Husqvarna WRE 125 & SM 125

SaleB22
Pyörä:
Husqvarna 125 sm 2010
Liittynyt:
24.9.2013 13:53
Re: Husqvarna WRE 125 & SM 125

ViestiKirjoittanut SaleB22 » 29.6.2015 21:22

Storm motorilla myydään ebc 320mm levyä ja siihen adapteria, mutta hinta on aika suolainen.
Twiksor
Pyörä:
Husqvarna TE 125 //// (EX) Ktm Exc 125 / Husqvarna Sm / Beta RR 50 / Baotian
Liittynyt:
3.8.2013 21:44
Re: Husqvarna WRE 125 & SM 125

ViestiKirjoittanut Twiksor » 29.6.2015 22:11

Moto-hämeellä tais olla erikseen adaptereita ja kannattaa ebaysta katella kun taitaa tota ebc settiä saada sieltäkin halvemmalla
kuusela_
Liittynyt:
25.12.2013 22:27
Re: Husqvarna WRE 125 & SM 125

ViestiKirjoittanut kuusela_ » 1.7.2015 17:01

Tietääkö kukaan mistä saa etujarrusylinterin korjaus-sarjaa 06.vm sm hussee? :|
Hussemies99
Liittynyt:
14.6.2015 16:03
Re: Husqvarna WRE 125 & SM 125

ViestiKirjoittanut Hussemies99 » 2.7.2015 13:17

Mikäs vois olla mun husses vikana, yhtäkkii lakkas töötti toimimast ja sit etujarruvalo, eli ei pala jarruvalo ku painaa etujarrua. Kyseessä siis vm. -08. Kiitos etukäteen vastanneille! :(
Kirjoita nimi tähän
Liittynyt:
21.9.2012 19:39
Re: Husqvarna WRE 125 & SM 125

ViestiKirjoittanut Kirjoita nimi tähän » 2.7.2015 17:10

Töötistä saattavat säätöruuvit löystyä tärinästä. Kokeile pyöritellä niitä. Jarruvalon piuhat taas irtoavat helposti liittimestä kahvan päässä.
T0PP4
Liittynyt:
17.5.2014 23:06
Re: Husqvarna WRE 125 & SM 125

ViestiKirjoittanut T0PP4 » 3.7.2015 0:08

Tuoko husseen isompi kaasari alavääntöä? Tavallaan vähä jännä ku eihä se alakierroksilta paljo ime ilmaa et mites se sillee. Ja lisääkö yhtään ylävääntöjä? Onko tehtaan tt-putkella ja kurittomalla vakioputkella paljon eroa ku ite katoin et tt-putken paisarin loppukartio ois lyhyempi?
Twiksor
Pyörä:
Husqvarna TE 125 //// (EX) Ktm Exc 125 / Husqvarna Sm / Beta RR 50 / Baotian
Liittynyt:
3.8.2013 21:44
Re: Husqvarna WRE 125 & SM 125

ViestiKirjoittanut Twiksor » 3.7.2015 0:43

"Isompi kaasari ei auttamatta tarkoita enempää tehoa. Siinä tapauksessa isompi kaasari ylipäätään edes auttaa, mikäli alkuperäinen on liian pieni ja aiheuttaa liikaa virtausvastusta, eli sen läpivirtausala on liian pieni. "Tähän perustuu kaasuttimen luistin tehtävä. Sen tarkoituksena on säätää virtauspinta-alaa. Eli sitä määrää ilmaa, minkä moottorilla on mahdollisuutta sisään imeä. Kaikki varmaan sen verran tietävät, että liian pieni kaasutinhan rajoittaa moottorista saatavaa tehoa. Pienessä kaasuttimessahan tämä virtauspinta-ala on maksimillaankin pienempi, kuin suuremmassa kaasuttimessa." tuollain ainaki joku oli selittäny :)
Eeli
Pyörä:
Husqvarna WR 2007
Liittynyt:
27.11.2014 17:38
Re: Husqvarna WRE 125 & SM 125

