Rieju MRX 125 4T

iirokit
Pyörä:
Husaberg FE501 (sm)
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
29.1.2009 20:46

ViestiKirjoittanut iirokit » 18.2.2009 23:33

Topler kirjoitti:26 milline on vähä siinä rajamailla, että viittiikö sitä enää laittaa muuten vakioon peliin. 24mm kaasari olis varmaan aika passeli ja ite oonki katellu tota mikuni kiihdytyspumpullista 24mm kaasaria.
Imukaula on vaa 23mm, joten sen joutuu vaihtaan isompaan riippuen kassun koosta.


Ei kaulan vaihto mitään hyödytä, ku ton venttiiaukon suu on kans vaa 23mm.
Ei pyörää, ei elämää.
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 19.2.2009 16:06

Rieäju kirjoitti:
Topler kirjoitti:26 milline on vähä siinä rajamailla, että viittiikö sitä enää laittaa muuten vakioon peliin. 24mm kaasari olis varmaan aika passeli ja ite oonki katellu tota mikuni kiihdytyspumpullista 24mm kaasaria.
Imukaula on vaa 23mm, joten sen joutuu vaihtaan isompaan riippuen kassun koosta.


Ei kaulan vaihto mitään hyödytä, ku ton venttiiaukon suu on kans vaa 23mm.


No kiitos nyt vain tuostakin tiedosta, vajaa kuukausihan tuon oivaltamiseen sulla meniki. :nörtti:
Juuzmo
Pyörä:
KTM SMC 625 -07
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
28.2.2006 21:30

ViestiKirjoittanut Juuzmo » 19.2.2009 16:33

Imukanava on kyllä 24mm.
iirokit
Pyörä:
Husaberg FE501 (sm)
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
29.1.2009 20:46

ViestiKirjoittanut iirokit » 19.2.2009 17:23

Topler kirjoitti:
Rieäju kirjoitti:
Topler kirjoitti:26 milline on vähä siinä rajamailla, että viittiikö sitä enää laittaa muuten vakioon peliin. 24mm kaasari olis varmaan aika passeli ja ite oonki katellu tota mikuni kiihdytyspumpullista 24mm kaasaria.
Imukaula on vaa 23mm, joten sen joutuu vaihtaan isompaan riippuen kassun koosta.


Ei kaulan vaihto mitään hyödytä, ku ton venttiiaukon suu on kans vaa 23mm.


No kiitos nyt vain tuostakin tiedosta, vajaa kuukausihan tuon oivaltamiseen sulla meniki. :nörtti:


Tuli vasta nyt ittellä aiheelliseks. Kannattaa vaan sorvata vanhaa kaulaa vähän.
Ei pyörää, ei elämää.
iirokit
Pyörä:
Husaberg FE501 (sm)
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
29.1.2009 20:46

ViestiKirjoittanut iirokit » 10.3.2009 22:29

Ny on riejun jarrusatulat maalattu, kilpiteline tehty, perää korotettu, uus kaasari kii, paremmat bensanpuhdistusjärjestelmät ja käsisuojat tilattu. Alkaa olla pikkuhiljaa kevätkunnossa. :D :D :D
Ei pyörää, ei elämää.
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 11.3.2009 0:36

Rieäju kirjoitti:Ny on riejun jarrusatulat maalattu, kilpiteline tehty, perää korotettu, uus kaasari kii, paremmat bensanpuhdistusjärjestelmät ja käsisuojat tilattu. Alkaa olla pikkuhiljaa kevätkunnossa. :D :D :D

Mikä kaasari ja mistä ostit?
edit: ja mihin hintaan? :D
iirokit
Pyörä:
Husaberg FE501 (sm)
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
29.1.2009 20:46

ViestiKirjoittanut iirokit » 11.3.2009 19:00

Joku minikrossikauppa se tais olla. Kaasari on mikuni vm24. Hinta siinä 50-100e. Halvalla lähti ja hienosti toimii.
Ei pyörää, ei elämää.
skobasti
Pyörä:
Honda CBF 125M -09
Liittynyt:
11.9.2007 15:55

ViestiKirjoittanut skobasti » 11.3.2009 19:03

Vaikka onkin 4-tahti, niin löytyykö tästä riittävästi potkua?
Olisiko tällä MRX:llä tai SMX:llä hyvä kikkailla? Saako tuosta vakio koneesta millään edes 11kw:ta?
iirokit
Pyörä:
Husaberg FE501 (sm)
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
29.1.2009 20:46

