Retox kirjoitti:Kenelläkään minkäänlaista tietoa että onko aikapommi?? Rempattu ja huollettu niinkuin pitää. Liekkö mitenkä suuria eroja uudempiin tm:iin? tarkoitan 90 luvun vehkeisiin. Ja jos on kokemusta niin valaiskaa minua tämmöisestä antiikkisesta kaunokaisesta
Volcomi kirjoitti:Osaisiko kukaan neuvoa minua noitten temmin sähköjen kanssa? Yrittänyt rämpätä niitä kuntoon tässä vähän aikaa ja alkaa keinot pikku hiljaa loppua. Tilasin uudet sähköt Daytonalta, jännitteensäädin vaihdettu, vilkkurelekkin vaihdettu ja en vaan saa millään toimimaan.Onko tässä nyt joku kytkentävirhe vai mikä siinä on? Valot kun laitan päälle niin etuvalo ja takavalo alkaa vilkkua jos vilkkurele on kiinni. Takavalolla on sellainen ongelma myös, että joko takavalo ei toimi tai jarruvalo ei toimi, riippuu kumminpäin johdot on kytketty (eli en saa toimimaan yhtäaikaa). Daytonalta kerrottiin että maadotuksessa on vika, mutta johtosarja on maadoitettu ihan kunnolla runkoon joten en usko että siinä on vikana. Vähän jos jotain joku osaisi auttaa edes.
Emperor kirjoitti:Suosittelen huolellista pyörän läpikäyntiä heti alkuunsa ettei tule ylläreitä, kun noinkin vanha kapistus kyseessä.
Mielestäni kautta aikain on ollu HGS:n tekeleet vakiona kiinni. Ensimmäinen kerta kun kuulen että jolly temmissä, onko varmasti koko putki? Ettei vaan vaimennin, tai tarra vaimentimessa?
Ps. mitkä on kisasähköt? Toimivat?