Honda CB125:set

Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 1.8.2007 12:14

Jos meinailee kaasareita vaihtaa, niin samantien 20-milliset vain kehiin. Viritettyä CB:tä ei vielä olekaan suomessa nähty, olisi kiva sellainenkin nähdä :).

Ei se mikään synti ole T:tä ja TD:tä fiilata.
Dank memes melt steel beams.
Karpov
Pyörä:
CB125T
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
30.4.2005 12:46

ViestiKirjoittanut Karpov » 1.8.2007 22:47

Paljonko TD:lle on nokkaketjun ja mäntien vaihtoväli?
jarkkis
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.7.2007 23:30

ViestiKirjoittanut jarkkis » 2.8.2007 9:25

Niin no.. Mun projektissa on viritystä ihan riittämiin ilman enää tehon lisäyksiä :P Tai niin no porattiin siitä sylkät daxin männille sopiviksi, ja daxin männät meni, mutta mutta..

Kuva

Tossa olis projektini :D Se on Helkama ÄSSÄ. Pienellä lisäpiristyksellä. :) Tai valmishan se on muuten, mutta kun nuo kaasarit kusee :( Välillä kun jättää mopon parkkiin vähäksi aikaa, niin ei käykään kun toinen enää.. Ilmeisesti vuotaa bensaa sitte sylkkään niin paljon.. Kun sen polkasee käymään, niin toinen käy, toisessa putkessa haisee maailman tappiin asti niin paljon bensa, että pyörryttää haistella :D
Tunturikuski
Pyörä:
CB 125 T , XR 125
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
19.4.2005 16:35

ViestiKirjoittanut Tunturikuski » 3.8.2007 23:17

-
Viimeksi muokannut Tunturikuski päivämäärä 16.10.2007 0:19, muokattu yhteensä 1 kerran
teeemuu
Liittynyt:
4.6.2007 0:06

ViestiKirjoittanut teeemuu » 4.8.2007 1:10

Tunturikuski, meinaatko saada sen A1-tehoseks?

Mulla tosiaan kävi niin hassusti kun rekisteröin omaani, ni täti laittoi kevyt_moottoripyöräks vaikka onki 12kW.

Poliisit pysäytti joskus kun ajelin 55km/h (vakio)mopolla, ni samal sain selville et saan ajaa CB:l...

Tunturikuski, koitan ottaa kuvan jossain vaiheessa.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 4.8.2007 1:18

teeemuu kirjoitti:Tunturikuski, meinaatko saada sen A1-tehoseks?

Mulla tosiaan kävi niin hassusti kun rekisteröin omaani, ni täti laittoi kevyt_moottoripyöräks vaikka onki 12kW.

Poliisit pysäytti joskus kun ajelin 55km/h (vakio)mopolla, ni samal sain selville et saan ajaa CB:l...

Tunturikuski, koitan ottaa kuvan jossain vaiheessa.


Etpä sinä sitä saa ajaa, luki siinä otteessa mitä tahansa. Kevytmoottoripyörän tehorajoitus 11kW, joku vittumaisempi poliisi voi viedä kortin pois..
Dank memes melt steel beams.
teeemuu
Liittynyt:
4.6.2007 0:06

ViestiKirjoittanut teeemuu » 4.8.2007 1:43

En sillä varmaankaan saa ajaa. Dynoon en kyllä ajatellut viedä...

Anyway, wanhenpi poliisi sanoi, että saan ajaa sillä A1-kortilla. :D
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 4.8.2007 12:02

teeemuu kirjoitti:En sillä varmaankaan saa ajaa. Dynoon en kyllä ajatellut viedä...

Anyway, wanhenpi poliisi sanoi, että saan ajaa sillä A1-kortilla. :D


Jeps, mutta toinen poliisi voi olla toista mieltä, kun laki kuitenkin selvästi sanoo ettet saa ajaa.

Niinpä sanottiin minullekin kolmeen kertaan että saisin ajaa isompaa pyörää kun 18 täytän. Vasta neljännellä kerralla selvisi, että empäs saakaan vaan se pitää hakea erikseen. Että ei se poliisilaitoskaan erehtymätön ole.
Dank memes melt steel beams.
Tunturikuski
Pyörä:
CB 125 T , XR 125
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
19.4.2005 16:35

ViestiKirjoittanut Tunturikuski » 12.8.2007 22:22

-
Viimeksi muokannut Tunturikuski päivämäärä 16.10.2007 0:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Tunturikuski
Pyörä:
CB 125 T , XR 125
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
19.4.2005 16:35

ViestiKirjoittanut Tunturikuski » 16.8.2007 22:07

Ei kellään muulla nyt satu puuttumaan tuota valurautaista levyä mutterin ja kuulien välistä? Ei löytynyt mistään tuota osaa ja uusi olisi maksanut sen 96¤ niin vein koneistamolle sen tutkittavaksi että mitä kustantaisi uuden työstäminen sen tilalle. Samalla vauhdillahan niitä tulisi nyt useampikin jos joku on sen tarpeessa.
teeemuu
Liittynyt:
4.6.2007 0:06

ViestiKirjoittanut teeemuu » 18.8.2007 16:07

Joo, oma rojekti on pikkusen edistynyt. Sain koneen rungosta irti ja pitäis vissiin viel tän viikonlopun aikana saada kans irti siitä... Kierroslukumittarin vaijerin kiinnitysruuvi oli sen verran tiukassa ja se pää oli sen verta huonossa kunnossa, ettei viittiny alkaa ottamaan sit vaijerii siitä. Otin sen mittarista irti.
Tunturikuski
Pyörä:
CB 125 T , XR 125
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
19.4.2005 16:35

ViestiKirjoittanut Tunturikuski » 18.8.2007 21:36

-
Viimeksi muokannut Tunturikuski päivämäärä 16.10.2007 0:22, muokattu yhteensä 1 kerran
mie_vaan
Paikkakunta:
alavieska
Liittynyt:
2.11.2006 22:27

ViestiKirjoittanut mie_vaan » 18.8.2007 22:26

sanokaapa miten ton bensahanan saa pelittään? kun on jo kolomas hana menos ja joka hanan kans on käyny niin et ei anna ku toiselle kaasarille bensaa. ja tätä se vaihtelee välist toiselle ja sit toiselle :S
sie taijakki olla niitä pelimiehia?! :D


myytävänä am6 kone, 12mm lortto, läppärunko, imukaula ja pösön vakioputsari. yv:tä tuleen.
teeemuu
Liittynyt:
4.6.2007 0:06

ViestiKirjoittanut teeemuu » 19.8.2007 16:59

Mulla ainakin on joku T-haarotin hanan jälkeen... Lähteekö sula hanasta kaks letkua vai mitens se on?

Saattais olla apua siitä Haynesin korjausoppaasta...
mie_vaan
Paikkakunta:
alavieska
Liittynyt:
2.11.2006 22:27

ViestiKirjoittanut mie_vaan » 19.8.2007 18:26

teeemuu kirjoitti:Mulla ainakin on joku T-haarotin hanan jälkeen... Lähteekö sula hanasta kaks letkua vai mitens se on?

Saattais olla apua siitä Haynesin korjausoppaasta...
joo kaks letkua lähtee suoraan hanasta ja pyörä ei kylläkään oo mun mut kuitenki :D
sie taijakki olla niitä pelimiehia?! :D


myytävänä am6 kone, 12mm lortto, läppärunko, imukaula ja pösön vakioputsari. yv:tä tuleen.