skopojätkä kirjoitti:Jaa-a, miten ilmavuoto on helpoin etsiä? yleensä toimii normaalisti, joskus harvoin jää tyhjäkäynti korkealle, eikö sen tyhjäkäynnin pitäisi jäädä aina leijjumaan jos vetäisi ilmaa jostakin?
Nyt sain kunnolla kokeiltua huiput, suoran kumpaakin suuntaan tyynellä mittarin mukaan 105-110 eli oikeaa nopeutta noin 100~105 (Huom! nopeudet siis normaali ajoasennossa, EI kyyryssä)
(ps. Kyseessä on ruiskumallin cbr)
Kumma juttu, nyt huippunopeus on noussut itsestään.
Eikai 5-10 asteen lämpötilaero voi vaikuttaa huippunopeuteen noin 3~5 kmh verran?
Nopeus kasvoi siis yhtäkkiä, aamulla kun lähdin kouluun, pyörä kulki 3-5kmh nopeampaa.