Petezyy kirjoitti:Sylkkä ehjä, ei oo tullu jälkeä sinne. Palotilassa pienet jäljet. Mut jos rötäs noin paljon ja pisti yhen pykälän laihemmalle, ni ei se nyt varmaan sen takia oo vauriota ottanu noin paljoo? Kun ennen neuln säätöö tulppa musta = liian rikkaalla. Säädön jälkeen harmaa = Vieläkin vähän rikkaalla? Eli uus mäntä, 9 tulppaa, neula takas rikkaamalle ja pääsuuttimella haettava säädöt?
E: Käytin sylinterin mittauksessa, 54,25mm. Edellinen mäntä oli Proxin, mutta koosta ei ole tietoa. Pitäisikö ostaa seuraavaksi vaikka 54,22mm? Vai kuinka paljon pienempi täytyisi olla?
Jees, hyvä niin.
Saa se vähä harmahtava / musta ollakkin ja tosiaan voi hyvinkin olla et sulla on ollu vaan liian pieni pääsuutin + tuo tulppa yhistelmä + näin kuuma niin tekee tollasta..
Yläkierroksillahan se pääsuuttimen vaikutus tulee.
Kyllä siitä männästä pitäs vielä jostain joku merkki löytää, katohan sisältäkin ja päältä kunnolla.
Nyt kun tiiät sylkästä mitan, niin soita vaikka motokeitaalle ja kysy minkä kokosta mäntää tuolle sylkälle, eli 1 vai 2 kokoo (ite en nyt ulkoo jaksa muistaa, mikä sopivin), sit vaan sieltä tuo orkkis mäntäsarja tilaukseen:
http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... 0050000010Ja joo, kannattaa ehottomasti ostaa tuo, tulee halvemmaks koska vertex mäntä ja kaikki tiivisteet yms samassa.. ( tiivisteitäki montaa eri paksuutta jne.. ) esim. proxiin on kaikki ostettava erikseen (mäntä+tappi, neulalaakeri, tiivisteet jne..)
E: Joo, säädöt kannattaa sit kattoo.. neula (vakio NOZE) toisiks rikkaammalle, joku n. 180ps , 48tk ja ilmaruuvii kierros auki.. noista vaikka laihentaa sitten, jos rötää hirveesti. Ja se kansi kannattaa käyttää vaikka nähtävänä jossain, nii tietää tekeekö sille mitä..