Derbi DRD 125r

nieminennn
Pyörä:
KTM EXC 450 -05
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
6.1.2011 19:05
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut nieminennn » 8.6.2012 16:37

siis se sano mulle et se käy paremmin ilman sitä kantta (joka on itseasiassa totta :lol: )mutta ei mitää sanonu suuttimista :s
Discotech
Liittynyt:
12.12.2009 23:25
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Discotech » 8.6.2012 17:32

Rajis- kirjoitti:Tossa on kaasarin säädöt perseellään, käy tosiaan rikkaalla(tulppakin ihan musta). Säädän ite sen tässä jossain vaiheessa, tai sitten vien tutun pajalle säädettäväks. Minkä kokonen suutin sulla evoluxione muuten on?

Muistaakseni 105 mut jos sä saat vietyä penkkiin säädettäväks nii vie toki sinne ja vaihda toi tukkonen ilmanputsari helvettiin saman tien :D
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Rajis- » 8.6.2012 18:12

Onkos tässä nii paska vakioputsari, että esim piperilla saa oikeesti jotai hyötyä? :D Sitä joutuu sitte kuitenki putsaileen useemmin, nii mieluummin pitäs ton vakion ;)
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 8.6.2012 18:59

Paperiputsarit on perseestä (yhtä surkeita ku oravamallin powerfilter) mut jos esim. Unifilterin laittasit ni varmasti parempi ku orkkis.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Discotech
Liittynyt:
12.12.2009 23:25
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Discotech » 8.6.2012 22:40

Rajis- kirjoitti:Onkos tässä nii paska vakioputsari, että esim piperilla saa oikeesti jotai hyötyä? :D Sitä joutuu sitte kuitenki putsaileen useemmin, nii mieluummin pitäs ton vakion ;)

Se on katos niin tukkonen että voihan siitä jotain hyötyä ollakkin putken ja säädätyksen kanssa. jos ei muuta niin paremmat imuäänet ;)
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Rajis- » 9.6.2012 0:16

Ite kyllä tykkään, että nelariin kuuluu pakoäänet :D Tuskin sitä putsarin eroa kuitenkaan persdynolla huomaan, niin olkoot vakio kiinne ;)
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Mäkryz
Liittynyt:
14.2.2009 18:24
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Mäkryz » 9.6.2012 14:00

Paljonko te pääsette tankillisella?
joru95
Liittynyt:
30.11.2011 16:50
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut joru95 » 9.6.2012 15:28

jos ei aja motarilla, niin joku 150-170km niin käyn tankkaamassa, eli bensaa on viellä tankissa.

Onko kukaan kokeillut isompaa takaratasta, esim 57 piikkistä, noh isompaa kuin 50 piikkinen.
nieminennn
Pyörä:
KTM EXC 450 -05
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
6.1.2011 19:05
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut nieminennn » 9.6.2012 17:05

57 ratas on kyll iha liian iso ku jollain täälä on 54 ratas ja sekin on vähä liian iso jos ajaa motarilla jos oikein muistan ? oliks se jotain 110 kulkee 54 rattaalla ja kone huuttaa iha hirveesti

ja mä oon päässy yhellä tankilla koko allright miitin tais olla 210km en nyt tarkkaa lukemaa muista mut ainakin yli 200km oli.
Discotech
Liittynyt:
12.12.2009 23:25
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Discotech » 9.6.2012 17:17

Joo mullahan se 54-piikkinen ratas on ja en suosittele kellekkään joka tykkää ajaa motarilla.

Ja mulla syttyy bensavalo 120-140km välillä ja kuluttaa about 4,5l/100km joka tosin johtuu ihan siitä että käy niin korkeilla kierroksilla kun on noi lyhyemmät välit ja kun joudun motaria ajelemaan monta kertaa viikossa.

Voisin veikata että 57 rattaalla kulkis ~90-100km/h ja kone huutais hoosiannaa :lol:
joru95
Liittynyt:
30.11.2011 16:50
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut joru95 » 9.6.2012 17:19

nimittän tuossa R versioassa on 57 piikkinen takaratas, eli ei kulje hirveästi, mutta jaksaako mennä 6 vaihteella.
Miten voi 54 piikkisellä mennä 110km/h jos ei tahdo mennä edes 50 piikkisellä, no kuskista riippuen.

No varmasti riitää jos 40-50km/h köröttelee

ja en ajatellu ajella motarii jos hommaa isomman takarattaan
nieminennn
Pyörä:
KTM EXC 450 -05
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
6.1.2011 19:05
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut nieminennn » 9.6.2012 18:20

Ootko miettiny että siin R mallis olis isompi eturatas eli välit olis 15-57 ja sm mallis olis 14-50.
joru95
Liittynyt:
30.11.2011 16:50
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut joru95 » 9.6.2012 18:39

R malliisa on kanssa 14 piikkine eturatas

R: 14/57
SM: 14/50

näin lukee käyttöohjekirjassa
Riejutherocket
Pyörä:
Cagiva Mito -04
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.12.2009 12:00
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Riejutherocket » 9.6.2012 20:23

Heitä se 57 jos et ajele motarilla pitkiä matkoja. Itellä oli Riejussa 13/54 ja kyllä silläkin motarilla ajeli. Ei sitä tartte aina täyzii ajella.
nieminennn
Pyörä:
KTM EXC 450 -05
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
6.1.2011 19:05
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut nieminennn » 9.6.2012 21:56

kyllä mä ottaisin silti mielummin sen 54 ku 57 vaikka et aja yhtää motarilla ku kyllä se sillä 54 varmaa jaksaa vetää iha kiitettävästi.