voi nostaa hattua ku ittellläs on rieju ja haukut sitä paskaks:Ddumbbi kirjoitti:nokkaa saa, voisin kertoo enempi, kaveri tilaa vissii sendaa sellase. . puheksi 140¤ hinnoista mut en tiiä mistä se tulee. rieju ollu 3vk taas huollossa, ite pelkäsin paskat housussa et se ois väljä ku ei startannu,kulkenu eikä kiertäny. Väittäävät et ois imu vena päässy liukuu auki, se selittäs puristuksien puutteen, mut ei sitä et toi söi öljyy. nojaa, kahen tunnin päästä pääsee ajaa, sit näkee .D mut siis oikeesti, nyt jos oisin pyörää ostamassa, virittäsin mielummi derbin ja hommaisin vaa kortin. . ei nimittäi tän hetke nelarit houkuttele, rieju on paska kokonaisuudessaa (huomaatte itekki ku ajatte enempi kilometrejä) pultit tippuu, koko aika saa kiristellä eikä toi tehoreservi mitenkää miellytä. Cbr ois tietty asialline, näkyyvät liikkuvanki jotenki, mut ite en lähteny sen kannale ollenkaa ulkonäkösyistä. Rieju on, ja siitä saa hienon, ja on helvetin hyvä jos asut kaupungissa ja käyt vaa keräilemässä emäntien katseita asentamillas bling osilla ja ledi valoilla, mut itelle tulee 100 kilsaa pelkästää kaupunkii ajaessa et pääsee karvaamaa, ei juuri naurata se et menee mittariin 130, oikeeta ehkä 115 (korkeintaa). mut siis onha tuo iha hyvä, taloudelline ja mainio ajaa. jos asut kaupungissa ja on aikaa olla koko aika kiristelemässä pultteja (karvaamisen sijaa ) ni sitte, rieju is your choice!
No miks ei haukkis, totuushan se kannattaa sanoo. Tosin luulen vieläki et dumbille on tullu joku TOSI paska yksilö ku itelläki kuitenki ajettu 4000 km ja ainoita huomauttamisen arvosia asioita on starttireleen kärähtäminen(takuuseen vaikka oli täysin oma syy) ja yhden katteen tyhmä muotoilu.anttiuz kirjoitti:voi nostaa hattua ku ittellläs on rieju ja haukut sitä paskaks:Ddumbbi kirjoitti:nokkaa saa, voisin kertoo enempi, kaveri tilaa vissii sendaa sellase. . puheksi 140¤ hinnoista mut en tiiä mistä se tulee. rieju ollu 3vk taas huollossa, ite pelkäsin paskat housussa et se ois väljä ku ei startannu,kulkenu eikä kiertäny. Väittäävät et ois imu vena päässy liukuu auki, se selittäs puristuksien puutteen, mut ei sitä et toi söi öljyy. nojaa, kahen tunnin päästä pääsee ajaa, sit näkee .D mut siis oikeesti, nyt jos oisin pyörää ostamassa, virittäsin mielummi derbin ja hommaisin vaa kortin. . ei nimittäi tän hetke nelarit houkuttele, rieju on paska kokonaisuudessaa (huomaatte itekki ku ajatte enempi kilometrejä) pultit tippuu, koko aika saa kiristellä eikä toi tehoreservi mitenkää miellytä. Cbr ois tietty asialline, näkyyvät liikkuvanki jotenki, mut ite en lähteny sen kannale ollenkaa ulkonäkösyistä. Rieju on, ja siitä saa hienon, ja on helvetin hyvä jos asut kaupungissa ja käyt vaa keräilemässä emäntien katseita asentamillas bling osilla ja ledi valoilla, mut itelle tulee 100 kilsaa pelkästää kaupunkii ajaessa et pääsee karvaamaa, ei juuri naurata se et menee mittariin 130, oikeeta ehkä 115 (korkeintaa). mut siis onha tuo iha hyvä, taloudelline ja mainio ajaa. jos asut kaupungissa ja on aikaa olla koko aika kiristelemässä pultteja (karvaamisen sijaa ) ni sitte, rieju is your choice!
