**MYYDÄÄN DERBI GPR 170CC**
valdo_the_noob kirjoitti:mistäs saattaa tämmönen johtua että pyörä ei kulje enempää kuin mittariin 130km/h. pyörässä on tyhjä vakioputki, yvps säädetty että aukeaa täysin, pipercross, 15 piikkinen eturatas ja suuttimet vaihdettu isompiin. kierrättää nätisti punarajalle mutta huiput vain jäävät noin pieneksi, takaratas on kuitenkin vakio
Juupasko kirjoitti:Mitenköhän iso takaratas on vielä järkevää laittaa TT gpr:rään?
jderb kirjoitti:Jaahas, pääseekin gepardi vähän ennakkoon jo talviteloille. Päätti sitte kone irtisanoo ittesä tossa eilen.
Oli pe-la yön ulkona kun olin kaverilla, ja lauantaina sitten päivällä starttailin kotimatkaan. Yöllä melkein pakkasella oli lämpötila käynyt ja konekki vähän sen mukainen, lämmittelin varmaan vartin jotta sain sen mielestäni lämpiimään kunnolla. Sitten pari km pikkuteitä jonka jälkeen isolle tielle.
Kaks kilometrii rampista, satasen alue. Mietin mielessäni että näinköhän gepari kestää. Vauhtia joku ~105 km/h, ja sitten kesken ajattelun kaasu lakkaa toimimasta.. Paineet häviää ja kierrokset tippuu, vaihteet menee jumiin. Alkaa hälytyskellot kilistä ja suhteellise nopee jarrutus ennen ku takarengas menee lukkoon. Pyörä sammuu siihen, vaihelaatikko aivan jumissa.
Siinäpä tienposkessa renkaita potkiskelin, vähän ku jäähtyny nii saan vaihteen vapaalle sentään ja vähän sivummalle. Yritän startata, startti ei pyöräytä ollenkaa, aina kun painaa niin "nollaa virrat" - eli kuuluu ypvs alkuääni. Vaihe ja kytkin päälläki aivan jumissa, takarengas menee lukkoon melkein heti.
Eikun Kärripojille soittoa ja pian tuleekin isolla autolla hakemaan gepardia ja pettynyttä kuskia. Kohta ollaankin jo kotipihassa ja työnnän leipurin talliin. Kyllä vituttaa. Onneks tuo parinsadan euron kärräysmaksu menee sentään Pohjolan piikkiin, saipas jotain vastinetta kaskollekkin..
Onneks ajokautta ei enää hirveesti jälellä.
GPR 2006, ajettu n. 15tkm, 3 tkm vanha Wiseco sisässä. Laitettu itse "TT":ks n. 1500 km sitten, putki tyhjennetty, 250 suutin, YPVS.
Kuhan nyt löytyy jostain motivaatiota niin pitää purkaa kone pöydälle. Mistäs lähen vikaa ettimään? Vaikee lähtee veikkaamaan, kelien takia voisi olla lämpöleikkaus mutta toisaalta suuttimetkin voivat olla liian pienet näille keille :f Aika kummaa kyllä ei lyönyt takarengasta kun vasta ihan lopussa lukkoon, mutta eiköhän tää aika pahasti leiponu kuitenkin.
Kaverit sano että jos startti ei pyöri ja vaihteet oli jumissa alkuun niin on siellä alakerrasta jotain mennyt myös. Mitäs tässä nyt kannattas tehdä, ja miten selvitän tän syyn, onko muita keinoja kun jälkien tutkailu?
ahonen94 kirjoitti:mulla on sama vika että kun starttaa nii kuuluuu aina se ypvs alkuääni joka kerta.
Tankki lähtee irti kun otat penkin pois, tankin takaosassa 2 ja etuosassa 1 pultti. Sitten bensahanasta letkut ja liitin irti, kannattaa tässä vaiheessa jo kattoa ja vaikka tussilla merkata että kumpi on kumpi jos ei muuten muista.jjojje kirjoitti:Noniin!Eli ois tarkotus vaihtaa/tarkistaa nyt jäähdytysnesteet.Eli miten valutan vanhat nesteet ulos?Ihan letkustako tyhjennän vaan?ja onko iso urakka saada tankki pois tieltä että voi pistää uudet nesteet tilalle?