Löytyy jalkatapit kahdelle. Jos papereissa ei ole mainittu, että on rekisteröity kahdelle niin muutoskatsastamalla varmaan saa, kun on tapit paikallaan.
90-91 KX 125 takahaarukka menee suoraan paikalleen ilman modausta.Ketjut ja rattaat menee myös samaisesta laitteesta, jos haluaa 520 jakoiset. Jarrut ja takanapa ovat myös kokonaan samat takana. Eli osia voi vaihtaa ristiin.
Puola tuli tänään mutta en saanut tällä uudella ollenkaan kipinää aikaan. Kiinnitys osa on muovinen eli siitä se ei maadoitu. Puolassa on kaksi napaa vihreä ja musta eli jommasta kummasta täytyy siis olla maadoitus. Kokeilin totta kai kumminkin päin mutta ei antanut edes pikkuruista kipunaa. Muutenkin noi sähköt on tossa vähän oudot. virtalukossa tulisi olla maadoitusnasta (virtalukkoa ei ole) niin toinen johdoista pitää olla maassa kun polkee. CDI:n maadoitusjohto pitää olla aivan siinä virtalukon piuhan vieressä että antoi joskus kipinää vanhalla puolalla. Päällekkäin maadoitettuna tai maasta erillään yhdistettynä ei myöskään toimi edes vanhalla puolalla. Eli tällä uudella en saanut ollenkaan kipinää vielä aikaiseksi. Auttakaa miestä mäessä....
Eipä täällä vastausta näy niin totesin että tuo sähkösarja jotenkin sen tuntunen että siitä se on kiinni niin mistäs mä toisen hankkisin? Oliko se niin että KMX sähköt käy?
Vielä kyselisin 87 vuosmallii olevasta KX sylinteristä että käykö KDX:ään? Topicissa on vaa tietoa että 90-91 Kx pytty käy sekä 89 vm ja ehkä 92-94.. Jos jollakin on tietoa onko 87 vm kx pytty käypänen kdx olisin hyvin kiitollinen jos vastaisi tähän viestiin En viittis vääränlaista pyttyä ostaa turhaa
Mä arvaan, että SE kdx sukupolvi joka tiesi näistä kaiken, on kuollut ja kuopattu ts. ne on siirtynyt eri vehkeiden pariin. Joten täällä on varmaan melko turha tuollaista kysellä, ota omat aivot käyttöön ja selvitä erot a)iskunpituus b)sylinterin kiinnityspulttien etäisyys c)kannen pinnapulttien etäisyys (jos käytät kdx kantta) d)männäntapin halkaisija e)onko pakoaukko samanlainen kuin kdx
Noilla pääsee jo pitkälle ja pienet erot ei haittaa, jos ei oo peukku keskellä kämmentä.
Jep itekki vähä kuullu tota tarinaa no ei voi mitää Totta ainaki noissa vm pytyissä mitä mainihi niin pitäs vissii ite selvitellä ja katella ja ei taia muilla olla kiinni ku sitä 89 ja 90-91 vm pyttyy Mut joo kiitos kuitenkii vastauksesta!
87 on auttamatta liian vanha. Se sopisi KMX:ään muuttamalla iskun. 89-92 on ainakin silmä määräsesti sopivia on niissäkin varmaan eroja. 93 on taas jo pakoaukon päälle tulevalla säätimellä muistaakseni eli samalla kun KTM yms. Jos sä oot sitä KX pyttyä laittamassa kiinni niin 90 ylöspäin ainakin tarttee KX kannen johon tulee sitten kaksi jäähytysletkua neljäosaisen(kun kips on auki?) pakoaukon päälle. Ömm... Iskussa ei ole eroa. Ja tosissaan tämä suurimmaksi osaksi arvailua ja netistä tutkittujen kuvien perusteella heitetty.
En mie KMX ole sitä kx pyttyä hankkimassa jos sitä luulit ,mut aattelin talveks tälläseks ensimmäiseks pikku projektiks hankkii KDX jos sais rahaa niin siihe aattelin tota KX pyttyy ja ajella vielä enskesän vähä tehokkaammalla pyörällä ja nyt kelaillu noita erivuos mallin kx pyttyjä ku ei ole vielä silmään sattunu 89-91 pyttyjä joita useemmalla ollu kiinni mut joo kiitti kovasti vastauksesta!