mm... kai nuo ihan laatupelejä on..espaniasa tehtykki:D tällästä enskesäks ajatellu tuleeko muute änkän ja suuttimien vaihon jälkee paljo tai yhtään tehoa lisää? vai ääntäkö vaan? auttasko vapaavirta putsari jtn?? vastatkaa?--JK-- kirjoitti:No miks ei haukkis, totuushan se kannattaa sanoo. Tosin luulen vieläki et dumbille on tullu joku TOSI paska yksilö ku itelläki kuitenki ajettu 4000 km ja ainoita huomauttamisen arvosia asioita on starttireleen kärähtäminen(takuuseen vaikka oli täysin oma syy) ja yhden katteen tyhmä muotoilu.anttiuz kirjoitti:voi nostaa hattua ku ittellläs on rieju ja haukut sitä paskaks:Ddumbbi kirjoitti:nokkaa saa, voisin kertoo enempi, kaveri tilaa vissii sendaa sellase. . puheksi 140¤ hinnoista mut en tiiä mistä se tulee. rieju ollu 3vk taas huollossa, ite pelkäsin paskat housussa et se ois väljä ku ei startannu,kulkenu eikä kiertäny. Väittäävät et ois imu vena päässy liukuu auki, se selittäs puristuksien puutteen, mut ei sitä et toi söi öljyy. nojaa, kahen tunnin päästä pääsee ajaa, sit näkee .D mut siis oikeesti, nyt jos oisin pyörää ostamassa, virittäsin mielummi derbin ja hommaisin vaa kortin. . ei nimittäi tän hetke nelarit houkuttele, rieju on paska kokonaisuudessaa (huomaatte itekki ku ajatte enempi kilometrejä) pultit tippuu, koko aika saa kiristellä eikä toi tehoreservi mitenkää miellytä. Cbr ois tietty asialline, näkyyvät liikkuvanki jotenki, mut ite en lähteny sen kannale ollenkaa ulkonäkösyistä. Rieju on, ja siitä saa hienon, ja on helvetin hyvä jos asut kaupungissa ja käyt vaa keräilemässä emäntien katseita asentamillas bling osilla ja ledi valoilla, mut itelle tulee 100 kilsaa pelkästää kaupunkii ajaessa et pääsee karvaamaa, ei juuri naurata se et menee mittariin 130, oikeeta ehkä 115 (korkeintaa). mut siis onha tuo iha hyvä, taloudelline ja mainio ajaa. jos asut kaupungissa ja on aikaa olla koko aika kiristelemässä pultteja (karvaamisen sijaa ) ni sitte, rieju is your choice!
Kiihtyvyys varmaan ehkä paranee ja ehkä hitusen huiput nousee, mutta jos oikeesti haluat tehoja niin melkein pitää ostaa isompi pytty.anttiuz kirjoitti:mm... kai nuo ihan laatupelejä on..espaniasa tehtykki:D tällästä enskesäks ajatellu tuleeko muute änkän ja suuttimien vaihon jälkee paljo tai yhtään tehoa lisää? vai ääntäkö vaan? auttasko vapaavirta putsari jtn?? vastatkaa?--JK-- kirjoitti:No miks ei haukkis, totuushan se kannattaa sanoo. Tosin luulen vieläki et dumbille on tullu joku TOSI paska yksilö ku itelläki kuitenki ajettu 4000 km ja ainoita huomauttamisen arvosia asioita on starttireleen kärähtäminen(takuuseen vaikka oli täysin oma syy) ja yhden katteen tyhmä muotoilu.anttiuz kirjoitti:voi nostaa hattua ku ittellläs on rieju ja haukut sitä paskaks:Ddumbbi kirjoitti:nokkaa saa, voisin kertoo enempi, kaveri tilaa vissii sendaa sellase. . puheksi 140¤ hinnoista mut en tiiä mistä se tulee. rieju ollu 3vk taas huollossa, ite pelkäsin paskat housussa et se ois väljä ku ei startannu,kulkenu eikä kiertäny. Väittäävät et ois imu vena päässy liukuu auki, se selittäs puristuksien puutteen, mut ei sitä et toi söi öljyy. nojaa, kahen tunnin päästä pääsee ajaa, sit näkee .D mut siis oikeesti, nyt jos oisin pyörää ostamassa, virittäsin mielummi derbin ja hommaisin vaa kortin. . ei nimittäi tän hetke nelarit houkuttele, rieju on paska kokonaisuudessaa (huomaatte itekki ku ajatte enempi kilometrejä) pultit tippuu, koko aika saa kiristellä eikä toi tehoreservi mitenkää miellytä. Cbr ois tietty asialline, näkyyvät liikkuvanki jotenki, mut ite en lähteny sen kannale ollenkaa ulkonäkösyistä. Rieju on, ja siitä saa hienon, ja on helvetin hyvä jos asut kaupungissa ja käyt vaa keräilemässä emäntien katseita asentamillas bling osilla ja ledi valoilla, mut itelle tulee 100 kilsaa pelkästää kaupunkii ajaessa et pääsee karvaamaa, ei juuri naurata se et menee mittariin 130, oikeeta ehkä 115 (korkeintaa). mut siis onha tuo iha hyvä, taloudelline ja mainio ajaa. jos asut kaupungissa ja on aikaa olla koko aika kiristelemässä pultteja (karvaamisen sijaa ) ni sitte, rieju is your choice!