Toivottavasti täsä on ees totuuden siemen eli vaikuttiko oikeesti jotain ?jeebo^^ kirjoitti:jep meitsi pisti 13eturissan ja autto niin saatanasti 5 vaihteen jaksamiseen ,, ja kiihtyy ku kikseri:D
punisher1 kirjoitti:nii kai tällä nyt sentään mopon ohi pääsee, vaikka ois vähä viritettykki????
Ja onhan siinä hondassa kyl pikkuse enempi tehoa... tuo riejun 7,5kw tuntuu aivan naurettavalta kevarilleViitamäki kirjoitti:punisher1 kirjoitti:nii kai tällä nyt sentään mopon ohi pääsee, vaikka ois vähä viritettykki????
Tiukoille voi mennä Kun en meinannut mun cbr:llä päästä muutaman yyber viri enduron ohi ;D Kauhee tuuli ja hiukan mäkee. Kyllä se onneks lipu niistä ohi. Meinas vähän hiki tulla et helvetti jos noista ei ohi pääse.
Mutta ei hätää kun tänään ohiteltiin autojakin satasen rajotuksilla =) Että kyllä ne siitä piristyy.
Itekki olin vähän riejun kannalla, ulkonäön ja koon takia. Mutta hommasin sitte sepon. Ohan se sentään Honda ja tolla nollaseiskalla kehtaa kyllä päästellä!
punisher1 kirjoitti:Ja onhan siinä hondassa kyl pikkuse enempi tehoa... tuo riejun 7,5kw tuntuu aivan naurettavalta kevarilleViitamäki kirjoitti:punisher1 kirjoitti:nii kai tällä nyt sentään mopon ohi pääsee, vaikka ois vähä viritettykki????
Tiukoille voi mennä Kun en meinannut mun cbr:llä päästä muutaman yyber viri enduron ohi ;D Kauhee tuuli ja hiukan mäkee. Kyllä se onneks lipu niistä ohi. Meinas vähän hiki tulla et helvetti jos noista ei ohi pääse.
Mutta ei hätää kun tänään ohiteltiin autojakin satasen rajotuksilla =) Että kyllä ne siitä piristyy.
Itekki olin vähän riejun kannalla, ulkonäön ja koon takia. Mutta hommasin sitte sepon. Ohan se sentään Honda ja tolla nollaseiskalla kehtaa kyllä päästellä!
Eikös CBR ole nestejäähdytetty? Vaikuttaako se sitten painoon? Rieju ainakin on ilmajäähy.Viitamäki kirjoitti:Rieju on muuten tietojen mukaan kevyempi :s
Rieju: Kuivapaino 107kg
Honda: Kuivapaino 119kg + Hondassa vielä tankki muutaman litran isompi.
Mistä tuo sitten johtuu? Onhan se Rieju sentään kookkaampi.
Winegum kirjoitti:Eikös CBR ole nestejäähdytetty? Vaikuttaako se sitten painoon? Rieju ainakin on ilmajäähy.Viitamäki kirjoitti:Rieju on muuten tietojen mukaan kevyempi :s
Rieju: Kuivapaino 107kg
Honda: Kuivapaino 119kg + Hondassa vielä tankki muutaman litran isompi.
Mistä tuo sitten johtuu? Onhan se Rieju sentään kookkaampi.
dumbbi kirjoitti:vitun sama paljo se kulkee? miule alkaa olee iha sama. kaikki aukoo päätäsä kuitenki "nelari hahah". so what? jos jonkun ego siitä kasvaa ni miun puolesta saa aukoo. Itekki voin sanoo et tää on sama ku mopolla ajas, erona se ettei saa sakkoja virityksestä. . .VI*UN SAMA!? miule riittäs ku tuo maahantuoja sais nyt sen pyörän takas maaha, ja pääsis korottaa ees sen perseen ja vaihtamaa sen taka penkin päällisen siniseen.. ja nyt ois aikaa keksii muutaki modattavaa..pitää vähä katella mihi suuntaa lähtis rakentaan.. ois ees siisti MOPO mil ajaa ens kesä vaikka "vaan sataa" PISTE.