aeroxman kirjoitti:Kellään näistä männistä minkälaista kokemusta? Rullaako proxi sen uudet 15tkm hyvin? Ei oikein muita mäntiä tahdo tästä Oulun seudulta saada. Vertexi vissiin ois se parempi, mutta ei huvittaisi pjme:n postikuluja maksaa. Niin ja sen luin jostain, että MTX:ä ois vähän väärää viskositeettiä räsän laatikkoon. Ootteko tuota motulin 75w90 (meniköhä oikein) laittanu ennemmin?
^^jaani^^ kirjoitti:no ei vitussa ainakaan mitenkää järkevästi
tonyyqi kirjoitti:aeroxman kirjoitti:Kellään näistä männistä minkälaista kokemusta? Rullaako proxi sen uudet 15tkm hyvin? Ei oikein muita mäntiä tahdo tästä Oulun seudulta saada. Vertexi vissiin ois se parempi, mutta ei huvittaisi pjme:n postikuluja maksaa. Niin ja sen luin jostain, että MTX:ä ois vähän väärää viskositeettiä räsän laatikkoon. Ootteko tuota motulin 75w90 (meniköhä oikein) laittanu ennemmin?
Jos on oikein vanha proxin mäntä niin uskaltaisin laittaa, mutta kahden viime vuoden sisään valmistetut saattaapi olla Mitakan tehtaalla väsättyä, joten riskiä en turhaa ottaisi.
Molemmat käy oikein hyvin öljyistä.
aeroxman kirjoitti:Joo viesti tuli että 15/20€ postit. No sama se on sieltä tilata sitten.
Kävin sitten mittaamassa sylinterin, tai no. Menin liikkeeseen ja työntömitalla mittas 54,05 ja entinen mäntä 53,99. Sylinterillä 15tkm rullattu. Ohipuhallustakaan männässä ei juurikaan ollut. Kannattaisiko ostaa sama? Vai paljonko se välys yleensä saa olla nuissa. Eikä varmaan tuo työntömitta se luotettavin työkalu ole näissä mittauksissa.
Miiggael kirjoitti:Noniin tais löytyy syy siihen miks toi pyörä pitää tollasta ääntä tietyillä kierroksilla. ---> http://aijaa.com/vZv4LK
Laitoin tänään avaimet valmiiksi pyörän virtalukkoon kun olin laittamas tota valomaskia, ja tietysti käänsin refleksinä virrat päälle, nopeesti vaan kerkes välähtää parkkivalo, ja sit tais sulake kärähtää? Ilmeisesti kun etuvalon johto ja sen maajohto oli kosketuksissa.