Rieäju kirjoitti:Minkä pyörän vanteet noi smotot alkuperiään on?
yamaha dt 50cc smoto vanteilta näyttäis?
Rieäju kirjoitti:Minkä pyörän vanteet noi smotot alkuperiään on?
Rieäju kirjoitti:Mr.X kirjoitti:125 riejun, ja asian voi varmista siitä että vanteitten leveys täsmää ja mukana tulleet levyt ja vastaavat samankokoiset kuin pitääkin.
Eli moradin vanteet. Noita samoja vissiin kyllä käytetään useimmisaa mopoissakin. Ainakin itte oon muutamiin törmänny.
Mr.X kirjoitti:Rieäju kirjoitti:Mr.X kirjoitti:125 riejun, ja asian voi varmista siitä että vanteitten leveys täsmää ja mukana tulleet levyt ja vastaavat samankokoiset kuin pitääkin.
Eli moradin vanteet. Noita samoja vissiin kyllä käytetään useimmisaa mopoissakin. Ainakin itte oon muutamiin törmänny.
Samapa tuo oikestaan. sopivat pyörään ja ajavat asiansa nii se riittää
riejumrx125 kirjoitti:Yritin tätä ketjua lueskella, mutta vähän epäselväks jäi, että paljonkos tässä pyörässä nyt on niitä kilowatteja?
xps_sm kirjoitti:Mr.X kirjoitti:Rieäju kirjoitti:Mr.X kirjoitti:125 riejun, ja asian voi varmista siitä että vanteitten leveys täsmää ja mukana tulleet levyt ja vastaavat samankokoiset kuin pitääkin.
Samapa tuo oikestaan. sopivat pyörään ja ajavat asiansa nii se riittää
totta. näytti vaan mopo deeteen vanteilta. etuvanteen leveys 2,5", takavanteen 3" tai 3,5"? ite arvelisin että 3,5mm
riejumrx125 kirjoitti:Just just. on kyl aika masentava toi 6,8 kw:( mikäs ois sitten halvin/helpoin keino (jos niitä edes nyt on:D) tota pyörää vähän piristtää? Ja mitänkäs tän pyörän kiihtyvyys? onko se verrattuna muihin nelari enduroihin heikompi?
Donppa kirjoitti:Taitaa olla nii et rek. ottees lukee se 6.8kw, mut tekniikanmaailma on kumminki penkittäny 8kw vakiosta...
Onko jollai kokemusta noista isommista kaasareista et vaikuttaako paljon kiihtyvyyteen/kulutukseen?
E: Mitenkäs toi https://www.pmtuning.co.uk/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=PT&Product_Code=11-PMDR63&Category_Code=CDI, onko kellään ajossa tollast? Helppo laittaa? Huomaa eroa?