Petezyy kirjoitti:Tuli kotarissa tunnit täyteen ja pitäs mäntä vaihtaa. No otin sylkän irti ja sieltä paaljastu melkonen yllätys. 85h ajettu mäntä, 8 lämpöarvon tulpalla. Männän laen reunat sulaneet? Ihan kuin ruuvarilla ois hakattu pieniä koloja..? Samanlaiset jäljet palotilassa. Edellisellä viikolla tuli laitettua neulaa pykälän laihemmalle kun röpötti 1-3 vaihteilla. Sen jälkeen pelas hyvin ja tulpan kärki oli harmaa mutta toiselta alasivulta hieman valkoinen..Mutta nyt tämä? Liian kylmä tulppa? Liian laiha seos? Tulpan kärki avaamis hetkellä musta. Ja mitähän kannelle olisi tehtävissä?
Siis 8 tulppahan on kuumempi kun vakio 9. Käyny laihalla , vielä jos oot laihemmalle tökänny ja tulppakin harmaa / valkonen ollu..
Käytä lähimmällä korjaamolla katottavana, mäntä setti ainakin uus , ehkä kansi (miten pahat jälet?) ja tuliko pyttyyn sit mitä..
E: itelläkin oli kyllä viime kesän 8 tulppa ja pelas sillä ihan nätisti.. säädöt tosin oli ilmeisen kohillaan ja tulppa perus maitokahvi