samoin toivon et tosiaa tuo oma mankeli pysyis kunnossa ku ei huvittais upottaa "turhaan" rahaa enää siihen ku en kuitenkaa itse enää tuu käyttämään://
hanskii kirjoitti:Täällä seissy yzä jo piiitkän aikaa koska... alakerta.... =D
Kolmetoista kirjoitti:Eikös tuo 150 vedä jo aika palloksi? Vanne ei ainakaan mun WR:ssä ollu tarpeeks levee tuolle 150 kumille, se nyt kuitenkin on alla ja tyhmän näköinen on Muistaakseni tässä oli 130 vakiona? Vanne ei kuitenkaan oo kovin leveä.
YZF_R125 kirjoitti:tuli tos vaan mieleen et jos pc säätäminen tulee niin kalliiks ni onnistuisko se sit säätää ite? ja jos ois ostaa pc:tä ni pitääks sen olla joku tietty vai käyks melkein kaikki ku jossakiin lukee tarkka malli ja vuos mallikiii? ja jos viel joku sanois jonku pc mikä soveltuis yzärii
«AnÐiS» kirjoitti:Eikös tossa lue, että on tarkotettu Yamaha R1:een? Vai sopiiko sekin YZF-R125 ?
http://www.mc-scatter.com/moottoripyori ... L9YMoM3kSE Ainakin ton luulis toimivan.
YZF_R125 kirjoitti:tuli tos vaan mieleen et jos pc säätäminen tulee niin kalliiks ni onnistuisko se sit säätää ite? ja jos ois ostaa pc:tä ni pitääks sen olla joku tietty vai käyks melkein kaikki ku jossakiin lukee tarkka malli ja vuos mallikiii? ja jos viel joku sanois jonku pc mikä soveltuis yzärii
MegaTorttu kirjoitti:Eikös siihen voi ladata valmiita karttoja netistä?
Prätkä jätkä kirjoitti:se vaan on fakta et valmiskartat ei toimi ja itse säätämällä ei hyvää tule ellei ymmärrä moottorien päälle ja käytä siihen paljon aikaa dynopenkin kanssa (ilman sitä on tuskallista säätää).