Tuollainen öljykorkeuden mittaustyökalu on äärimmäisen helppo tehdä itse. Apteekista vaan niin iso lääkeruisku kuin löytyy ja sen päähän sopiva oikean mittainen pätkä letkua. Sillä sitten imastaan ylimääräinen öljy pois ja tadaa - homma on valmis!
Katteet kestää hyvin pannutuksia. Pyörä on hyvä mutta maahantuojan toiminta on kankeaa ja hidasta varaosien osalta, kannattaa myös varautua maksamaan tukuuseen kuuluvat asiat omasta lompakosta.
Noniin pyörä tuli tänään ja heti iski tietenkin silmään se kilven teline hökötys . Mitäs suosittelette kannattaisko koko teline ja valo vaihtaa vai lyhentää orkkista ja siirtää vilkut ylemmäs? Laittakaahan kuvia omistanne jos on
Itse suosittelisin, että poraat kilvelle paikat siihen takavalon alle ja leikkaat sitten irti ylimääräisen. Vilkuille sitten myös uudet reiät ylemmäksi.
oke täytyy tutustua tarkemmin kuhan kerkee Sitte tuli myös mieleen et jos siihen fättiksen laittas nii tarviiko mitää ihmeempää säätää vai meneekö suoraa
Kilven telineestä ja fättiksestä on juttua 2013 kesän viesteissä. Timelessin fättis kiinnikkeiden reikiä joutui jyrsimään että sai sopimaan, sama tilanne Bilteman palojen kanssa. En tiedä onko yhtään suoraan sopivia fättiksen paloja?
Tekee tarpeeksi korkean biltematyyppisen tunkin niin sitä on sitten helppo tarvittaessa rälläkällä madallella. Itellä husseen bilteman pukki oli vähän liian korkea niin helpostihan siitä sai korkeutta pois rälläkällä
Hei mitenkäs tuossa maskissa on kiinni se musta "uloke joka menee lokasuojaaan, saaks sitä veke vai joutuuko vaihtaa koko maskin tai loksun? Milt näyttää ilman?