ViestiKirjoittanut iirokit » 11.3.2009 22:13

Ihan ok pyörä. Ite oon tossa kevättalven aikana vähä viritelly (lähinnä kaasarin vaihto ja uus änkkä tai kuri pois sieltä + ulkonäölliset arvot kohilleen). Mut jos haluut vedellä kylillä endoja ja keulia, nii osta ennemmin joku 2-t (husse tai kotka...). Mut kyllä tänkin saa keulii jos haluaa.Ja kyl tästäkin saa tuunaamalla iha huomiota herättävän pelin, mut vaatii vaan aika paljon työtä.
Ei pyörää, ei elämää.
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 11.3.2009 23:31

Rieäju kirjoitti:Joku minikrossikauppa se tais olla. Kaasari on mikuni vm24. Hinta siinä 50-100e. Halvalla lähti ja hienosti toimii.


Tämäkö se on. Mites kävi ryyppyvaijerin kans, et saitko sen modailtua kiinni siihen kaasuttimeen?
iirokit
Pyörä:
Husaberg FE501 (sm)
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
29.1.2009 20:46

ViestiKirjoittanut iirokit » 12.3.2009 19:45

Samalta peliltä näyttää, vaikka liike olikin eri. Ryyppyä en itte ole laittanut kun ei vaadi kuin tosi harvoin sen käyttöä, mut jos oikeen yrittää ja virittää nii periaattessa pystyy saamaan kiinni (vaatii oikeesti todella paljon työtä). Toinen ongelma on, että ei oikeen mahu tankin alle, mutta tästä eroon laittamalla orggis kaasarin kulmaputken tohon (vaatii ton korkin porausta (helppo homma)).
Ei pyörää, ei elämää.
Mr.X
Pyörä:
Rieju MRX 125, 4 pyörä: Mazda 323F 1.8 GT
Paikkakunta:
Jossain jumalan selän takana
Liittynyt:
20.2.2006 18:40

ViestiKirjoittanut Mr.X » 12.3.2009 22:32

Topler kirjoitti:
Rieäju kirjoitti:Joku minikrossikauppa se tais olla. Kaasari on mikuni vm24. Hinta siinä 50-100e. Halvalla lähti ja hienosti toimii.


Tämäkö se on. Mites kävi ryyppyvaijerin kans, et saitko sen modailtua kiinni siihen kaasuttimeen?

Ei siihen 2t piikkiä tarvita että voi kikkailla. tietysti jos haluaa power wheelietä ottaa. Mutta kyllä nelarillaki hyvä kikkailla ja omasta mielestä keula nous iha tarpeeks hyvi
Vituttaa ei saa, kun kortti kuivahtaa.
iirokit
Pyörä:
Husaberg FE501 (sm)
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
29.1.2009 20:46

ViestiKirjoittanut iirokit » 12.3.2009 22:34

Nyt on viime vuoden rumat kuvat nähtävillä omassa galleriassani. Yritän saada mahd. nopeasti riepuni ulos tallista että sais uuden vuoden kuvia (voi verrata rumaa ja kohtalaisen näköstä riejua).
Ei pyörää, ei elämää.
iirokit
Pyörä:
Husaberg FE501 (sm)
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
29.1.2009 20:46

ViestiKirjoittanut iirokit » 13.3.2009 20:57

Voi #¤%¤"¤#. Just ku luulin pääseväni ajaa (juuri takajarru laitettu kuntoon), niin huomasin että vuotaa tosta prikan ja mutterin välistä. Voi p#rkele.
Ei pyörää, ei elämää.
-Tuksu-
Pyörä:
Pari mankia ja 600 CBR pc25
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.12.2007 0:34

ViestiKirjoittanut -Tuksu- » 19.3.2009 19:09

ei kannata sitten menettää kilpiä tuosta riejusta kun oma on kilvetön ja ostettu avk:lta niin koitin sitä katsastaa ja huomautusta tuli tunnistelaatan kulumisesta ja niitä tunnistelaattoja EI SAA mistään eikä ikinä joten tuota minunkaan riejua ei varmaan tule enää ikinä saamaan kilpiin