Mitäs moottoriöljyä ootte käyttäny, passaakko perus 10-40w tähän menopeliin?
Mites sitten, kun pitäisi saada 10mm paksumpi (derbin putken juurta paksumpi) vaimenniin kiinnii derbiiinni, niin miten olette itse noita lyönyt kiinni?
Teme Fin kirjoitti:Mites pitääkö muilla semmosta kahnutusääntä välillä, varsinki ku päästää kaasun? Ei kahnuta jos pitää kytkintä pohjassa, mutta kytkin toimii muuten hyvin... Voisko levyt vaa olla kuluneet? Öljyt oon just vaihtanu koneeseen.
DeTsi96 kirjoitti:Nyt ois mullaki tämmönen menopeli enskoilla ja oon aatellu hommata smotot. Eli menevätkö vanteet heittämällä kiinni vai tarviiko tehdä jotain muuta? Vuosimalli on -05. Ja jos jollaki ois smotoja vanteineen myynnisä (renkaiden kunnolla ei niin väliä) niin pistäkää yv:tä tulemaan. Kiitos jo etukäteen!
DeTsi96 kirjoitti:Nyt ois mullaki tämmönen menopeli enskoilla ja oon aatellu hommata smotot. Eli menevätkö vanteet heittämällä kiinni vai tarviiko tehdä jotain muuta? Vuosimalli on -05. Ja jos jollaki ois smotoja vanteineen myynnisä (renkaiden kunnolla ei niin väliä) niin pistäkää yv:tä tulemaan. Kiitos jo etukäteen!
Prätkä jätkä kirjoitti:Yamaha dt 50, rieju ja derbi mopojen yms., menee heittämällä kiinni kun ovat täysin vastaavat ku vakiot (no okei laakerit saattaa joutua vaihtamaan), takaratas ei ole varmasti sopiva (väärällä jaolla 420, kun taas derbissä on 428) eikä välttämättä jarrulevytkään, mutta pultin reiät on samalla kohtaa joten voit ottaa ne vanhoista vanteista.