http://www.youtube.com/watch?v=NVMhfgLl6O0 14k rpm menny jo rikki pikkunelarilla. Ktm bomber, kantsii vaihtaa jäykemmät vena jouset kun tulee isommat venttiilit ja jos meinaa kiekkaa paljonki antaa nii turvallisemmat. Maksaa vajaa 50 dollaria samasta paikkaa, niitä pittää vaa kysyä sieltä niitä ku ei oo sivuilla. teksti By jalkapyörä
Derbi1996 kirjoitti:Veikkaan et joku on lukenu ton johtokurin jostain saksankieliseltä sivulta ku siellähän kevarit saa kulkee 80km/h
Sivulla 39 tästä asiasta kysyin linkin kera, siitä joku on pominut tiedot ja laittanut wikiin. Samalla sivulla, ja aiemminkin, on ollut puhetta rajoittimen poistamisen järjettömyydestä. Sillä ei saa käytännössä muuta aikaan kuin koneremontin ennen aikojaan.
Niin kysynpä vielä et pitäskö kokeilla jättää vakiokaasari kiinni ja kokeilla niitten virien kaa miten se toimis? Eikös syksyllä ollu myynnissä riihimäen suunnalle husse jossa oli 180cc ja virinokka, niin siinä oli kait vakio kaasari?
Ostetaan Husqvarna sms 4:seen Leo vince! Tarjotkaa yv!!!!
turhaan sitä kaasaria vaihtamaan, tässä kun on kiihdytyspumppukin, mitä ilman nelari ei kunnolla leipää siedä booaamatta Säädöt vaan kohilleen. Muista sitte suurentaa leakjet eli kiihdytyspumpun suodatin, pitäisi ittekki ostaa pari numeroa isompi, voisi napata jenkaa helpommin, tosin isommalla bensankulutuksella
Ei se bensankulutuksen nousu haittaa kunhan pysyy kohtuuden rajoissa . Mitkäköhän olisi hyvät välit kun vaihdan ketjut ja rattaat 520 jaolla oleviksi,mietin 12-42 välejä.
Ostetaan Husqvarna sms 4:seen Leo vince! Tarjotkaa yv!!!!
Voisi olla ihan sopivat, riippuu haetko kiihtyvyyttä huippuja karsimalla. Hussessa muutenkin niin lyhyet välit että laita vaikka vähän pidempää Mulla on nuo did:n o-rengas erikoisvahvistetut yms mitkä lie, 8000km tulossa täyteen ja vielä puksuttaa, 3 kertaa joutunut kiristämään, rattaatkin hyvässä kunnossa. Tilanteen vaatiessa tärpätissä uittaminen ja rasvaus on toiminut
Jep, pääasiassa aika hyvää kiihtyvyttää haetaan eli huipuilla ei oo niinkään väliä. Mutta välien pitää olla semmoset että ajaminen ei oo mitään koneen raiskaamista ja että on hyvä ajaa tavan kaupunki ajoo
Ostetaan Husqvarna sms 4:seen Leo vince! Tarjotkaa yv!!!!
eiköhän tuohon saa kaikki takavalot/kilventelineet kiinni kun vähän modailee ja johtoihin tarvitse kuin pistää itse uudet liittimet ja koittaa millon on johdot oikein. Itellä on dicen kilventeline pulteilla takalipassa kii.
Osaisiko joku kertoa minulle että meneekö smr 410 tarrasarja suoraan näihin katteisiin ? Ja jos ei niin meneekö ne 410 katteet kuinka helposti kiinni ?
Mitään SMR410 mallia ei ole olemassakaan, tarkoittanet SMR510:tä. Riippuu vuosimallista. 2009 ja uudemmissa on erinlaiset etukatteet ja lyhyempi takalippa. Aika huonosti sopii. Vanhemmissa sopii kait vähän paremmin. Ilmanohjaimet ovat kaikissa erinlaiset kuin näissä piikeissä. Noi uudenmalliset etukatteet ei taida sopia tähän, takakatteita voi vaihdella aika hyvin. Uudenmallisesta takalipasta ei ole tietoa.
oho tuliki kirjotus virhe juu 510 tarkotinki Mutta valitan tietämättömyyttäni niin mites sitten wr 250 tarrasarja Voisko se mennä helposti ? Tai osaako joku sanoo missä päin vois teettää tarrasarjoja, kysyin meinaa paikallisesta tarra firmasta ja ne ei osannu tehdä :S
Ite sain tarrat teetettyä sillain että itse tein sopivan kokoiset kuvat koneella ja sanoin että tekee semmoset ja pistin ite katteisiin, makso 25e . Mut kannattaa teettää semmoset tarrat mikkä on suunniteltu tommosee käyttöö muuten alkaa väri lähtee ja tulee muutenki huonot.
Tuommoset tuli mut kun kattoo lähempää nii on aika pikselimössöö ja punanen väri ei oo ollenkaa sama kun piti olla