Ihan hyvän stoorin olit hammassäryistä huolimatta jaksanut kirjoitella.
Tietoni ei suinkaan ole rajaton ja muistivarastoni henkilökohtaisessa harmaassa keräkaalisolukossani on myös niin hutera että muistan usein asioita väärinkin, mutta tietääkseni toistaiseksi oman nimeni sentään olen vielä selvinpäinkin arvannut oikein
Itse olen tykästynyt omissa arkistoissani tohon mediafireen, jossa tuo oma faktaosio on ollut jo vuosia. Siellä on nykyään jokaiselle käyttäjälle varattua tilaakin roimasti tarjolla. Google docs:sta ei ole kokemuksia ja itseäni hiukan tökkii tuo googlen nykypolitiikka, enkä oikein pidä siitäkään että google on niin syvästi naimisissa youtuben kanssa. Google muutti yhtäkkisesti google mapsiaankin ja sen seurauksena lukemattomissa (
kaupallisissakin) navigaattoreille suunnatuissa POI-ohjelmissa on nykyään google maps-tuki joka ei toimi.
Pyynnöistä huolimatta google ei muita ohjelmistovalmistajia noteerannut. Tietty google on oikeutettu tekemään mapsillaan mitä tykkää, mutta koska sitä hyödyntää moni muukin on homma vähän omituista ja ymmärrettävää että ohjelmistovalmistajia kismittää myydä käyttäjille softaa jossa jokin ominaisuus ei enää toimi. Tästä syystä mä en oikein nykygooglesta pidä, enkä kyllä pitäisi kovinkaan suurena ihmeenä jos jonain päivänä youtubetilin käyttöön vaadittaisiin se chromekin.
Mutta, jaarittelujen jälkeen asiaan. Paahan vain scannaillen niitä juttuja mikäli suinkin jaksat. Itsellä on ajoittain ollut mielessä haynesin korjauskäsikirjan scannaaminen, mutta on vaan jäänyt homma aloittamatta. Laiskuus suurimpana syynä, mutta kyllä jotenkin tiittasen scannauksen jälkeen puolittain myös vannoin itselleni että moista urakkaa ei enää koskaan..
Olit pistänyt listaasi 10W suomiversion käyttöohjekirjan scannauksekin. Onko se sama kuin mulla tuolla faktaosiossa on vai mahdollisesti erilainen? -http://www.mediafire.com/?ihl21427cinnf
Ja haussa on itsellänikin YPVS mallin käyttöohjekirjan suomennos, mutta ei ole moista löytynyt.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein