Kymco Quannon 125

Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 24.8.2009 20:14

Kallista lystiä... Mille vaihteelle asti jakso?
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 25.8.2009 8:50

Dayttoona kirjoitti:Kallista lystiä... Mille vaihteelle asti jakso?


Kolmosellahan se jauho rajotinta vasten vakioväleillä =) Ja en nyt tiiä onko niinkään kallista, 10k km ajetusta takanakista kun keskiura jo kulunu niin vaihtokunnossa muutenkin :)
ÖsQ
Pyörä:
kymco quannon -09
Paikkakunta:
paskalomavaara
Liittynyt:
8.5.2008 17:27

ViestiKirjoittanut ÖsQ » 31.8.2009 13:17

samuli91 kirjoitti:
Dayttoona kirjoitti:Kallista lystiä... Mille vaihteelle asti jakso?


Kolmosellahan se jauho rajotinta vasten vakioväleillä =) Ja en nyt tiiä onko niinkään kallista, 10k km ajetusta takanakista kun keskiura jo kulunu niin vaihtokunnossa muutenkin :)

ite en oo osannu säästellä renkaita ku 3k ajettu ja tänään uuta rengasta kysymään
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 31.8.2009 16:24

ÖsQ kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:
Dayttoona kirjoitti:Kallista lystiä... Mille vaihteelle asti jakso?


Kolmosellahan se jauho rajotinta vasten vakioväleillä =) Ja en nyt tiiä onko niinkään kallista, 10k km ajetusta takanakista kun keskiura jo kulunu niin vaihtokunnossa muutenkin :)

ite en oo osannu säästellä renkaita ku 3k ajettu ja tänään uuta rengasta kysymään


No se vakioasennus rengas on vissiin ihan alyttömän pehmeää seosta tai sitte mulla olis liian löysät rengaspaineet. Sain sen nimittäin keskeltä slicksiksi 2000km aikana ja kertaakaan en burnaillu yms.

Hehe nytte uus nakki alla ja pitihän se vanha rengas räjäyttää :D Komeesti jakso neloselle asti jauhaa mitä ihmettelin itekki miten tästä sen verran vääntöä irtos ettei hyytyny ;) Vakiovälitykset siis kiinni.
-[reaper]-
Pyörä:
Yamaha yzf-r6 -05
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
23.5.2009 22:57

ViestiKirjoittanut -[reaper]- » 31.8.2009 21:43

samuli91 kirjoitti:
ÖsQ kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:
Dayttoona kirjoitti:Kallista lystiä... Mille vaihteelle asti jakso?


Kolmosellahan se jauho rajotinta vasten vakioväleillä =) Ja en nyt tiiä onko niinkään kallista, 10k km ajetusta takanakista kun keskiura jo kulunu niin vaihtokunnossa muutenkin :)

ite en oo osannu säästellä renkaita ku 3k ajettu ja tänään uuta rengasta kysymään


No se vakioasennus rengas on vissiin ihan alyttömän pehmeää seosta tai sitte mulla olis liian löysät rengaspaineet. Sain sen nimittäin keskeltä slicksiksi 2000km aikana ja kertaakaan en burnaillu yms.

Hehe nytte uus nakki alla ja pitihän se vanha rengas räjäyttää :D Komeesti jakso neloselle asti jauhaa mitä ihmettelin itekki miten tästä sen verran vääntöä irtos ettei hyytyny ;) Vakiovälitykset siis kiinni.


kyl mulla vaan on takanakki ihan kunnos 5k ajokilsan jälkeen ellei parii kulumaa oteta huomioon burnailujen takii ;)
siakku
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.10.2008 0:07

ViestiKirjoittanut siakku » 5.9.2009 18:52

_reaper_ kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:
ÖsQ kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:
Dayttoona kirjoitti:Kallista lystiä... Mille vaihteelle asti jakso?


Kolmosellahan se jauho rajotinta vasten vakioväleillä =) Ja en nyt tiiä onko niinkään kallista, 10k km ajetusta takanakista kun keskiura jo kulunu niin vaihtokunnossa muutenkin :)

ite en oo osannu säästellä renkaita ku 3k ajettu ja tänään uuta rengasta kysymään


No se vakioasennus rengas on vissiin ihan alyttömän pehmeää seosta tai sitte mulla olis liian löysät rengaspaineet. Sain sen nimittäin keskeltä slicksiksi 2000km aikana ja kertaakaan en burnaillu yms.

Hehe nytte uus nakki alla ja pitihän se vanha rengas räjäyttää :D Komeesti jakso neloselle asti jauhaa mitä ihmettelin itekki miten tästä sen verran vääntöä irtos ettei hyytyny ;) Vakiovälitykset siis kiinni.


kyl mulla vaan on takanakki ihan kunnos 5k ajokilsan jälkeen ellei parii kulumaa oteta huomioon burnailujen takii ;)


Hehehe :D pistän paremmaks! 10k+ kilsaa ajettu renkailla ja iha ku uudet :D ihan älyttömän hyvätki joka kelil. :)


Mut nyt muut asiaa, mikä mahtaa olla kymcon ketjujen jako ja onko vakio ketjut muka oikeesti KMC:n o-renkaiset?
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 5.9.2009 19:39

[/quote]

Hehehe :D pistän paremmaks! 10k+ kilsaa ajettu renkailla ja iha ku uudet :D ihan älyttömän hyvätki joka kelil. :)


Mut nyt muut asiaa, mikä mahtaa olla kymcon ketjujen jako ja onko vakio ketjut muka oikeesti KMC:n o-renkaiset?[/quote]

Epäilen että olis kmcn ketjut mutta silti hiton hyvin on ainaki mulla kestäny 15k km ajoa vakiot :) Ketjujen jaon luulis olevan sama ku cbrräs. Rattaaseenki se pitäis mun mielestä olla kirjotettu.
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 5.9.2009 22:57

Tais mennä mittarinvaijeri tos ajelles ku yhtäkkiä alko näyttää vaan nollaa :(
siakku
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.10.2008 0:07

ViestiKirjoittanut siakku » 6.9.2009 16:46

samuli91 kirjoitti:


Hehehe :D pistän paremmaks! 10k+ kilsaa ajettu renkailla ja iha ku uudet :D ihan älyttömän hyvätki joka kelil. :)


Mut nyt muut asiaa, mikä mahtaa olla kymcon ketjujen jako ja onko vakio ketjut muka oikeesti KMC:n o-renkaiset?[/quote]

Epäilen että olis kmcn ketjut mutta silti hiton hyvin on ainaki mulla kestäny 15k km ajoa vakiot :) Ketjujen jaon luulis olevan sama ku cbrräs. Rattaaseenki se pitäis mun mielestä olla kirjotettu.[/quote]

Joo mullakin taitaa olla vakiot, ajettu niilläkin se 18k km, mut nyt olis aika vaihtaa ketjut ja rattaat.
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 8.9.2009 21:09

samuli91 kirjoitti:Tais mennä mittarinvaijeri tos ajelles ku yhtäkkiä alko näyttää vaan nollaa :(


täs ei oo vaijeria vaan magneettinen anturi niiku esim sigmassa
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 8.9.2009 21:55

ntjt kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:Tais mennä mittarinvaijeri tos ajelles ku yhtäkkiä alko näyttää vaan nollaa :(


täs ei oo vaijeria vaan magneettinen anturi niiku esim sigmassa


Mikäs vaijeri sinne vanteen mittarinpyörittäjään mittaristosta sitten menee? ;) :eek:
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 9.9.2009 22:18

samuli91 kirjoitti:
ntjt kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:Tais mennä mittarinvaijeri tos ajelles ku yhtäkkiä alko näyttää vaan nollaa :(


täs ei oo vaijeria vaan magneettinen anturi niiku esim sigmassa


Mikäs vaijeri sinne vanteen mittarinpyörittäjään mittaristosta sitten menee? ;) :eek:


no jos oot tarkemmin sitä seurannu ja tiedät nii sitte, mutta oletin vaan että olis samalla tekniikalla ku tuossa mopomökijässä tuo antura :S
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 18.9.2009 20:06

Ntjt- Tosiaan mittarinvaijerihan tuos on ja uus makso sen 25e :s

Tänäänpä vaihto oma kymco omistajaa ku pian täs pitää siirtyä autoon taikka isompaan prätkään. Aiva perhanan hyvä ja luotettava perus nelkku :) Ikävä jää<3 :itku: Eipä paljo tarttenu pyörän kans tapella koko kahden vuoden aikana..
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 18.9.2009 20:27

paljollako lähti?
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 19.9.2009 11:32

ntjt kirjoitti:paljollako lähti?


Vaivaset 1600e. Vähä vähemmän mitä itte pyysin netis mutta ihan kelpo hintahan tuo kun tutulle lähti pyörä :) Autoliikkes ei autoon vaihdossa tarjottu edes tuota kun selailivat mitä kymcoista netissä pyydetään :s