Derbi DRD 125r

nieminennn
Pyörä:
KTM EXC 450 -05
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
6.1.2011 19:05
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut nieminennn » 18.6.2012 16:39

omassa pyörässä oli 140 ja se oli mun mielestä ihan hyvän näkönen ;)
Discotech
Liittynyt:
12.12.2009 23:25
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Discotech » 19.6.2012 16:31

Juu itellä on täl hetkel 150/60 ja muuttaa ulkonäköä heti parempaan päin.
Mäkryz
Liittynyt:
14.2.2009 18:24
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Mäkryz » 20.6.2012 16:14

Juu eli 150 vielä kärsii laittaa ettei mee palloksi?
Discotech
Liittynyt:
12.12.2009 23:25
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Discotech » 22.6.2012 0:29

Kyllä vain.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Rajis- » 25.6.2012 16:43

Onkos joku muuten ottanu tota ilmankierrätys systeemiä poijjes, että onko jotain hyötyä? Ja pitää vissiin ite toi kaasari koittaa säätää, kun pajalta sanottiin että ei enään jaksa tollasia säätää ku on kuulemma nii vittumaista hommaa :D
E: miten ootte saanu ton kaasarin pohjan irti? :eek: Sain yhen ruuveista irti ja muihin ei sitte päässykkää käsiks vaikka otin kaasarin irti imukaulasta ja imutorven kokonaa irti -.-
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Riejutherocket
Pyörä:
Cagiva Mito -04
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.12.2009 12:00
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Riejutherocket » 26.6.2012 12:36

Onko näis ees sellasta kierrätys tsydeemii?
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 26.6.2012 13:09

Hyvin todennäköisesti on, koska päästörajat vaatii katalysaattoria ja se kierrätysjuttu tehostaa katalysaattorin toimintaa, ja ei hyödytä poistaa ellei koko putkea ole vaihdettu tai katalysaattoria poistettu, ja sillonki poisto vaan siks et ei sille oo enää käyttöä, mutta aina poiston jälkeen pitää säätää kaasaria jotta kone toimii kunnolla.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Discotech
Liittynyt:
12.12.2009 23:25
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Discotech » 26.6.2012 16:49

Ei ole kierrätys systeemiä ollenkaan vai mistä sait päähäs että on Rajis? Ite sain kaasarin pohjan auki iha silleenkin kun se oli kiinni normaalisti ku käytin semmosta pientä räikkää(?) vai mikälie niin sillä mahtu hyvin avaamaan. Ja tätä ei voi koskaan toistaa liikaa, VARO niitä ruuvin kantoja ja kaasarin kierteitä!! Sellasta murometallia ettei mitää rajaa.

Ja prätkäjätkälle: Tässä ei ole mitään tommosia systeemejä eikä katalysaattoreita yms. Ihan suora putki eikä mitään paskaa välissä.
Rajota tota sun pätemistäs tai sit selvität faktas ensin
Mäkryz
Liittynyt:
14.2.2009 18:24
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Mäkryz » 26.6.2012 18:54

Mistäs näihi niitä etu- ja takarattaita sai viittiskö joku linkittää jos tietää?
Ihasproblem
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
20.6.2010 11:47
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Ihasproblem » 26.6.2012 19:45

On se nyt kumma, jos Rajis on löytänyt pyörästään jo sellaisen osan jota ei ole olemassa :lol:.
Mopo oli ja mopo meni :(
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Rajis- » 26.6.2012 22:57

No mikä helvetin letku se on mikä menee siitä pakoaukon kylestä sellaseen pakokaasun kierrätys systeemin näköseen laatikkoon ja siitä putsariin? :D Alkaa pikkuhiljaa vituttaa toi, kun jään kiihytyksessä tehariderpillekki :DDD
E: jos siis vaihtais putsariks esim. piperin, niin mitä niille letkuille pitäs tehä? :0
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Ihasproblem
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
20.6.2010 11:47
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Ihasproblem » 26.6.2012 23:02

Pitää tutkailla tuossa vapailla, mutta pakokaasunkierrätys-systeemit lähtevät aina putkesta, josta ne kierrätetään sitten eteenpäin.
Mopo oli ja mopo meni :(
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Rajis- » 26.6.2012 23:23

No en tiiä mikä se on, mutta jos joku tietäväinen osais kertoo mitä virkaa niillä kahella letkulla mitkä tulee putsarille on niin ois kiva :)
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 27.6.2012 0:06

Evoluxione kirjoitti:Ja prätkäjätkälle: Tässä ei ole mitään tommosia systeemejä eikä katalysaattoreita yms. Ihan suora putki eikä mitään paskaa välissä.
Rajota tota sun pätemistäs tai sit selvität faktas ensin
Taatusti löytyy katalysaattori kun euro 3 päästörajat sitä vaatii (= ei saa kilpiin jos sitä ei ole, ja kummasta tulee enemmän päästöjä ruiskukoneesta vai kaasarimotista, no kaasarista ja ruisku kevareissakin on katalysaattori), mutta se voi olla myös änkän sisässä, ja mä nyt vaan teoreettisesti höpöttelen ja pyrin asiaa kirjottaa vaikka välillä paskaakin tulee kun liikaa luottaa epämääräisiin tietolähteisiin, mutta voihan sitä tietysti yrittää rajoittaa kun jotkut välillä kyrpiintyy mut totean vaan et tätä käy mulle myös in real life if you know what i mean.

Rajis- kirjoitti:No mikä helvetin letku se on mikä menee siitä pakoaukon kylestä sellaseen pakokaasun kierrätys systeemin näköseen laatikkoon ja siitä putsariin? :D Alkaa pikkuhiljaa vituttaa toi, kun jään kiihytyksessä tehariderpillekki :DDD
E: jos siis vaihtais putsariks esim. piperin, niin mitä niille letkuille pitäs tehä? :0
Säädä nyt hyvä mies se kaasari kuntoon ensin ennenku ruvet putsaria vaihtelee ni pitäs jo sen avulla jäädä teharimopot kiihytyksissä.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Rajis- » 27.6.2012 0:17

Kyllä mää sen aattelin säätääkki, mutta jos ostas samalla piperin ja säätäs sille passeliks :P
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125