:04

_E_Z_ kirjoitti:Ei sillä pystynyt, kun takavanteesta on puolet pinnoista paskana. :/ Ja vian ilmeneminen vaatii melko pitkän matkan ajamista tasakaasulla ('bout 2 kilsaa), ei täällä päin uskalla teille lähteä kokeilemaan. Kielisi kyllä kohokammion tyhjenemisestä.....


Nyt olet sitten perjaatteessa turhaan koneen vaihtanu, kun samavika edelleen :D Minulle muuten kanssa katkesi tuo pultti
_E_Z_
Pyörä:
FZR 600
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.9.2007 0:20

ViestiKirjoittanut _E_Z_ » 13.7.2010 19:16

Ei tullut ihan turhaan vaihdettua kun 125cc:stä katosi kokonaan kipinä. :P Vian tod. näköinen syy löytyikin tuossa eilen samalla kun otin kannen irti, vähän tyhmä olo tuli kun ei ollut tullut kertaakaan tarkistettua; bensahanassa oli melko paha tukos. :DD

Kansi haettiin tänään koneistamolta, 60 euroa veloittivat pultin jämän pois otosta ja kumpaankin reikään helicoil-holkkien asentamisesta. Huhhuh, kyllä ketutti kun eilen illalla kaveri mainitsi että hänellä olisi ollut pylväsporakone himassa! :/
Koneistus- ja hitsaushommia pk-seudulla
YV tai
eppu.rekila@kolumbus.fi
_E_Z_
Pyörä:
FZR 600
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.9.2007 0:20

ViestiKirjoittanut _E_Z_ » 31.7.2010 3:24

Jep, varkaat veivät nyt sitten koko pyörän. Tästä on nyt jo muutama päivä aikaa. Pyörä katosi Korppaanmäentiellä Pikkuhuopalahdessa, Helsingissä. rekisterinumero on YW-924, havaintoja voi soitella numeroon 0504392467.
Koneistus- ja hitsaushommia pk-seudulla
YV tai
eppu.rekila@kolumbus.fi
tommia
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
3.10.2006 18:54

ViestiKirjoittanut tommia » 18.8.2010 22:47

tähän taisi jääädä mielenkiintoisin projektin lukeminen ):
Marcelol
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
5.8.2009 13:21

ViestiKirjoittanut Marcelol » 18.8.2010 22:53

Tämän kyseisen kaverin pyörä on löydetty :)
_E_Z_
Pyörä:
FZR 600
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.9.2007 0:20

ViestiKirjoittanut _E_Z_ » 20.8.2010 2:17

Joo, tosiaan on löytynyt pyörä.. Vakuutusyhtiöstä tulee kertakorvausta rikkoutuneista osista vissiinkin ensi viikolla. Kunhan nyt saan laitettua kuntoon niin pärrä tulee myyntiin.
Koneistus- ja hitsaushommia pk-seudulla
YV tai
eppu.rekila@kolumbus.fi
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57

ViestiKirjoittanut Clutch » 1.9.2010 17:07

Mikäli haluatte yhden iloisen Mikilon tyypin lisää foorumeille nii kertokaapa :)

Paljo huippunopeus vakiona ?
Jääkö mopot jälkeen ?
Hyvä ajotuntuma , kulutus jne.. ?
Miksi ei Derbi Sendaa tämän sijaan ?

Kertokaa vähä :) olen aikeissa ostaa