Kymco Quannon 125

4tte
Pyörä:
cbr -05 repsol
Liittynyt:
5.4.2009 21:15

ViestiKirjoittanut 4tte » 7.8.2009 17:40

samuli91 kirjoitti:Noni eli selvitin kaverin ja myyjänki kans että Dellorton 5mm kannalla olevat suuttimet käy kymcon vakiokassuun! Vakiona tuos on 106 suutin siis ja vaihdoin nyt 110 ja toimii paremmin. 115 ois viel aikomuksena heittää kii. Vähän tiukemmin saa vääntää suuttimen paikoille mutta pelaa hyvin ja bensansaanti paranee :)

On muuten aika hämärä viritelmä toi kymcon vakio kaasari :lol: Esim neulan asentoa ei voi säätää ollenkaan.


Onko tässä ja cbr:ssä samat kaasarit? että kävisköhän noi suuttimet myös sepon kaasariin.
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 7.8.2009 19:34

4tte kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:Noni eli selvitin kaverin ja myyjänki kans että Dellorton 5mm kannalla olevat suuttimet käy kymcon vakiokassuun! Vakiona tuos on 106 suutin siis ja vaihdoin nyt 110 ja toimii paremmin. 115 ois viel aikomuksena heittää kii. Vähän tiukemmin saa vääntää suuttimen paikoille mutta pelaa hyvin ja bensansaanti paranee :)

On muuten aika hämärä viritelmä toi kymcon vakio kaasari :lol: Esim neulan asentoa ei voi säätää ollenkaan.


Onko tässä ja cbr:ssä samat kaasarit? että kävisköhän noi suuttimet myös sepon kaasariin.


Empä tiiä. Kokeilemallahan se selviää. Jos suuttimes on pyöreä ja 5mm kierrekannalla niin saattaapi sopia.
Luxxxa
Liittynyt:
12.10.2008 22:26

ViestiKirjoittanut Luxxxa » 7.8.2009 20:04

Kievari kirjoitti:Nyt alko vaihteisto jotain omiaan palloilemaan... Rullailin liikennevaloihin ja etsin ykköstä, neloselta räpsyttelin sit siis alaspäin ja jäi kolmoselle jumiin eikä millään vaihtunut, sitten onneks oli punaset aika pitkät niin ränkkäsin vaan edestakas pari kertaa ja työntelin pyörää ja sitten vasta meni ykköselle. :s Olis melko persiistä jos jäis liikennevaloihin ensimmäisenä ja vihreet vaihtuis. Onneks sentään toimii että ei jää kokonaan jumiin. Ei tollasista pikkuominaisuuksista kuulu suuttua kun kuitenkin on mukava ajella korttelirallia :D Meikäläisen kymco maksoi 3100, 09 malli ja ei yhtään ajettu :)



oikealla puolella siinä koneen päällä on se kytkin vaijeri niin kiristäkää sitä sieltä niin toimii. ainakin mulla oli sama vika ja sitten se toimi.
antti auma-aho
Paikkakunta:
sotkamo
Liittynyt:
19.8.2008 15:40

ViestiKirjoittanut antti auma-aho » 8.8.2009 9:55

Tässä tuli itellä kymcon viimeinen tulitesti käytäntöön viidellä päivällä ja 2000 kilometrillä Suomen kauniiseen Lappiin. Launataista 1.8-6.8.2009 torstaihin täyttä matkalöylyä anneeettin ja kyllä kesti, sillä matkalla. On tuo vielähin toiminnassa, vaikka kannattaa puuta koputtaa. ite en ole tehnyt mitään kaasarille tai koneelle. Laitoin vakioputken paikoilleen korvien säästämiseksi. Hiljasta on. Pyörä ei temppuillu matkalla ja tänä kesänä on takana 8100 km:ä. Yhteensä n. 16500 km:ä. :D
siakku
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.10.2008 0:07

ViestiKirjoittanut siakku » 9.8.2009 15:48

Luxxxa kirjoitti:
Kievari kirjoitti:Nyt alko vaihteisto jotain omiaan palloilemaan... Rullailin liikennevaloihin ja etsin ykköstä, neloselta räpsyttelin sit siis alaspäin ja jäi kolmoselle jumiin eikä millään vaihtunut, sitten onneks oli punaset aika pitkät niin ränkkäsin vaan edestakas pari kertaa ja työntelin pyörää ja sitten vasta meni ykköselle. :s Olis melko persiistä jos jäis liikennevaloihin ensimmäisenä ja vihreet vaihtuis. Onneks sentään toimii että ei jää kokonaan jumiin. Ei tollasista pikkuominaisuuksista kuulu suuttua kun kuitenkin on mukava ajella korttelirallia :D Meikäläisen kymco maksoi 3100, 09 malli ja ei yhtään ajettu :)



oikealla puolella siinä koneen päällä on se kytkin vaijeri niin kiristäkää sitä sieltä niin toimii. ainakin mulla oli sama vika ja sitten se toimi.


