Onko sul paperbox kokemusta asiasta? Ei sil et epäilisin sillee kauheena, mut kiinnostas vaan tietää Tuo suht reilusti on kuitenni mun mielestä ehkä hiukan liian voimakas ilmasu . Ja kulkee mittariin kyl 110 jos ei tuule vastaa, joskus enemmänki, sellasta 105-120 yleensä mun alla.paperbox kirjoitti:Kulkee vähän päälle satasen, kiihtyy kohtuullisesti nelaripiikiksi, mutta satasen laukomiseen lasiin menee aikaa.punisher1 kirjoitti:Kulkeekos tämmönen miten, kiihtyvyys, huiput?
Ja pärjääkö esim. cebarille?
Cebarille jää suht reilusti.
Rieju rs2:sesta ei ole, sen myönnän. Mutta kaverilla on yamaha ybr, jossa on sama kone? Ja se kyllä jää kohtuullisen reilusti cbr:lle. Ehkä ilmaisu "reilusti" on liikaa, mutta jää kuitenkin heti alkukiihdytyksessä pyöränmitan ja jää 80kmh mennessä selvästi jälkeen. Ei sillä, ihan kohtuu hyvin se ybr:kin tuntuu kiihtyvän.--JK-- kirjoitti:Onko sul paperbox kokemusta asiasta? Ei sil et epäilisin sillee kauheena, mut kiinnostas vaan tietää Tuo suht reilusti on kuitenni mun mielestä ehkä hiukan liian voimakas ilmasu . Ja kulkee mittariin kyl 110 jos ei tuule vastaa, joskus enemmänki, sellasta 105-120 yleensä mun alla.
Joo aika sama konehan näisä taitaa olla, teho- ja nopeuserot tulee varmaa korkeintaa erilaisista putkistoista, välityksistä sun muista, mut luulen et tää rieju jätättää kuitenni ybr jonnin verran katteen takia, se kun merkkaa näis pienitehosis nelareis aika paljon.paperbox kirjoitti:Rieju rs2:sesta ei ole, sen myönnän. Mutta kaverilla on yamaha ybr, jossa on sama kone? Ja se kyllä jää kohtuullisen reilusti cbr:lle. Ehkä ilmaisu "reilusti" on liikaa, mutta jää kuitenkin heti alkukiihdytyksessä pyöränmitan ja jää 80kmh mennessä selvästi jälkeen. Ei sillä, ihan kohtuu hyvin se ybr:kin tuntuu kiihtyvän.--JK-- kirjoitti:Onko sul paperbox kokemusta asiasta? Ei sil et epäilisin sillee kauheena, mut kiinnostas vaan tietää Tuo suht reilusti on kuitenni mun mielestä ehkä hiukan liian voimakas ilmasu . Ja kulkee mittariin kyl 110 jos ei tuule vastaa, joskus enemmänki, sellasta 105-120 yleensä mun alla.