ViestiKirjoittanut Eeli » 3.7.2015 2:24

Hei!
Tällä hetkellä pyörässä kiinni vakio kaasari tt-setillä ja arrowin teharilla. Röpöttää aika älyttömästi niin onko tähän minkäänlaista ratkaisua? Mitä esim isompi kaasari tekisi?
JusHond
Pyörä:
Ex Derbi Drd Racing 50cc 2011 & Ex Hm CRM 125cc Competition 2011 & Honda Cr 250cc 2002 & Yamaha Mt 125cc 2015
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
1.3.2013 8:57
Re: Husqvarna WRE 125 & SM 125

ViestiKirjoittanut JusHond » 3.7.2015 9:57

Saa liikaa. Millä kierosalueella se röpöttää? Luultavasti neula liian rikkaalla. Laita laihemmalle.

http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttime ... C3%A4minen
Tuota sivua selaat alaspäi sielä on selkeä taulukko, että mitkä tekijät vaikuttavat milläkin kierosalueella. Yleisin röpötyksen syy justiin tuo neula tai sitten ps

E: Ja isompi kaasari tuo luonnolisesti lisää tehoa, vaan sekin täytyy ensiksi osata säätää...
Henkka98
Pyörä:
Cagiva Raptor 125//Hm Crm 50 Competition 2011
Liittynyt:
17.11.2011 20:19
Re: Husqvarna WRE 125 & SM 125

ViestiKirjoittanut Henkka98 » 3.7.2015 13:36

Ostetaan Wr moottori, rikkinäisetkin kelpaa!
Eeli
Pyörä:
Husqvarna WR 2007
Liittynyt:
27.11.2014 17:38
Re: Husqvarna WRE 125 & SM 125

ViestiKirjoittanut Eeli » 3.7.2015 21:29

JusHond kirjoitti:Saa liikaa. Millä kierosalueella se röpöttää? Luultavasti neula liian rikkaalla. Laita laihemmalle.

http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttime ... C3%A4minen
Tuota sivua selaat alaspäi sielä on selkeä taulukko, että mitkä tekijät vaikuttavat milläkin kierosalueella. Yleisin röpötyksen syy justiin tuo neula tai sitten ps

E: Ja isompi kaasari tuo luonnolisesti lisää tehoa, vaan sekin täytyy ensiksi osata säätää...

Röpöttää ainoastaan alhaisilla kierroksilla eli pikkasen ku kierroksia nostaa nii lopettaa. Tosi huono vaan kaupunkiajossa ku röpöttää koko ajan nii aika epämukava ajaa.
Salonen99
Liittynyt:
4.5.2015 8:28
Re: Husqvarna WRE 125 & SM 125

ViestiKirjoittanut Salonen99 » 4.7.2015 0:29

Mikä mahtaa olla hussessa vikana kun laittaa virrat päälle niin mittari on pimeänä eikä anna kipinää mutta valot ja vilkut toimii? Kiitos jo etukäteen!
MoPoMaN98
Pyörä:
Husqvarna SM 125
Liittynyt:
25.12.2013 0:45
Re: Husqvarna WRE 125 & SM 125

ViestiKirjoittanut MoPoMaN98 » 4.7.2015 1:45

Sulakkeet, virtalukonpiuhat?
Puzkajuzzi
Liittynyt:
20.2.2014 18:58
Re: Husqvarna WRE 125 & SM 125

ViestiKirjoittanut Puzkajuzzi » 6.7.2015 0:15

Mitä eroa SM125 ja SM125S malleilla?
Kattellut joitain varaosia ja lukee että yhteensopiva SM125S malliin muttei mainintaa tuosta ilman ässää olevasta mallista, onko kuitenkin niin että sopii samat osat molempiin malleihin?
dauns
Liittynyt:
28.5.2014 0:03
Re: Husqvarna WRE 125 & SM 125

ViestiKirjoittanut dauns » 6.7.2015 20:24

Mitkä sähköosat on ns. turhia kun on vaihtanut isomman kaasarin? Kyseessä -07 Husse. Tällä hetkellä yläkertarempan jäliltä hommat levällään ja jokapuolella tyhjiä liittimiä ja sähköissä vain mukana roikkuvia osia.

Lisäksi mitä tehdä yläkertaremontin jälkeen? Kuullut mm. pakoaukonsäätimen kalibroinnista, mutta miten moinen tehdään isomman kaasarin kanssa?