Yamaha TZR #2

pro race
Liittynyt:
22.1.2007 16:33

ViestiKirjoittanut pro race » 3.4.2009 19:28

oisko tarvetta kenelläkkää tessun alakerralle.itselle ylimääräinen.laittakaa yv:etä jos kiinnostaa
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=82700
-mapo-
Pyörä:
Yamaha tzr 125x2 ja suzuki s
Paikkakunta:
Leppävirta
Liittynyt:
27.2.2009 17:15

ViestiKirjoittanut -mapo- » 9.4.2009 17:24

mitäs mieltä olette ostoksestani eli siis ostin tossa naapurilta tzr:n vuosimallia -89 ajettu on 41000km ja on huollettu säännöllisesti pyörässä on y.p.v.s käytössä ja hommas vielä uuden takarenkaan :) hintaa tuli 800€ oliko toi liikaa maksettu tollasesta pyörästä??
Juza
Pyörä:
Stunt 636
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
12.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Juza » 13.4.2009 17:44

Mikähän voisi olla sähköjärjestelmässä paskana kun antaa moottorin lämmetä, niin lakkaa antamasta kipinää?

Kolmea eri puolaa kokeiltu, ja edellinen omistaja on uusinu tuohon uuden CDI-boksin yms osaa.

Sitten kun antaa taas jäähtyä, niin alkaa antaa kipinää?

Eli voiskoha se olla tuo CDI-boksi taas paskana? Vai oisko tuolla sähköjärjestelmässä jotain muuta häikkää?
Stunt or Die!
vesku-R125
Pyörä:
yamaha YZF-R125
Liittynyt:
8.7.2008 17:10

ViestiKirjoittanut vesku-R125 » 13.4.2009 20:41

Juza kirjoitti:Mikähän voisi olla sähköjärjestelmässä paskana kun antaa moottorin lämmetä, niin lakkaa antamasta kipinää?

Kolmea eri puolaa kokeiltu, ja edellinen omistaja on uusinu tuohon uuden CDI-boksin yms osaa.

Sitten kun antaa taas jäähtyä, niin alkaa antaa kipinää?

Eli voiskoha se olla tuo CDI-boksi taas paskana? Vai oisko tuolla sähköjärjestelmässä jotain muuta häikkää?

onko oikea tulppa ?
Juza
Pyörä:
Stunt 636
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
12.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Juza » 14.4.2009 10:15

vesku-R125 kirjoitti:onko oikea tulppa ?
No ei kai tuo tzr rr nyt niin kranttu ole tulpan suhteen, että onko siellä 9 vai 8 lämpöarvon tulppa.
Stunt or Die!
TRUIJO
Pyörä:
1000 Fizzeri, Kemexi, Itzari, PeeVee.....
Paikkakunta:
Kisko
Liittynyt:
2.4.2006 17:04

ViestiKirjoittanut TRUIJO » 14.4.2009 15:24

Mikä teezetärrän latausjärjestelmässä heikoin lenkki, kun monella tuntuu olevan laturi paskana. Mukaanlukien minulla. Jännitteensäädin on vaihdettu, ja johdot tarkastettu sekä uusi akku.
Näin lukee Haynesin korjaamokäsikirjassa. Ja ne tietää paremmin kuin sinä.

http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=84010
TRUIJO
Pyörä:
1000 Fizzeri, Kemexi, Itzari, PeeVee.....
Paikkakunta:
Kisko
Liittynyt:
2.4.2006 17:04

ViestiKirjoittanut TRUIJO » 17.4.2009 18:30

Juza kirjoitti:Mikähän voisi olla sähköjärjestelmässä paskana kun antaa moottorin lämmetä, niin lakkaa antamasta kipinää?

Kolmea eri puolaa kokeiltu, ja edellinen omistaja on uusinu tuohon uuden CDI-boksin yms osaa.

Sitten kun antaa taas jäähtyä, niin alkaa antaa kipinää?