Jeps, ja kannattaa myös toisinaan antaa sitä kaasua aina vaihteiden välis, vaihtaa sillonki paremmi, ku kierrokset vähä korkeemmal.
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 9.8.2009 21:34

nyt kun on porukalle tullu kilometrejä yhteensä sellane -100k niin eiköhän voi todeta että kymco on laatukamaa ;)
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 9.8.2009 23:39

ntjt kirjoitti:nyt kun on porukalle tullu kilometrejä yhteensä sellane -100k niin eiköhän voi todeta että kymco on laatukamaa ;)



Kyllä vain ;) Ja nuo vaijerien katkeemiset yms PIKKUviat kuuluu asiaan ja niitä ny sattuu tuplasti kalliimmissakin piireissä :)
ÖsQ
Pyörä:
kymco quannon -09
Paikkakunta:
paskalomavaara
Liittynyt:
8.5.2008 17:27

ViestiKirjoittanut ÖsQ » 10.8.2009 0:21

samuli91 kirjoitti:Ja nuo vaijerien katkeemiset kuuluu asiaan :)


niin huomenna uus kytkinvaijeri ja ke tai to 350km matka lappiin. saa nähä miten käy. pahin huolen aihe on miten perse kestää ku on melko kova penkki :lol:
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 11.8.2009 15:09

samuli91 kirjoitti:
ntjt kirjoitti:nyt kun on porukalle tullu kilometrejä yhteensä sellane -100k niin eiköhän voi todeta että kymco on laatukamaa ;)



Kyllä vain ;) Ja nuo vaijerien katkeemiset yms PIKKUviat kuuluu asiaan ja niitä ny sattuu tuplasti kalliimmissakin piireissä :)


Halvemmissa piireissä ei ole tapahtunut kertaakaan! Nimim. FF ja kaverin Skyte ja BadBoy250. ;)
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 13.8.2009 20:05

Veli hankki tänään kymcon pahimman kilpailijan. Eli tietty Honda cbr 125:sen :D

Tietty koitettiin heti vertailla pyöriä. Viivoissa honda vie ihan vain metrillä tai parilla johtuen 30kg kevyemmästä painosta. Tosin sain hondan helposti kiinni kovemmissa nopeuksissa 8) Kun eihän tuo cbr vakiovälityksillä jaksa vääntää kuutosella enää kovin.

Huomasin kans et Kymcon etujarrutuntuma olis paljon terävämpi kuin Hondan. Voi johtua jossei hondan jarruja ole huollettu pitkään aikaan. Vaihteistoki vaikutti jämäkämmältä kymcossa kuin hondas. Ja ite kans olin ja oon edelleenki paljo enemmän mieltyny kymcon kuin hondan tilavuuteen :) Ohjattavuuskin hieman eri luokkaa noilla kunnon leveillä vanteilla kuin cebarin polkupyörän vanteilla ;) :D
ÖsQ
Pyörä:
kymco quannon -09
Paikkakunta:
paskalomavaara
Liittynyt:
8.5.2008 17:27

ViestiKirjoittanut ÖsQ » 13.8.2009 23:59

joo en tajua voitin kaverkn cbr vaikka sillä oli tyhjä änkkä. nytte ku sillä on leo vince kiinni nii voitan edeleen 0>90 ja sitte se menee ohi ja sit ku vauhti menee 110 nii ei saa enää eroa??? :D
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 14.8.2009 12:22

Mäki luulen et toi cbr vois viedä ku vaihtaa piikkiä pienemmän eturattaan niin jaksaa väntää kutosen loppuun. Silti ihmeen tasaväkistä vaik tehot on samaa luokkaa mutta painoa kymcos rutkasti enemmän :)
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 16.8.2009 3:32

ÖsQ kirjoitti:joo en tajua voitin kaverkn cbr vaikka sillä oli tyhjä änkkä. nytte ku sillä on leo vince kiinni nii voitan edeleen 0>90 ja sitte se menee ohi ja sit ku vauhti menee 110 nii ei saa enää eroa??? :D

Leovince piikkiseen... :|
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 16.8.2009 13:46

Dayttoona kirjoitti:
ÖsQ kirjoitti:joo en tajua voitin kaverkn cbr vaikka sillä oli tyhjä änkkä. nytte ku sillä on leo vince kiinni nii voitan edeleen 0>90 ja sitte se menee ohi ja sit ku vauhti menee 110 nii ei saa enää eroa??? :D

Leovince piikkiseen... :|


Jep. Kallista ja suht turhaa tollaset "merkkiputket" näihin :roll:
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 23.8.2009 17:26

Hiljaasta täällä :)

http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/37827

^Kymcon renkaanvaihto tiedossa :lol: