E. Kyllähän varmaan saman asian ajaa, jos laitan 4T öljyä vaihelaatikkoon sen 8dl ja pitääkö syylärit olla täynnä nestettä. Eli kun sen korkin aukasee niin aivan täynnä?
NiiN-Aina kirjoitti:menee hermo tuon vhsb:n kanssa ei tuntuu ettei mee ollenkaan säätöihin. jarruttaessa sammuu koko mopo kun menee niin tukkoon, tulviikohan kohokammio?
E: sisässä on 140pääsuutin ja 30tk. pitää kokeilla kyllä tuolla korolaipalla että pelaako että oisko vika ravessa
Aap- kirjoitti:Mites yleensä ottaen noi 34mm dellortot toiminu näissä, teitä kahta lukuunottamatta? Onko suurta vaikutusta tehoihin ja millätavalla pyörä muuttuu laittamalla ton kaasarin? On vähän aikomuksia vaihtaa SX:ään nykynen pyörä ja oon miettiny et pitäskö ostaa vakiokaasarilla vai isommalla oleva pyörä, kun tuntunu teillä olevan ongelmia..
Voisin samalla laittaa pari muuta kysymystä ko. pyörästä:
Kuinka usein raven laippaa pitää putsata? Ja millanen homma se on?
Onko tt-putkella ja arrowilla/giannellilla paljon eroa tehoalueessa?
Millä vaihteella saa maksimissaan hyttiä nostettua?
NiiN-Aina kirjoitti:ei kauheasti mahu säätämään niitä kohoja kun ottaa kiinni siihen tiivisteeseen/ite kaasariin noo pitää tapella vielä tuon kansa kun ens viikolla inssi pakko saaha sitä ennen rokkaamaan nuo vehkeet ni ei vituta nii paljoa
E: ei auttanu bensapinnan säätö, bensapinnassa se vika jokatapauksessa on. yritin sitä tiivistettä hieman kaventaa pois sieltä kohokammionpuolelta pois mutta ei mitään vaikutusta ollu. mulla loppuu pikkuhiljaa huumori tämän vehkeen kanssa.