Eli voiskoha se olla tuo CDI-boksi taas paskana? Vai oisko tuolla sähköjärjestelmässä jotain muuta häikkää?



magneeton pohjalevyssä on tämä anturi mikä nappaa vauhtipyörästä sen sytytysajankohdan. se voi olla vikana, tai ensiöpuola.
Näin lukee Haynesin korjaamokäsikirjassa. Ja ne tietää paremmin kuin sinä.

http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=84010
vesku-R125
Pyörä:
yamaha YZF-R125
Liittynyt:
8.7.2008 17:10

ViestiKirjoittanut vesku-R125 » 18.4.2009 17:10

olisiko kenelläkään jotain tietoa missä järjestyksessä ne kytkin levyt sinne tulee, ja miten ne epäkeskot pistetään oikein ?
Vortilion
Liittynyt:
16.4.2007 10:57

ViestiKirjoittanut Vortilion » 20.4.2009 21:04

Minkälainen tehoalue TZR:än kurittomassa vakioputkessa ja giannellin putkessa on?
Jos joltain löytyy giannelli myytäväksi asti niin YV kiitos.
jerbona
Pyörä:
0.6L
Paikkakunta:
Nurmijärvi City
Liittynyt:
2.11.2008 20:14

ViestiKirjoittanut jerbona » 22.4.2009 19:29

Vortilion kirjoitti:Minkälainen tehoalue TZR:än kurittomassa vakioputkessa ja giannellin putkessa on?
Jos joltain löytyy giannelli myytäväksi asti niin YV kiitos.

tyhjä vakio putki 7000rpm--->
giannellista en tiedä.
Mutta noita giannellin tehareita saa moposportista..:www.moposport.fi ;)
km90
Liittynyt:
11.4.2009 12:09
runkolaakeri

ViestiKirjoittanut km90 » 23.4.2009 18:49

Mitä tapahtuu jos runkolaakeri pettää.Onko hirmunen homma vaihtaa tetsariin runkolaakeri.
FOxx
Liittynyt:
2.6.2007 12:54

ViestiKirjoittanut FOxx » 28.4.2009 19:49

Nyt on tuo vakiomittaristo saanu kyytiä ja uudet telineet pitäs tehä, mutta yksi epäselvä asia olisi vielä. Eli meneekö mittariston sähköt sekaisin, jos ei laita niitä lämpömittarin johtoja kiinni mihinkään?
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 28.4.2009 20:52

TRUIJO kirjoitti:
Juza kirjoitti:Mikähän voisi olla sähköjärjestelmässä paskana kun antaa moottorin lämmetä, niin lakkaa antamasta kipinää?

Kolmea eri puolaa kokeiltu, ja edellinen omistaja on uusinu tuohon uuden CDI-boksin yms osaa.

Sitten kun antaa taas jäähtyä, niin alkaa antaa kipinää?

Eli voiskoha se olla tuo CDI-boksi taas paskana? Vai oisko tuolla sähköjärjestelmässä jotain muuta häikkää?



magneeton pohjalevyssä on tämä anturi mikä nappaa vauhtipyörästä sen sytytysajankohdan. se voi olla vikana, tai ensiöpuola.


Pulssianturi, meinaat et sytytyksen ajotukset väärässä ? onko magneettoon koskettu juza ?
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 28.4.2009 20:55

FOxx kirjoitti:Nyt on tuo vakiomittaristo saanu kyytiä ja uudet telineet pitäs tehä, mutta yksi epäselvä asia olisi vielä. Eli meneekö mittariston sähköt sekaisin, jos ei laita niitä lämpömittarin johtoja kiinni mihinkään?


Ei.
jerbona
Pyörä:
0.6L
Paikkakunta:
Nurmijärvi City
Liittynyt:
2.11.2008 20:14

ViestiKirjoittanut jerbona » 29.4.2009 20:00

Minkä kokonen suutin pitää laittaa kii jos virinä on Y.P.V.S, tehari, pipercross ja boysen teholäpät? Niin ja vakio kaasari. :|