Honda CRM

laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 10.11.2010 16:53

Akselin päältä stefa ja se prikka vai mikä lienee siinä stefan takana on vielä pitämässä sitä paikoillaan, sitten lähtee akseli vetämällä irti ja käpälät tippuu sieltä.
Jyke
Pyörä:
Honda crm125, derbi 70cc xtreme, 125cc pitprosamu
Paikkakunta:
hämeenlinna
Liittynyt:
27.8.2006 18:34

ViestiKirjoittanut Jyke » 10.11.2010 21:25

Terppaa^ kirjoitti:Miten toi pakoaukonsäätimen akseli ja käpälät irtoavat? Pitäs uudet varmaan vaihtaa kun boorit menny jommasta kummasta kun toinen käpälä vaan roikkuu siel :D:Dd
Mulla tuli iha vaa akselista vetämällä :) Mutta kannattaa kokeilla saada se roikkuva käpälä niitä booreja pitki tulemaan sieltä pois ku ne käpälät menee sille akselille vaa yhessä kohdassa :)
Terppaa^
Pyörä:
Husqvarna WR 250, Honda CRM 125, Keeway Matrix 50
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
7.12.2009 23:23

ViestiKirjoittanut Terppaa^ » 10.11.2010 22:10

laazeri kirjoitti:Akselin päältä stefa ja se prikka vai mikä lienee siinä stefan takana on vielä pitämässä sitä paikoillaan, sitten lähtee akseli vetämällä irti ja käpälät tippuu sieltä.

Mil stefa ja prikka kannattais ronkkia pois sieltä?
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 10.11.2010 22:11

Jollain ohutkärkisellä tasapääruuvarilla vaikka stefa irti. Ite jouduin puukolla ja kaikella mahollisella muulla kun oli entinen omistaja jollain vitun superliimalla vetäny sen stefan kiinni.
Juke*
Pyörä:
Honda Crm/Cr 125 projekti
Liittynyt:
30.8.2009 17:53

ViestiKirjoittanut Juke* » 19.11.2010 19:27

jos laittaa hondaa USD-keulan ni pitääks se muutoskatsastaa?
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 19.11.2010 19:32

Juke_95 kirjoitti:jos laittaa hondaa USD-keulan ni pitääks se muutoskatsastaa?

En usko et kukaa ees älyää et o vaihettu :D Ja eihä se taia ratkasevast korkeuksii yms. muuttaa.
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 19.11.2010 19:57

Tuskinpa tarvii, itelle ei siitäkään tullu mtn sanomista kun mp katto pyörän läpi, eikä kyllä motovanteistakaan vaikka niitäkään ei ollu muutoskatsastettu
Jyke
Pyörä:
Honda crm125, derbi 70cc xtreme, 125cc pitprosamu
Paikkakunta:
hämeenlinna
Liittynyt:
27.8.2006 18:34

ViestiKirjoittanut Jyke » 20.11.2010 15:39

Nonnii nyt on tullu vakuutus päätös pyörästä ja rikkinäisistä vaatteista, pyörästä 1380e ja saan pitää pyörän ittelläni ja vaatteista 803e eli yhteesä 2183e :D Ja vois ostaa hondanki pois, nyt saa halvalla.
kartter
Pyörä:
Suzuki PV, Honda Monkey, Honda cr85, Honda xr70, Honda xr80, 3xHonda cbr 125, Honda cr125 valkokilpi
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
22.8.2008 16:22

ViestiKirjoittanut kartter » 21.11.2010 17:39

Kuva
Tänää tuli kasailtua tota crm:n konetta ja alkaahan se pikkuhiljaa valmistua kun nyt sai vihdoinkin sen lohkontiivisteen. :)

