Vaikuttaako valokatkaisian toiminta mitenkään jarruvaloon? Tänään hävis kaikki valot kotarista niin nyt pitäisi syy etsiä, valokatkaisin, jännitteensäädin tai piuha irti/poikki. Luultavasti jokin noista
Ei sattuis olee neuvoja kun painaa kovasta vauhdista kytkimen pohjaan ja kaasun ottaa ylös ja pykältää pienemmälle taivaikka ei pykälläkkään niin kierrokset ei laske tyhjäkäynnille vaan ovat kohtuullisen korkeat kunnes vauhti pienenee. Liikkeelle lähtiessä ei kyllä pyri eteenpäin vaikka antaakin kaasua kytkin pohjassa. Kytkin vuotaa hiukan yläpäästä eli kahvaan tulee pieni määrä kytkinnestettä. Milläs/miten tuon ongelman voisi korjata ja voiko liittyä aiemmin kertomaani ongelmaan. ja vielä tarkennuksena että ei ne kierrokset "huuda" mutta häiritsee risteyksissä ja alamäissä
Mitäs tulppia porukka on käyttäny? itellä ohjekirjan sanoma br9ecmvx pätki yläkierroksilla niin vaihoin hyllystä b8es ja sillä toimi, mut uskaltaako ajaa kunnolla?
Niitten suojien mukana taitaa tulla jonkinnäkönen lappune missä on ohjeet. Kiinnitys riippuu aika pitkälle käsisuojasta, mut sixeissä vakiona olevat tulee jarru- ja kytkinnestesäiliöihin kiinni pulteilla.
@Anttiix Jos sulla ei oo kummempaa viriä pistä ne ohjekirjan antamat säädöt kaasariin. Ne pelaa yleensä aika hyvin. Ite vetelen nyt niillä br8es tulpalla, eikä se nyt mitään siitä sanonut ole vaikka br9 voisikin olla. Kiekuu ja kukkuu hyvin
Noniin, elikkäs vianselvitystä Olin tuossa pari tuntia sitte valoissa ja vehe sammu. Sitte siinä taakse kattelin ni musta vana oli tullu koko matkan perässä, elikkä siis vuotaa bentsiiniä ja aikas roimasti. Bensa tulee kaasarin ylivuoto? letkusta. Pienet spekuloinnit jo pidettiin, mut tosiaa kotarikonkareilta vois nyt kysyä neuvoa että mitä on vastaavassa tilanteessa ollut vikana
Juu, aika yleistä on, että kaasarin koho pääsee jumittamaan eikä sulje neulaventtiiliä. Neuvoksi koputella jollain voimakkaasti kaasarin kylkeä/pohjan kylkeä niin pitäisi loppua. Jos ei lopu niin kaasari auki ja venkslaamaan kohoa. Senhän huomaa aika hyvin, kun se pääsee jumittamaan, pyörä rupee käymään rikkaalla ja on vähän tukkonen ajaessa. Silloin kantsii kahtoa alas, ja saadaan minimoitua kalliin bensan menetys ;-D. Ja joo roskaakin voi olla.
Jep, kaasarin pusaamisella selviää. Vaikka loppuiskin koputtelemalla niin onhan se hyvä käydä läpi niin ei tee uudestaan pian. Joskus joutunu tuollasella ajamaan kymmenisen kilsaa, ei muutaku bensahanaa aina sen verran auki et kaasari täyttyy ja sitten taas kiinni kunnes alkaa bensa loppua.