Morjenss!
Pitäis vähän kysellä, elikkäs mulla on 2002 vuoden exc ja kaipais vähän piristystä talvi projektoinnin aikana
Elikkäs kiikarissa on tällähetkellä VHM kansi ja sen kaveriks ajattelin "tehoputkea" Kertokaahan onko tollasessa Doma merkkisessä mitään itua? Vaihtoehtona mulla siis näillä näkymin olis Doma tai SX putki, kumpsin ite ottaisitte VHM:män kanssa?
Luuletteko että männänvaihto väli lyhenee paljonkin "teharilla" + vhm:mällä?
Sit pystyyks sitä pakoaukon säädintä jotenkin ronkkimaan? Kun ostin kotarin tossa elokuussa ni edellinen omistaja sano sieltä säätöjen olevan "puolivälissä" ja mitähän tämä mahtaa tarkoittaa? Pitääks mun säätää pakoaukonsäädin kireemmälle sit tehoputkulan ja kannen kanssa?
Olisko mitää ituu normi tt putkessa ja vhm:mässä? _kuulemma_ vhm tois vähän vääntöjä ja vähän paukkuja yläkiekoille?
Sit osaakos joku asiasta tietävä sanoa että meneekö minun takahäkkiin (02) tuo 03-07 vuoden 1 osanen takakate JOS vaihdan ilmanputsarin muovit + penkin + tankin? Meinaan että mulle saa 03-07 vuoden "lookin" vaihtamalla: ilmanputsari muovit, tankin, penkin, etukatteet, takakatteen? Vai pitääkö ostaa kokonaan uus takahäkki?
Tällähetkellä tallissa on 11 vuoden kottaraisen takahäkki + ilmanpusari jutut ja ei mee ainakaan suoraan enkä ala tuhoamaan kun sen verta kallista tavaraa
Tuleeks teil mielee mitää "ulkonäkö" kikkoja muutakun et osia voi kiillotella ja joku tarrasarja? Itse vähän ajattelin oransseja jäähdytys letkuja
?
Täs vähän kuvaa millai kottarainen mul nyt sit on
Tosiaan tarkotuksena tehä "välimalli" lookki, tarrasarja, kiillotella osia ja vähän piristellä talven aikana, mitenkäs muuten kannattaisko nyt samoilla tulilla vaihtaa 35h ajettu mäntä?¨
khiitos jos valmiiks
)