Ei kellään sattuisi olemaan tarvetta vakiokeulalle taikka navoille jolle voisi vaikka s-motot teettää jos tykkää? ;)
E: ainiin ja löytyy vielä vakio vannekehät jos on tarvis. Kaikenmoista muutakin turhaa on, että jos on tarvis nii yv:tä vaa ;)
Mr_Simppa.
Pyörä:
Yamaha DT 125 SMR -02/7. Aprilia MX 125 -06 (P)roju. EX: Honda CRM 125cc -93.
Paikkakunta:
laukaa
Liittynyt:
3.9.2010 18:48
180cc

ViestiKirjoittanut Mr_Simppa. » 23.11.2010 21:22

Moi, mitä te ootte mieltä siitä 180cc Malossista?? Omat pytyt on vähän heikossa hapessa nii tulis halvemmaks ostaa se 182cc ku ettiä ja maksaa käytetystä, tai uudesta 124cc maltaita?? Tarviiko se 180cc muuta "viri" osaa toimiakseen, vai käykö se 28 dellulla, tai 28 mikellä? kuriton putki ainakin, vai kertokaa te kokeneemmät mulle? :D
Hullu ei huomaa, ja viisas ei virka.
Myydään Yamaha DTR 125 SM 2002 -07 tekniikalla. Nettimoto rek. WU-935
Purettuna Derbi GPR 125 -07, ja Honda NSR 125 -92.
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 23.11.2010 21:39

Eikös nuo lienee aikalailla samanhintasia oo? Riippuu toki paikasta mutta ite maksoin uudesta alkuperäisestä pytystä reilu 540e, malossia kun kattelin niin 500e luokkaa oli.
Mr_Simppa.
Pyörä:
Yamaha DT 125 SMR -02/7. Aprilia MX 125 -06 (P)roju. EX: Honda CRM 125cc -93.
Paikkakunta:
laukaa
Liittynyt:
3.9.2010 18:48

ViestiKirjoittanut Mr_Simppa. » 24.11.2010 8:41

Mä katoin tuolta nakkilan moposta ja pyörästä, nii ei se 180cc ollu kun jotain 360-370€ En enää muista tarkkaa hintaa ku eilen katoin sen :lol: . Ja laskeskelin että jos meet erikseen ostaan mäntäsarjan, tiivisteet, ja hoonautat vanhan pannun nii se tulee maksamaan aika paljon... Jtn 200€ tulis maksaan nuo äsken mainitut toimenpiteet vanhalle pytylle, ja onhan siinä 180cc:ssä vähän enemmän ruutia :)
Hullu ei huomaa, ja viisas ei virka.
Myydään Yamaha DTR 125 SM 2002 -07 tekniikalla. Nettimoto rek. WU-935
Purettuna Derbi GPR 125 -07, ja Honda NSR 125 -92.
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33

ViestiKirjoittanut nieminja » 24.11.2010 9:03

Mäntä 120e orkkis, alapahvi 7e + 10e neulalaakeri = 137e. Kallista on toi hoonautus :|
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 24.11.2010 16:08

Simppa otas huomioon jos niitä tehoja pitää saaha niin suositeltavaa ois isompi kaasari hommata jo. En sitten tiiä miten tt putkella pärjää sen kanssa mutta ite laittasisin teharin niin saa enemmän potkua yläkiekoillekkin.
Mr_Simppa.
Pyörä:
Yamaha DT 125 SMR -02/7. Aprilia MX 125 -06 (P)roju. EX: Honda CRM 125cc -93.
Paikkakunta:
laukaa
Liittynyt:
3.9.2010 18:48

ViestiKirjoittanut Mr_Simppa. » 24.11.2010 20:57

En nyt ole tehojen perään, vaan tarkoitin sitä että toimiiko ihan yhtä hyvin 28mm?? ja nmp:stä ylä tiivistesarja 20€ selasin aiempia foorumeita joku oli laittanu 145€ orkkis männän hinnaks... Hiomo kantaselta hoonaus. 40-50€
Hullu ei huomaa, ja viisas ei virka.
Myydään Yamaha DTR 125 SM 2002 -07 tekniikalla. Nettimoto rek. WU-935
Purettuna Derbi GPR 125 -07, ja Honda NSR 125 -92.