KTM 125 Duke

seero
Liittynyt:
30.10.2005 12:47
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut seero » 2.9.2012 11:38

Kuka/mikä on sanonut että 125 dukessa olisi sisäänajokartta? Suositus olisi, että sisäänajon ajaksi vaihtamisen valo laitettaisi syttymään jo 7500rpm kohdalla 10000rpm sijaan.sen tekemiseen löytyy ohjeet suomeksi mukana toimitetusta manuaalista. sisäänajovaiheen jälkeen valo tulisi vaihtaa takaisin 10000rpm.

Moottorin sisäänajo

Sisäänajovaiheessa ei ilmoitettua moottorikierroslukua saa ylittää.
Ohjearvo
Maksimaalinen moottorinkierrosluku
Ensimmäiset: 1 000 km
7 500 kierr./min

Vihje
Sisäänajovaiheessa vaihtamisen merkkivalo on asetettava ilmoitetulle moottorin kierrosluvulle.


Vaihtamiskierrosluku RPM 1 asetetaan.

Vaihtamiskierrosluku RPM 2 asetetaan.

Täydellä kaasulla ajamistä vältettävä!
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 2.9.2012 12:12

Kuule, jos sisäänajon jälkeisen huollon kuitissa lukee, että ruiskukartta uusittu niin, kyllä se sillon vaan uusitaan ja kysyinkin vielä et mitä se tarkottaa ku kuittia luin, ja sanovat vaan et sisäänajokartta vaihdettiin normaaliin.

Eikä tossa lue, että tarttis vaihtovaloa takasin vaihtaa, sen saa sisäänajon jälkeen asettaa just siihen mihkä tykkää.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
edudu
Liittynyt:
29.4.2012 20:11
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut edudu » 2.9.2012 12:53

Sisäänajo kartotusta ei ole kaikissa. Riippuu mistä maasta pyörä on tuotu ja onko sitä erikseen siihe asennettu, jos on ns suomi malli nii sellaista kartoitusta ei ole eikä sitä voi muuttaa!
seero
Liittynyt:
30.10.2005 12:47
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut seero » 2.9.2012 13:25

Kun 125 Duke tuotanto alkoi oli mallisarjassa vain 80 (DE) ja 100 (EU) km/h variantit. Suuresta kysynnästä johtuen on (100 km/h) variantti tyypitys muutettu 115 km/h variantiksi alkaen Kesäkuun 1 - 2011. Ajoneuvot jotka on toimitettu tämän päivämäärän jälkeen ovat jo 115 km/h versioita eli nopeutta ei ole rajoitettu.

Aikaisemmin toimitetut ajoneuvot voidaan muuttaa ruiskun uudelleenohjelmoinnilla 115km/h versioiksi.
Sugee
Pyörä:
Ex KTM Duke 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.9.2010 21:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Sugee » 2.9.2012 18:56

Vaikka ei nopeuden rajotinta olis nii, ei se mun mielestä kyllä tarkota ettei sisään ajokarttaa ole. Nehän ovat kuitenki 2 eri asiaa. Ainakin oma dukeni kulki 1000km huollon jälkeen hiukan paremmin kuin ennen sitä. Vaikka papereissa oli koko ajan 115km/h malli. Meni siis yli 100 jo ennen huoltoa. Saattaa toki johtua muustakin kuin kartasta, mutta ainakin motopalvelun äijjä sillon sano että se sisäänajokartan vaihtaminen auttaa vähän.

Jos jollai ois muute innostusta ostaa tota mun dukee nii laittakaa YV ;)
Earth Works!
Duken vakio-osia!
Stål
Pyörä:
Husaberg FS 570, EX: KTM EXC450, EX: Husqvarna Sms 4 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.6.2011 14:40
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Stål » 3.9.2012 17:27

Näin OT:na, tehtaiden suosittelema sisäänajo ei ole välttämättä paras, oli siinä sitten mikä softa tahansa.
Husaberg FS 570
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 3.9.2012 17:37

Ei, mutta ei ne myöskään uskalla ottaa vastuuta jos pyörä leikkaa, kun on crossimiesten teho-sisäänajot ajettu, eli lämä tiskiin heti alusta saakka.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
heksa100
Liittynyt:
21.8.2012 20:21
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut heksa100 » 4.9.2012 9:41

jalkapyörä kirjoitti:oliko venttiilien säädöt tehtaalta peräisin vai onko jälkeepäin säädetty kotona tai liikkees?


Kotona ei ole koskettu, huollossa tehdyistä jutuista ennen meille tuloa ei ole tietoa.
Kymda
Pyörä:
ni sutii
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
21.4.2012 2:40
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Kymda » 5.9.2012 22:24

Totaa oliskos kellää tietoa paljo maksais uus vakiokilventeline jos alkaisin silppuamaan nykystä lyhyemmäks ja paljon maksaa se ns "powerparts" kilventeline? Eli tässä
http://shop.ktm.com/int_en/powerparts/r2r-parts-street/special-parts/numberplate-holder-kit-1.html olis siihe powerparts kilventelineeseen linkki ja paljo siis se vakio kiitorata maksaa?
Stål
Pyörä:
Husaberg FS 570, EX: KTM EXC450, EX: Husqvarna Sms 4 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.6.2011 14:40
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Stål » 5.9.2012 22:42

Paljon. R&G tekee dukeen kilventelinettä joka maksaa noin satkun+postit. Voi olla sijoituksen arvoinen jos ei halua leikellä vakio-osia.
Husaberg FS 570
Sugee
Pyörä:
Ex KTM Duke 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.9.2010 21:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Sugee » 5.9.2012 22:54

Vakio kilventeline on noin 40e. Ei ole kallis.
Earth Works!
Duken vakio-osia!
Muskelo
Liittynyt:
2.5.2011 16:24
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Muskelo » 5.9.2012 23:03

Toi kilventeine maksaa vähä päälle 200e, minkä linkkasit tohon.
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 5.9.2012 23:04

Jep 36€ vakioteline motokeitaalla, oli mun mielestä kyllä viimevuonna vain 20€, mutta voin muistaa väärinkin, rg teline noin 100 puntaa posteineen eli semmonen noin 130€ nykykurssilla, ja powerparts-teline 214€.

E:

Vakioteline: http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... 0108015000

Powerparts-teline: http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... 0108915044

R&G-teline: http://www.rg-racing.com/browseBike/KTM ... 108BK.aspx
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Stål
Pyörä:
Husaberg FS 570, EX: KTM EXC450, EX: Husqvarna Sms 4 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.6.2011 14:40
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Stål » 5.9.2012 23:36

Sugee kirjoitti:Vakio kilventeline on noin 40e. Ei ole kallis.

Oho! :eek:
Husaberg FS 570
leevi96
Pyörä:
KTM 125 Duke -12
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
12.2.2011 22:18
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut leevi96 » 6.9.2012 19:10

Itsekin tutkin juuri tuota vakiokilventelineen silpomista... Huomasin joskus, että se loppuosa koostuu kahdesta päällekkäin olevasta osasta. Toinen osa on jo linkitettynä ja oli sen 36€. Toinen osa on 45€ http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet/ktm-varaosat-ktm-varaosat/rear-end-lower-part-90108015010 Motokeitaan hinnoilla.
Tämä siis oma näkemykseni asiasta kun tutkiskelin alapuolelta katsoen. ;)
Näkyi siis aivan telineen lopusta, kilven kohdalta.