Aprilia af1

JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 3.9.2008 20:57

Itellä on piikin pienempi eturatas, mutta en oikeen osaa verrata ku laitoin RAVEn samalla, mutta ite meinasin hommata vielä piikin pienemmän vaikka ei mitään ongelmia olekkaan. Kutosella taulussa 140 km/h ja ylämäki(ei kovin jyrkkä) niin vauhti ei tipu yhtään.
Jee Jee
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 4.9.2008 16:23

140km/h on mielestäni helvetin huonosti jos tätä sanotaan "yhdeksi tehokkaimmiksi kyykkypiikeiksi"

vai onko 140km/h normaali vauhti TT-af1
Oli
Pyörä:
Ktm 640 Lc-4
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
17.3.2007 21:20

ViestiKirjoittanut Oli » 4.9.2008 17:56

ootteko näihin leveempiä vanteita vaihdellu? Takahaarukka saattaa vähän hankaloittaa? Ja saako leveempiä edes mahtumaan? :)

Ainiin, mistä uusia mäntiä ja paljon hintaa? ;)
Galleria
DT OSAA MYYNNISSÄ, KATSO ILMOITUKSET!
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 4.9.2008 21:29

Siis toihan on piikin pienempi eturatas. Vakioväleillä menis varmaan sen 150 oikeeta. Ja mulla ei oo 34mm kaasaria ollenkaa, et sen avulla saattas tulla pari kierrosta lisää tehoja.

Mäntäsarjoja taitaa saada ainakin mc-scatterilta ja 100€ näyttäs hinta olevan.
Jee Jee
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 5.9.2008 14:08

Ansta kirjoitti:140km/h on mielestäni helvetin huonosti jos tätä sanotaan "yhdeksi tehokkaimmiksi kyykkypiikeiksi"

vai onko 140km/h normaali vauhti TT-af1


eipä tuohon vauhtiin taida kyetä kuin ktm ja husse...? mutta käsittääkseni tän ikäsistä KYYKKY piikeistä ylivoimaisin on gilera sp0, pessyt ainaki muut TM.n testeissä aikoinaan..
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 5.9.2008 15:44

nyt rikkinäinen tulpanjohto vaihdettu uuteen, niin sain kierrokset yli n.12k vapaalla

ainut ongelma on että punasella alueella se kiertää vähän katkerrellen ei huuda sinne 12k että senkun kääntää kaasun pohjaan.

et onko normaalia tollane että ei kierrä sellai että senkun rouhasee kaasun pohjaan ja kierrokset 12k, se ei niin pätki mutta menee vähän katkerrellen sinne.

Ja puolan vaihdoin kanssa
Oli
Pyörä:
Ktm 640 Lc-4
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
17.3.2007 21:20

ViestiKirjoittanut Oli » 6.9.2008 1:53

Kukaan vaihtanut vanteita leveämpiin? Hankaloittaako takahaarukka ja mahtuuko edes leveämpiä?
Galleria
DT OSAA MYYNNISSÄ, KATSO ILMOITUKSET!
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 6.9.2008 17:23

Mistä saat ykspuoleisen takahaarukan? Ja Ansta, ei itelläkään puhtaasti kierrä siellä vähän jälkeen punarajan.

Mistähän sais siihen t-palan keskelle sopivan pultin? Eli siis se pultti mikä tulee siihen virtalukon alapuolelle, eli t-palan alareunaan. Huomasin justiinsa et on lähteny kävelemään.
Jee Jee
Tz
Pyörä:
Aprilia AF1 -92
Liittynyt:
15.8.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Tz » 6.9.2008 19:43

Olisko kellään antaa ohjeita tuon tuorevoitelun säätöön, koska itelläni af1 savuttaa aika paljon ja öljyä tulee putkesta. En ainakaan haulla löytänyt ohjeita tähän.
juxo
Pyörä:
Löytyyhän noita.
Paikkakunta:
HAL$$$$$$$$$iLA
Liittynyt:
22.5.2006 8:42

ViestiKirjoittanut juxo » 6.9.2008 20:51

Oli kirjoitti:Kukaan vaihtanut vanteita leveämpiin? Hankaloittaako takahaarukka ja mahtuuko edes leveämpiä?

itekkin oon ajatellu leveämpiä vanteita tohon omaan mutta ainut vaihtoehto taitaa olla että leventää ja muokkaa takahaarukan sopivaks leveemmälle vanteelle... ei kellään olis ylimäärästä takahaarukkaa, keulaa ja vanteita ku ajattelin uudemman mallin vanteet ym tohon omaan sovittaa ;)
Oli
Pyörä:
Ktm 640 Lc-4
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
17.3.2007 21:20

ViestiKirjoittanut Oli » 6.9.2008 23:10

Itse ajattelin yhtiä räsän vanteita, mutta pyörä johon olisin laittanut on jo myyty, joten ei tästä enempää. :)
Galleria
DT OSAA MYYNNISSÄ, KATSO ILMOITUKSET!
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 7.9.2008 0:23

Edelleenkin aika hankala laittaa kakspuoleisen takahaarukan vanne ykspuoleiseen. Joutuu muokkaa ihan helvetisti ja takahaarukkakin aika tympeä muokata ku on alumiinia, niin ei ihan kädetön tai edes vähän kädellinen onnistu siinä touhussa.
Jee Jee
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 7.9.2008 11:23

Miten pystyisi säätämään kun pyörä menee alle 5 tuhannen kierroksilla matka-ajoa pintakaasulla röpöttäen? Kun laittaa vähän lisää kaasua vetää ilman röpöttämistä mutta pinta-kaasulla ajaessa se sanoo pörpörpörpör kulkee tietty eteenpäin mut mitenhän ton sais pois?

Neula toisiks alimmassa ja pääsuutin 125
vílì_
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
6.12.2006 23:48

ViestiKirjoittanut vílì_ » 7.9.2008 17:31

Nyt ilmeni pari pientä kysymystä.
Mistäköhän päin vaihteistoöljyt saa valuteltua pois?

Ja kun ketjuja kiristää niin mistä se lukitustappi pitäis työntää? Vanteesta ilmeisesti olen löytänyt sen paikan mutta missä se reikä on sitten takahaarukassa?
http://www.nettimoto.com/806596 AF1 myynnissä
p.a._tuning
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
2.8.2006 18:02

ViestiKirjoittanut p.a._tuning » 7.9.2008 18:14

JerQQ kirjoitti:Mistä saat ykspuoleisen takahaarukan? Ja Ansta, ei itelläkään puhtaasti kierrä siellä vähän jälkeen punarajan.

Mistähän sais siihen t-palan keskelle sopivan pultin? Eli siis se pultti mikä tulee siihen virtalukon alapuolelle, eli t-palan alareunaan. Huomasin justiinsa et on lähteny kävelemään.

itellä kans samaa ongelmaa.. sain joltakin ostettua varaosapyörästä korvikkeen ni viikon päästä se lennähti motarilla hihaan eikä löytyny kyllä enää... jostai pulttiliikkestä vaa kyselemää. ite oon vissiin em viikolla menossa tommoseen erikoispulttiliikkeesee käväsemään josko niiltä löytyis.

ei vissiinkää mikää normaalikierre oo, vaan jotain tyyliin m20x2 jos oiken muistelen.