Mikähän h*lvetti tossa pyörässä mättää. 2mäntää mennyt, toisella kerkesin ajaa 1,5pv ja kun männänrengas jumittui pakoaukon kohdalta. Noh sitä mäntää ei saanut korjattua joten ostin sitte uuden, wössnerin männän ku tulee kalliiksi alkuperäisiä hommata Ahvalalta.. No sain eilen sen pyörän kasaan ja sitte lämmittelin sen huolellisesti ja annoin jäähtyä kunnolla, ja taas lämmitin ja annoin nukkua yön yli. Sitte taas tänään kokeilin sitä, lämmitin ihan kunnolla normaalisti pyörän, hain ajo kamppeet ja ajelin 1 ja 2 vaihteilla peltoauto radalla sisäänajoa. Noh sitten aattelin käydä pyörähtämässä tiellä niin heti kun oli vauhtia 5 vaihteella puolen kaasun tietämissä niin leikkaa, samasta kohtaa kuin edellinenki mäntä.. Männänrengas syvällä jumissa männässä.
Niin ja täydellisen koneremontin jälkeen olen nua ajanut noilla männillä, jossa vaihdettiin kaikki, jopa lohkot. Joko on tullu kasaamis virhe että kiertokanki vinossa, tai pytty kieros, ku se onki se ainut osa jota ei vaihdettu, kun oli vain ~5000km ajettu. Kaikki pitäisi olla muuten kunnossa, imukaulan ei pitäisi "silmämääräisesti" päästää ilmaa sisälle tai mistään muualtakaan, kaasari on sellaisisissa säädöissä että saa enemmän sitä bensaa kuin ilmaa ihan varmuuden vuoksi, tankissa yli 3% seokset(ihan siksi että kun on ekat ajot niin aattelin laittaa vähän extraa).
Arvelen että vika on joko pytyssä tai kiertokangessa, ei ole muita mahdollisuuksia, kun aina menee se männänrengas ! Niin ja on nua lämmittelyt suoritettu HUOLELLA, en ole huolellisempi ollutkaa tuon pyörän kanssa kuin nyt kun on ollut tommonen herkkä peli.
Alkanut jo käydä kukkarolle tämä peli, mahtava vehje ajella piikeillä talvella mutta huonot puolet onki että syö rahaa enemmän ku saa vastinetta..
Sekavaa tekstiä, koettakaa ymmärtää!