Prätkä jätkä kirjoitti:No ei näissä varsinaisesti ryyppyä ole kun on ruiskukone, mutta tietokone osaa kumminkin rikastaa seosta ilmojen mukaan ja kylmällä koneella on erilainen kartta käytössä (huomaa kun nykii jos vedättää kunnolla kylmää konetta ja röpöttää tietyllä kierrosalueella aivan kuin hakkaisi rajotinta vasten), eli semmonen imuilman-anturi löytyy ja se voipi olla rikki.
Ja myös uutta akkua tai puolan vaihtoa voisi kokeilla, se on muutamalla tuo puola hajonnu ja aiheuttanut ongelmia, taikka sitten kerran kaasunkääntö auttaa niin kaasuvaijerin säätöäkin voisi tarkistaa, mutta minäkin suosittelen huoltoon viemään etkä huoli takasin ennenkuin on korjattu.
E: Ja bensa asiaan ni ehdottamasti vain 98:a, näin ohjeisti minun käyttämä huoltoliike vaikka ohjekirja toista sanookin.
98 on tankissa, meillä ei käytetä tota 95 missään koneessa.
Toi ryyppyominaisuus tuntuu puuttuvan meidän koneesta tai siis ohjelmakartasta ainakin. Kaasuvaijerin kanssa on leikitty useampaan kertaan. Ja kun lopulta saa käymään, niin toi lähtee käyntiin, niin ei ole tuota "röpötystä".
Aamulla puhelin kuumaksi ja yhteyttä otan huoltoon, lisäksi tulen vaatimaan sijaiskoneen (ei Ktm) huollon ajaksi. Sillä konetta on käytetty tuolla jo 3 kertaa, eikä apua ole löytynyt ja meiltä on sentään 70 km suuntaansa huollolle.