Viihdyinpäs sitten illan tallissa gamman kimpussa sain laiteltua tyhjentyneeseen takanakkiin ilmaa, ruuvailtua katteita kiinni, ja lähes kaikki pultitkin on samaa paria, kunhan tässä ehdin niin käyn ostamassa kaikkiin kuusiokolot, siis missä nyt on joku muu. Siistin myös johdotuksia, laitoin johtoja menemään eri kautta ja laitoin samalla niitä nippusiteillä "vyyhdeiksi" ja laittelin runkoon kiinni, kun epäsiisteinä roikkuivat sikin sokin, sekasotkulta tosin vieläkin näyttääpi. latasin myös kiinniolevan sekä uuden akun, sillä tuo vanha on todella kehno, ei jaksa pyörittää vilkkuja kuin pari väläystä ilman että kone on käynnissä.
Lisäsin koneeseen myös jäähdytysnesteet (kestävät tosin vain -8 astetta pakkasta), laitoin kiksin ja magneeton kopan kunnolla kiinni yms muita pikkuhommia. pesin myöskin raisuun lainatun px:n pipercross suodattimen, löytänee tiensä pärrään loppuviikolla.
pyörä on siis muuten valmis, mutta pitää sytkäboksi ja sytytyspuola käydä mittauttamassa etten taas tussauta paskalla puolalla sytkäboksia taivaaseen.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen