Derbi DRD 125r

Riejutherocket
Pyörä:
Cagiva Mito -04
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.12.2009 12:00
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Riejutherocket » 27.6.2012 12:09

Ei oo vittu mitään hyötyä mistään pipereistä muuten vakiossa Derbissä.
Ihasproblem
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
20.6.2010 11:47
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Ihasproblem » 27.6.2012 12:22

Niin ja Rajiksen pyörässä on jo änkkäkin vaihdettu, joten ainoa paikka mikä enää ahdistaa on ilmanputsari...
Mopo oli ja mopo meni :(
Riejutherocket
Pyörä:
Cagiva Mito -04
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.12.2009 12:00
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Riejutherocket » 27.6.2012 13:48

xD Ette voi olla tosissanne.
Ihasproblem
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
20.6.2010 11:47
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Ihasproblem » 27.6.2012 13:57

Niin mutta pointtihan tässä oli se, että kun kerran muuten hengittää kone vapaasti niin kannattaa samalla vaihtaa sitten ilmanputsari. Vai luuletko todella, että niin epätoivoisia ollaan, että koitetaan saada pyörä näin kulkemaan enemmän täyzii?
Mopo oli ja mopo meni :(
Riejutherocket
Pyörä:
Cagiva Mito -04
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.12.2009 12:00
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Riejutherocket » 27.6.2012 14:14

Miksi kannattaa vaihtaa ilmanputsari jos änkkä vaihdettu?

Edit: Ei tartte vastata, en jaksa enää jauhaa tästä enempää, kun että oma mielipide asiaan on, että piperistä tässä tapauksessa enemmän haittaa kuin hyötyä verrattuna pyörään suunnitellulla putsarilla, joka toimii aivan mainiosti.
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 27.6.2012 19:05

Ihan vaan siksi, että paperiputsarissa on vaahtomuovista huonompi suodatuskyky ja se hieman ahdistaakin se paperinen, mutta piper ei välttämättä ole paras vaihtoehto esim. 2-kerros vaahtomuovista tehty unifilter voi suodattaa paremmin.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Rajis- » 27.6.2012 22:14

Tänään tuli sitten purettua derbi pillunpäreiks, että sain kaasarin irti. Tein muutman huomion:
-pääsuutin oli kokoa 125 (!)
-ilmanputsaria ei vissiin voi vaihtaa koska A. alkuperänen putsarikotelo ei mahdu pois mistään välistä(kaikki kolot ja keinot koitettu) ja B. sieltä menee kanteen joku huohotusletku, jota tuskin kannattaa tukkia(tai jättää irralleen että kaikki paska menee siitä sisään)
-vaikka kaasu olis pohjassa, niin se ei ole pohjassa kiihdytyspumpun päästä(säädetty jo niin, että kaasu aukee kokonaan)
-ilmanputsarista menee letku sellaseen pakokaasujen kierrätys tsydeemiltä näyttävään härveliin ja siitä menee letku pytyn kylkeen pakoaukon viereen

Sitten kysymyksiä:
-kannattaako ostaa piperi?
-vai kannataisiko tehdä sellasesta kakskerros putsarilevystä elementti tuon paperiputsarin tilalle?
-minkä kokosta suutintä lähen nyt sitten koittamaan(olisko 100, 105, 110?)
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 27.6.2012 22:24

Kuulostaa siltä, että helpompi tehdä vaan suodatinlevystä uusi suodatin ja jättää piper kauppaan.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Rajis- » 27.6.2012 22:27

Eikös se perjaatteessa oo virtaavuuksien suhteen ihan sama laitanko piperin vai teenkö levystä uuden?
Ton verran muuten sain purkaa, että kaasari mahtu jostain kolosta ulos :D
Kuva
Niin ja sitä kantta varmaan pikkasen avartaa kun nyt se imu reikä on sellanen 20cm pitkä 1x1cm paksunen jötikkä :D
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 27.6.2012 22:32

Joo, suunnilleen samat virtaavuudet pitäs olla jos sitä kantta avartaa vähäsen.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Rajis- » 27.6.2012 23:10

Jeps, sitte vaa ettimää sellasta jostai! :D
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Andis
Pyörä:
VW / EX Derbi Senda SM 125 4T -05 / Derbi DRD R/SM -03 / Solifer SM -85 / Rieju RR -01 / EX Yamaha DT50x -06
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
2.6.2011 21:41
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Andis » 28.6.2012 10:44

Ohhoh, totahan saa purkaa yhtä paljon ku mopoDT:tä! :) Omassa Derbissä PALJON helpompi ottaa kaasari irti: Mahtuu tulemaan pois ilmaan minkäänlaista purkamista 8)
MYYDÄÄN DERBI SENDA 125 SM:
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id36291/
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Rajis- » 28.6.2012 12:21

Jep :D Joutuu ottaa kaasaristaki sähköryypyn irti ja ei meinaa siltikää mahtuu tosta iskarin vierestä pois :D Ja nyt alko tietenki sataa, ettei voi lähtee suuttimia hakee -.-
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 28.6.2012 13:11

Rajis- kirjoitti:-ilmanputsaria ei vissiin voi vaihtaa koska A. alkuperänen putsarikotelo ei mahdu pois mistään välistä(kaikki kolot ja keinot koitettu)

Miten luulet et se on kasattu jos ei sitä saa pois :lol: :lol:
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Derbi DRD 125r

ViestiKirjoittanut Rajis- » 28.6.2012 13:20

Sitä tossa eilen ihmeteltiiki ku purettii että miten helvetissä se on sinne saatu ku ei mahu mistään välistä pois :lol:
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125