Dodiin.. Valmista olisi.
Toisin kuin Tiittasen opuksen kohdalla
(joka sekin oli melkoinen urakka), tällä kertaa jaksoin hiukan jo nimetä kirjainmerkkejäkin jotta kirjaa olisi helpompi selata. Jokainen luku on nimetty, mutta lukuun sisältyviä yksittäisiä sivuja en alkanut enää erikseen nimeämään.
Ne on kuitenkin nimetty tiedoston mukaan siten, että esim sivu nimeltään 105.jpg on myöskin kirjan sivu numero 105. Noh näette sitten itse. Eiköhän tuolta silti se tarvittava tieto löydy ilman koko kirjan jokaista sivua läpikäymällä. Mutta pidemmittä puheitta siinä se nyt sitten on, olkaatten hyvät :
http://www.mediafire.com/download/bi0pw ... manual.pdfEdit: Ja edelleen muutes; mikäli omaatte RD-materiaalia jota ei faktaosiosta vielä löydy, niin asiasta saa laittaa tulemaan infoa. Lehtien testejä otan vastaan myös paperimuodossa. Mitään hirmu summia en ala makselemaan, mutta pikkusen voin maksaa jos teillä on artikkeleita joita faktaosiossa ei vielä ole. TM/tuulilasi/bike/MP1 -lehtirintamalta ei varmaankaan enää löydy, mutta vauhdin maailma -lehdistä voi vielä hyvinkin löytyä. Eli jos nurkissanne lojuu 80 luvun vauhdin maalilma lehtiä, niin tarkistakaapa sisältö. Pelkkä informaatiokin kiinnostaa mistä numerosta ja minä vuonna on juttua RD:stä.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein