Tänään tuli sitten purettua derbi pillunpäreiks, että sain kaasarin irti. Tein muutman huomion:
-pääsuutin oli kokoa 125 (!)
-ilmanputsaria ei vissiin voi vaihtaa koska A. alkuperänen putsarikotelo ei mahdu pois mistään välistä(kaikki kolot ja keinot koitettu) ja B. sieltä menee kanteen joku huohotusletku, jota tuskin kannattaa tukkia(tai jättää irralleen että kaikki paska menee siitä sisään)
-vaikka kaasu olis pohjassa, niin se ei ole pohjassa kiihdytyspumpun päästä(säädetty jo niin, että kaasu aukee kokonaan)
-ilmanputsarista menee letku sellaseen pakokaasujen kierrätys tsydeemiltä näyttävään härveliin ja siitä menee letku pytyn kylkeen pakoaukon viereen
Sitten kysymyksiä:
-kannattaako ostaa piperi?
-vai kannataisiko tehdä sellasesta kakskerros putsarilevystä elementti tuon paperiputsarin tilalle?
-minkä kokosta suutintä lähen nyt sitten koittamaan(olisko 100, 105, 110?)
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125